Guest Bodil85

Boudoir billeder

37 indlæg i dette emne

Jeg har et spørgsmål som jeg håber I vil hjælpe mig med. Har søgt efter en fotograf på Bornholm som ville tage boudoir billeder. Nu har jeg kontakt med en. Han har ikke prøvet det før, men vil gerne prøve. Vi har mailet frem og tilbage om det.. her er hvad jeg skrev. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tænkte på - boudoir billeder.. er det noget

du også laver, eller har du aldrig gjort det? I såfald hvad vil en pris

være for en mindre serie af den slags?

Til dette svarede han:

Nej jeg har endnu ikke prøvet at lave Boudoir fotos men dette påtager jeg

mig gerne og

da jeg er en følsom sjæl er jeg sikker på at jeg kan leve fuldt op til dine

forventninger.

Men jeg har et spørgsmål til dig ang. Boudoir billeder!

Har du en idé eller noget helt specielt i tankerne ang. idé til Boudoir

billeder?

Hvis jeg skal fotografere en serie af Boudoir billeder er prisen ialt, kr.

1.440,- exclv. Moms!

Så har du fået 15% i Rabat.

Hvad havde du gjort? Taget chancen? Og ja, hvad mener I om prisen.. mon det er ok el. for meget? Har ikke lige erfaring med det så meget. :balloons:

Redigeret af Bodil85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm altså hvis han er en uddannet fotograf og tilmed en dygtig en, så havde jeg da taget chancen. Du kan jo altid tage en veninde eller din mor med for en sikkerheds skyld. Altså hvis du er utryg ved tanken om, at han ikke har prøvet det før og at han er en følsom sjæl.

Jeg selv skal også have taget billeder til min kommende mand og jeg skal give knap 1000 kr for 8 billeder i en mappe. Så det du har fundet er da også rimelig billigt. Jeg har hørt om dem der var dyrere..

Men ja.. Go for it.. Det havde jeg gjort og så allieret mig med en veninde..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tag da chancen. Du har jo - er jeg lige ved at sige - intet at miste. Forstået på den måde at er du ikke tilfreds med billederne har du mulighed for at få taget nogle andre. Så har man bedre råd til at tage chancer i modsætning til de billeder der skal tages ved selve festen.

Der er vel heller ikke så mange alternativer på Bornholm. Iøvrigt er det prisværdigt at han siger at han ikke har prøvet at tage den slags billeder før, fremfor at bilde dig en historie på ærmet.

Uden at jeg direkte kender priserne på sådanne billeder, vil jeg sige at det er meget billigt. Han bruger jo næppe under en time på at tage billederne, hvortil kommer fremkaldelse og udgifter til fremkaldelse m.v.

Den eneste hindring jeg kan se er om du kan forene dig med at det er en mand der tager billederne. Det kan jeg naturligt nok ikke helt forholde mig til. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg skal give lige omkring 1000 kr for 2timers optagelse i studio, ca 4 billeder i mappe og en cd med diazshow.

Excl moms, synes det lyder lidt dyrt. Men ved at der er mange der tager både 3 og 4000 kr for det, så det er vel ok.

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prisen synes jeg lyder helt fair. Det kan sikkert godt gøres billigere, men det er billigere end gennemsnittet. Men han skriver bare "en serie af boudoirbilleder". Hvis jeg var dig, ville jeg bede om noget mere specifikt. For det kan både være 4 fremkaldte billeder i en plastiklomme eller en hel mappe med 12-15 billeder i.

Og som Diskobil skriver, så er det prisværdigt, at han er ærlig omkring det, og siger, at han ikke har prøvet det før. Det er der ikke mange, der gør.

Men hvad har han taget billeder af før? Er han reklame- eller portrætfotograf eller? For det kan være ret afgørende.

- Mie

0

Del dette indlæg

Fik mail tilbage. Han lyder meget real. Og det er bare dejligt. Eller hvad mener I.

Han har en hjemmeside også - Klik her og du kommer hen på den Tjek den gerne ud. Mht hvilke billeder han tager - så er det meget forskelligt. Han har prøvet meget i set liv.

.

Modigt af mig at kaste mig ud i fotografering af Boudoir billeder?

Nej, Jeg kan bare ikke leve uden at kaste mig ud i ting jeg ikke har prøvet før, såmænd.

Sådan har jeg levet i hele mit liv, og hvo intet vover , intet vinder, ved du nok.

Livet er for mig alt for kort til ikke at springe frygtløst ud på dybt vand.

Ellers lærer jeg intet af livet og mine medmennesker.

Pikant feminimt undertøj, javel! Lad os prøve!

Du bestemmer suverænt hvordan du vil fotograferes, du kender dine grænser, og jeg beder dig

(prøve) at have tillid og tryghed til mig og at vi sammen kan løse opgaven.

Hvis du ikke er tilfreds med billederne skal det ikke koste dig en øre.

En serie billeder er i denne forbindelse, at jeg fotograferer til du er tilfreds med resultatet.

Det kan være alt imellem ét (1) og flere hundrede billeder.

Hvad der er altafgørende er at vi har og tager os tid til opgaven!

Minimum 60 min. (1 time) fotoseance!!!

Ingen sjusk, ingen stress!!!

Ja, jeg vil gerne bede dig sende mig et Portræt og et helfigur billede af dig selv

så jeg kan danne mig et indtryk af din person, det ville være godt.

Eller vi kan også mødes over en kop kaffe og få en snak om dine ideer hvis du kunne tænke dig det.

Så kunne du tage billederne med.

Altså, Bodil du er velkommen til at vende tilbage når du har tænkt over tingene,

det vil være mig en stor og udsøgt glæde, udfordring, og ære at portrættere dig på en

sober sensuel facon og jeg har et par fotobøger med klassiske og mere moderne sensuelle fotografier

som vi kan lade os inspirere af.

Det skal nok lykkes!

venlige hilsener

LINDBLAD FOTOGRAFI

v. Michael Lindblad

Hvad mon I nu vil råde mig til. Bare tage afsted. Tør skisma ik tage veninde med. Det bliver lige pinligt nok. Men mon ikke jeg tør mødes med ham? Eller hvad havde du gjort?

Hvis det skulle være nogen ligger inde med en go hjemmeside med billeder til inspiration eller billeder af dem selv, som jeg må se for at få lidt inspiration - må I meget gerne sende det til mig pm, eller mail. bodil_madsen85(her står der et @)hotmail.com

0

Del dette indlæg

Fik mail tilbage. Han lyder meget real. Og det er bare dejligt. Eller hvad mener I.

Han har en hjemmeside også - Klik her og du kommer hen på den Tjek den gerne ud. Mht hvilke billeder han tager - så er det meget forskelligt. Han har prøvet meget i set liv.

.

Nej, Jeg kan bare ikke leve uden at kaste mig ud i ting jeg ikke har prøvet før, såmænd.

Sådan har jeg levet i hele mit liv, og hvo intet vover , intet vinder, ved du nok.

Du bestemmer suverænt hvordan du vil fotograferes, du kender dine grænser, og jeg beder dig

En serie billeder er i denne forbindelse, at jeg fotograferer til du er tilfreds med resultatet.

Ja, jeg vil gerne bede dig sende mig et Portræt og et helfigur billede af dig selv

Eller vi kan også mødes over en kop kaffe og få en snak om dine ideer hvis du kunne tænke dig det.

Altså, Bodil du er velkommen til at vende tilbage når du har tænkt over tingene,

det vil være mig en stor og udsøgt glæde, udfordring, og ære at portrættere dig på en

sober sensuel facon og jeg har et par fotobøger med klassiske og mere moderne sensuelle fotografier

Det skal nok lykkes!

venlige hilsener

LINDBLAD FOTOGRAFI

v. Michael Lindblad

Hvad mon I nu vil råde mig til. Bare tage afsted. Tør skisma ik tage veninde med. Det bliver lige pinligt nok. Men mon ikke jeg tør mødes med ham? Eller hvad havde du gjort?

Hvis det skulle være nogen ligger inde med en go hjemmeside med billeder til inspiration eller billeder af dem selv, som jeg må se for at få lidt inspiration - må I meget gerne sende det til mig pm, eller mail. bodil_madsen85(her står der et @)hotmail.com

Altså.... jeg ville helt sikkert ta' en veninde med... men nu er jeg os' mere den mistænksomme type :loveboard: Det lyder meget billigt, så jeg ville nok gøre det, men IKKE uden at ha' nogen med!!!!!! Jeg syns bestemt ikke at det er pinligt at min bedste veninde kigger på.... og slet ikke når det er for min egen sikkerheds skyld!!!

Nå... det var vist nok moralprædiken for idag... ;)

0

Del dette indlæg

.

Det skal nok lykkes!

venlige hilsener

LINDBLAD FOTOGRAFI

v. Michael Lindblad

Pris og alt det der er jo i TOP, og syntes det er godt han skriver hvis du ikke kan lide dem, skal du ikke betale MEN tja var det mig havde jeg nok taget en veninde med... men jeg er også altid bare den ekstra forsigtige type

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er uddannet reklamefotograf. Han har taget nogle rigtig fine rejsebilleder - og nogle gode studier i sort/hvid.

Jeg ville slet ikke være nervøs - og ville nok bare glemme veninden derhjemme (hvis det altså ville gøre dig mere stiv i det...)

Men! Når han ikke har taget boudoir serier før... så find nogle smukke billeder som du godt kan lide, og tag dem med til ham - I det seneste nummer af magasinet Arena er der nogle rigtig fine serier.

Held og lykke

/Fortuna

0

Del dette indlæg

En ting jeg hæfter mig ved i teksten. Ikke at det betyder så meget: Han lyder ikke som om han er helt ung. Mit bud er at han er omkring de 60 ud fra hans ordvalg.

Det passer helt bestem. Han er ikke ung. Men har noget erfaring. Men ja, er også kommet til at tænke på, hvad er det lige min på det tidspunkt mand skal bruge de billeder til? Han kommer jo til at se mig hver dag.?? Hvorfor Tager I andre sådanne billeder? Har lige glemt hvorfor man laver den slags gave.

0

Del dette indlæg

Jeg ville godt turde tage chancen med ham. Han virker helt reel i sine svar til dig. Og han er en dygtig fotograf - at dømme udfra hans hjemmeside. Og hans tilbud med at mødes med dig først, er helt fair, så det havde jeg taget imod, hvis jeg var dig. Så kan I se hinanden lidt an, få tilliden på plads og snakke dine ideer igennem. Og hvis du stoler på ham efterfølgende, så havde jeg ikke taget en veninde med.

Lad os lige høre hvad du beslutter og hvordan det går :loveboard:

- Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg skal give lige omkring 1000 kr for 2timers optagelse i studio, ca 4 billeder i mappe og en cd med diazshow.

Excl moms, synes det lyder lidt dyrt. Men ved at der er mange der tager både 3 og 4000 kr for det, så det er vel ok.

Knuz Micha

Det lyder billigt, hvor i landet er det????

Hilsen A-M

0

Del dette indlæg

En ting jeg hæfter mig ved i teksten. Ikke at det betyder så meget: Han lyder ikke som om han er helt ung. Mit bud er at han er omkring de 60 ud fra hans ordvalg.

Det passer helt bestem. Han er ikke ung. Men har noget erfaring. Men ja, er også kommet til at tænke på, hvad er det lige min på det tidspunkt mand skal bruge de billeder til? Han kommer jo til at se mig hver dag.?? Hvorfor Tager I andre sådanne billeder? Har lige glemt hvorfor man laver den slags gave.

Nu kender jeg dig jo ikke personligt.. Men jeg går ikke ud fra, at du er typen, der hver dag ligger og spinder som en mis.. Eller har det lækre undertøj på ?? ;)

Ideen med gaven er, at han har noget, han kan tage frem, og mindes jeres bryllup - men også huske på, hvor lækker en kone han har fået i nettet..

Men det kommer jo også an på, om du vil have dem til at hænge på væggen, eller om de skal i en mappe..

Jessie

0

Del dette indlæg

Hej igen,

Ham jeg har valgt, mailer jeg med. Han ved at jeg bestemt ikke har tænkt mig at "spinne som en mis" eller total nøgen billeder, da jeg er vildt blufærdig!

Han rådede mig til at surfe rundt på nettet, og finde nogle billdere jeg synes om. Det kunne være jeg vil gerne stå sådan men ikke vise det. De billeder jeg falder over mailer jeg til ham, og så har han en ide om, hvor meget og hvor lidt jeg ønsker/vil.

Samtidig med ved han at jeg har min moster med, ja lidt underligt men vi er næsten jævnalderne, og har en utrolig tæt forhold. Fotografen er vist en moden mand, lyder han til, men hans kone arbejder også i hans atelier og det synes jeg er rart at vide.

Når vi ankommer, får vi en kop kaffe/te. Vi snakker lidt om de billeder jeg har sendt, og han finder de ting frem han har, fex tyl, silke, hatte etc. Han råder mig til at havde en herre skjorte med, da den kan knappes forskelligt, og man kan stadig lave lækker billedere uden at vise en som vor herre har skabt os :loveboard:

Jeg ville bestemt tage en med, jeg var fortrolig med hvis jeg var dig. Ikke fordi at måske ville han, men mere for at havde en til at sige det er ok, og det bliver flot. Og som fotografen sagde, så er der også lige en til at hjælpe med håret, make up etc.

Jeg synes du skal forsøge det, er sikker på at han har reelle hensigter. Og måske er det lige dig, der gør at han fremover kan reklamere med at kan tage disse billeder, for fremtidig brude på bornholm :heart:

Held og lykke med det!

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

Nu kender jeg dig jo ikke personligt.. Men jeg går ikke ud fra, at du er typen, der hver dag ligger og spinder som en mis.. Eller har det lækre undertøj på ?? ;)

Ideen med gaven er, at han har noget, han kan tage frem, og mindes jeres bryllup - men også huske på, hvor lækker en kone han har fået i nettet..

Men det kommer jo også an på, om du vil have dem til at hænge på væggen, eller om de skal i en mappe..

Jessie

Tror ikke det bliver billeder som skal hænge på væggen. Men bare billeder i en mappe - så hvad mener du så? Skulle det hellere havde været på væggen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jessie

Tror ikke det bliver billeder som skal hænge på væggen. Men bare billeder i en mappe - så hvad mener du så? Skulle det hellere havde været på væggen?

Det er jo smag og behag...

Jeg overvejer stadig, om jeg skal have taget billeder. Hvis jeg skal, og der er et i mellem, jeg selv vil være bekendt, kunne jeg da godt finde på at hænge det på væggen i soveværelset... Men det kommer jo helt an på, hvem man er.

Ideen med mappen er, at han - når han lyst - kan kigge på dig, og se, hor lækker hans kone er... Langt de fleste mænd er vilde med deres koner, når de "gør lidt ekstra".

Men du kender ham bedst, og ved derfor også bedst, hvordan han vil reagere.. Jeg ved godt, at I endnu ikke har haft sex, så derfor er sitationen måske også lidt anderledes... Afhængig af, hvor meget og hvor lidt i har snakket om det..

Ved ikke, om jeg overhovedet fik svaret på dit spørgsmål, eller så hiv lige fat i mig igen.. ;)

Jessica

0

Del dette indlæg

Hejsa Bodil,

Har du overvejet at give ham et gavekort og så kan i fælles tage hen til ham og blive fotograferet.

Det er en intens oplevelse som I kan have glæde af i mange år. Vi fik lavet nogle stykken og har dem på væggen inde i soveværelset. Jeg mener soveværelset er jo privat, og vi glædes over dem hver dag. Folk ved godt vi har dem og de fleste synes de er meget, meget flotte.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Hejsa Bodil,

Har du overvejet at give ham et gavekort og så kan i fælles tage hen til ham og blive fotograferet.

Det er en intens oplevelse som I kan have glæde af i mange år. Vi fik lavet nogle stykken og har dem på væggen inde i soveværelset. Jeg mener soveværelset er jo privat, og vi glædes over dem hver dag. Folk ved godt vi har dem og de fleste synes de er meget, meget flotte.

Charlotte

post-21128-1172678511.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snakkede lige med gemalen om hvad han tænkte om sådanne billeder..

Jeg skrev efter lidt frem og tilbage - at have et på væggen - det bliver da ret stort, men tja, ku jo også være i en mindre format.. og hvad så når nogen kommer ind på værelset.. mhh, mon jeg så ik ville blive lidt flov

Svar:jeg syntes det kunne være meget sjovt, men jeg ved ikke helt hvad vi skal bruge dem til. Ja det var jo det jeg tænkte - fordi jeg kunne godt have dig hængende derinde i et billede på en meter gange en meter!! - og så uden tøj - jeps

Så ja, så langt så godt.. men det med morgengave regner han vist ik lige med.. men kan jeg ik godt give ham et alligevel? ikke'? ellers må jeg gemme det til julen '07

0

Del dette indlæg

Puh ha - nu har jeg sagt ok til fotograffen. Men er godt nok meget i tvivl stadig. Har nu spugt kæresten direkte om hans mening. Får den senere i aften når han kommer. Han skal jo synes om det, om han så ved det på forhånd det må være.. hellere det end give ham noget han ikke vil synes meget om.

Uhh - min mave er ved at slå krølle på sig selv.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg svaret fra ham. Og læs det her:

om du skal stille op og blive fotograferet? - tja for min skyld må du gernee, jeg har ikke noget imod at du gør det, men siger heller ikke at du sakl - det må være op til dig vhad du tør/vil/mener. -og hvordan de sakl være - tja.så lidt tøj som du tør/ønsker - om det skal være helt uden ved jeg ikek, det kunne det være, an på billedet! - fx hvis det er sådan nogle sort hvide billeder kan det godt være med slet intet tøj, men kan man se dig sådan rigtigt, så sunes jeg ikk, så skal det være noget på lang afstand. og så noget hvor et bryst eller begge er dækket af dit hår. Fordi jeg vil ikke have pornobilleder af dig! men ja, helt frie tøjler fra mig af - glæder mig til at se hvor alng du tør gå! Jeg elsker dig!

Ja det var så det.. så ja, nu skal jeg bare kontakte fotografen igen, for at mødes, og han ser hvem jeg er og sådan.. efter det bliver eventuelt mere fastlagt.. men arg, er godt nok nervøs. men omvendt.. har jo også lyst til det. Og tør godt nok ikke at tage nogen med til dette.. for det blir for pinligt for mig.. Men lige en anden ting.. hvad mener I om det min kæreste udtaler sig om? Lyder det til han mener jeg skal, eller hvad tænker I når I læser det? eller siger han bare jeg har frie tøjler fordi han ved jeg synes det kunne være sjovt at prøve?

0

Del dette indlæg

For mig lyder det til, at han helt vildt gerne vil at du gør det! Han pakker det bare lidt ind så han ikke kommer til at lyde som en savlende hanhund :thumbsupsmileyanim:.

Når han ikke vil have porno er det fordi han ikke vil have spredte ben, men han lyder da ret frisk på erotiske billeder med dig som motiv...:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer