AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vores overdådige gavebord dagen efter til brunch.... billederne af de åbne gaver har jeg ikke liggende på denne computer, men det var godt nok overvældende hvad vi fik :) Nu er jeg helt på bar bund mht gaveønsker til min fødselsdag om knap 2 måneder... det plejer jeg nu ellers ikke at være :)

post-20924-1186755662.jpg

Og så er der ikke mere i denne omgan ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej sødeste Anja.

Dejligt med lidt flere billeder! Din far ser faktisk ret rolig ud - modsat min som stormede op at kirkegulvet, så de fleste billeder af os på vej ind i kirken er ikke blevet til noget, da vi havde så meget fart på :)

Du skriver noget om, at du kan lysne billeder i photoshop - hvordan gør man det? For en computer-spasser som mig så er det jo ikke lige til at forstå.

HI hi... jamen jg måtte faktisk halvvejs op ad gulvet hive min far i armen fordi han gik for hurtigt :)

Jeg har kun forsøgt mig lidt med lysningerne - man kan også gøre det i picturemanager. Her har jeg prøvet mig frem med lys og kontraster... men man skal passe lidt på, for overdriver man bliver billeder lidt grynet. Jeg tænkte faktisk på, at vi måske kunne (snart) lave en hverdagsaften med lynkursus og så måske få enten Louise eller Tux til at instruere os (selvom Tux jo mest er til Mac produkter!) Men ellers kan vi to måske mødes og prøve os frem ;)

Hvis du har gode billeder i kirken (uden gæster) kan jeg måske få en kopi.... har lidt enkelte med ikke rigtig nogle hvor man kan se blomsterne ordentligt :biggrin:

Er totalt med på et kursus i photoshop eller et andet billedbehandlingsprogram! Så kommer jeg bare rendende med 600 billeder der skal ordnes :) Nå ikke, nej men lidt hjælp til hvordan man gør ville være kærkommen.

Indtil nu har jeg ikke fået nogle billeder indefra kirken, men har heller ikke fået alle endnu, så hvis jeg falder over nogle skal jeg nok lige sende dem til dig.

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Ja så må vi hellere snart få fundet en tid til dig. Tirsdag d. 28/8 har Maja en tid kl 10, men er ikke sikker på hvordan min kalender ser nu, så ved ikke om du kan komme efter hende - eller om det over hovedet passer dig?

Mandage og torsdage er jeg pt i Holbæk (profil Optik), og tirsdag, onsdag og fredag Værløse (synoptik). Så det afhænger selvfølgelig af, hvornår det passer dig. Tiderne i Værløse er lidt længere ud i fremtiden - laaaaaaaaaaaaaaaang ventetid pga personalemangel, men Holbæk er det nemmere. Personligt kan jeg bedst lide stellene i Profil Optik - lidt smartere, hvorimod Synoptik er mere klassisk, så det afhænger jo også hvilken type man er.

Og igen dejlige billeder - du bliver jo simpelthen ved :)

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Ja så må vi hellere snart få fundet en tid til dig. Tirsdag d. 28/8 har Maja en tid kl 10, men er ikke sikker på hvordan min kalender ser nu, så ved ikke om du kan komme efter hende - eller om det over hovedet passer dig?

Mandage og torsdage er jeg pt i Holbæk (profil Optik), og tirsdag, onsdag og fredag Værløse (synoptik). Så det afhænger selvfølgelig af, hvornår det passer dig. Tiderne i Værløse er lidt længere ud i fremtiden - laaaaaaaaaaaaaaaang ventetid pga personalemangel, men Holbæk er det nemmere. Personligt kan jeg bedst lide stellene i Profil Optik - lidt smartere, hvorimod Synoptik er mere klassisk, så det afhænger jo også hvilken type man er.

Og igen dejlige billeder - du bliver jo simpelthen ved :thumbsupsmileyanim:

Hej Pernille

Jeg tror bare jeg finder en anden dag - har lige været på polterabender de sidste to lørdage og den står på bryllupper de kommende 2 lørdage, så jeg kan ikke lige "overskue" min kalender... jeg ringer til dig :cheerleader3:

Takker for foto-rosen.

Vi har lige fået to ruller film, som er blevet fremkaldt - men øv... har ikke fået dem lagt på CD-rom, så jeg skal igang med scanneren for at få dem herind :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Endnu en vellykket polterabend er overstået...

Lørdag morgen kl. kvart i kvalme.... køretur på 45 minutter....

Min veninde viste nok godt at vi kom den dag eftersom hun skal giftes på lørdag.... MEN lidt overraskelse skulle hun ha... så vi var kun 2 der mødte op.. påstod at en 3. skulle vi hente i København senere (hun kommer fra Ålborg!). Så min veninde dækkede op til 3 og vi begyndte at skære brød mv.... og pludselig væltede de andre ind ad døren. Veninden blev overrasket... og hun sagde at hun slet ikke hvade været skuffet over at vi var så få... hun var bare glad for at vi kom :thumbsupsmileyanim: Hendes kæreste gik derimod hele tiden og spurgte hvorfor vi var så få og at det var da en lille polterbend :cheerleader3:

Min veninde præsenterede os alle sammen, hvem vi er og hvor hun kender os fra.

Så gik vi til "Det søde Liv" i Fredensborg, hvor min veninde skulle lave flødeboller. MUMS de smagte godt.... det kan anbefales.

Herefter kørte vi til et sommerhus hvor vi spiste frokost og lavede pakkeleg - veninden skulle gætte hvem der var gavegiver og hvad historien bag gaven var. En af gaverne var et twisterspil, så vi spillede twiser i haven... alle iført bikini - vi havde nemlig dejligt vejr.

Herefter gik turen til en go-cartbane. Mega sjovt, men ejeren var sådan en selvfed type, der skulle hævde sig selv i alle aspekter.... meget mandschauvenistisk og ikke til at holde ud at høre på... alle var MEGET trætte af ham... men men men .... det var jo fart og spænding det handlede om, så der blev trykket godt på speederen og alle 6 deltagere havde bedste tider inden for 1½ sekunders difference...

Så gik turen tilbage til sommerhuset hvor vi kørte til stranden og badede. Dejligt. Og herefter tilbage til sommerhuset, hvor vi skulle have middag - et overflødighedshorn af lækker sushi. Her fik veninden stillet en masse spørgsmål hvor hun skulle gætte hvad hendes kæreste havde svaret... samme quiz som jeg har lagt ind ovenfor. Hun fik resten af spørgsmålene senere. Vi lavede også tip-en-13'er (se ovenfor). Herefter drak vi en masse lækre cocktails og dansede ... og spillede mere twister... og gik i seng ved 04-tiden.

Næste morgen ryddede vi op og spiste morgenmad og kørte ikke fra sommerhuset før 13.30 tiden... skulle jo lige være ædru nok til at køre automobilet....

Meget hyggeligt polterabend, men nok med liiiidt for meget transporttid... inkl. transport til og fra brudens hjem kørte vi 240 km. lørdag og søndag - alene 80 km var tur/retur fra mit hjem til hendes hjem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså....

Jeg har lige siddet og kigget på alle de søde, smukke og sjove billeder. Det er da bare de smukkeste billeder...

Dit hår er da bare SÅ fedt. Jeg har jo rost diademet før, men dit hår er da bare for fedt i profil. Virkelig flot!

Sikke et fotoalbum i får jer. Dejlige billeder med steming der strømmer ud...

Hanne

0

Del dette indlæg

PANIK PANIK PANIK.....

Skal have fundet en lang selskabskjole til på lørdag, men der er absolut ikke noget der falder i min smag efter jeg har haft min skønne brudekjole på.... :thumbsupsmileyanim:

Hmm - men den kan du jo nok ikke lige have på!? :carrot:

Kan da virkelig godt forstå dig. Jeg har allerede SÅ mange planer om hvordan jeg kan bruge både corssaget og skørtet efterfølgnde... Mon det nogen sinde bliver?!

0

Del dette indlæg

PANIK PANIK PANIK.....

Skal have fundet en lang selskabskjole til på lørdag, men der er absolut ikke noget der falder i min smag efter jeg har haft min skønne brudekjole på.... :thumbsupsmileyanim:

Hmm - men den kan du jo nok ikke lige have på!? :carrot:

Kan da virkelig godt forstå dig. Jeg har allerede SÅ mange planer om hvordan jeg kan bruge både corssaget og skørtet efterfølgnde... Mon det nogen sinde bliver?!

Nej desværre er det NO GO at have brudekjolen på til andres bryllupper.

Jeg kan ikke bruge min kjole igen.... overvejede at finde en der kunne genbruges da jeg købte, men den jeg faldt for egner sig bare ikke til det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså....

Jeg har lige siddet og kigget på alle de søde, smukke og sjove billeder. Det er da bare de smukkeste billeder...

Dit hår er da bare SÅ fedt. Jeg har jo rost diademet før, men dit hår er da bare for fedt i profil. Virkelig flot!

Hanne

Tak skal du ha søde Hanne. Glæder mig også meget til at få fremkaldt billederne og sat dem i albums.... men vi har afventet at få gæsternes billeder på filer, så vi kan sende dem samlet til fremkaldelse og opnå rabatter - og også at få det gjort på én gang... ellers ligger billederne alligevel bare og venter... kan jo ikke så godt sætte billeder i albums før de alle er der.... så ødelægger man jo kronologien :wacko:

0

Del dette indlæg

Jamen altså....

Hanne

Tak skal du ha søde Hanne. Glæder mig også meget til at få fremkaldt billederne og sat dem i albums.... men vi har afventet at få gæsternes billeder på filer, så vi kan sende dem samlet til fremkaldelse og opnå rabatter - og også at få det gjort på én gang... ellers ligger billederne alligevel bare og venter... kan jo ikke så godt sætte billeder i albums før de alle er der.... så ødelægger man jo kronologien :wacko:

Det lyder rigtig fornuftigt. Det er SÅ fristende at storme ud og fremkalde, men meget bedre at vente og få det hele med!

Hanne

0

Del dette indlæg

Hej søde Anja.

Du kontakter mig bare, når du har mere tid, men så kan det godt være, at jeg er et andet sted, men så må vi bare finde ud af det til den tid :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fundet det nemmeste gratis fotoredigerinsprogram - hvor jeg selv kan lysne og ligge skygger på - det er helt perfekt, og meget nemt! Det kan være du er interesseret i det?

0

Del dette indlæg

Hej søde Anja.

Du kontakter mig bare, når du har mere tid, men så kan det godt være, at jeg er et andet sted, men så må vi bare finde ud af det til den tid :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fundet det nemmeste gratis fotoredigerinsprogram - hvor jeg selv kan lysne og ligge skygger på - det er helt perfekt, og meget nemt! Det kan være du er interesseret i det?

Jeg blander mig lige lidt... :thumbsupsmileyanim:

Vil du dele hvilket program der er. Vi har nemlig lige sparet 2000,- på redigering af vores billeder og skal selv gøre det. Jeg plejer at bruge photoshop, men er altså ikke helt stiv til det så alt er velkommen...

Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Anja.

HIT MED PROGRAMMET :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg ringer bare... bilen kan jo heldigvis transportere mig de fleste steder hen ;)

0

Del dette indlæg

Hej søde Anja.

Jeg ringer bare... bilen kan jo heldigvis transportere mig de fleste steder hen ;)

Du kan downloaded det her: picasa.google.com - og selv en computer-spasser som Pernille kan finde ud af det, så det skulle være lige til at gå til!

0

Del dette indlæg

BALLEBRO FÆRGEKRO - SUPER ARTIKEL I JYDSKE VESTKYSTEN UGEN EFTER VORES BRYLLUP :thumbsupsmileyanim:

Fik tilsendt en artikel, der blev skrevet om Ballebro Færgekro ugen efter vores bryllup. På billederne i artiklen står et telt/pavillion - det blev slået op til vores bryllup og indkøbt i forbindelse med vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Fantastisk sted at fejre sit bryllup.... men man skal være ude i mega god tid hvis man vil booke det i perioden april til september.

Jeg kan desværre ikke linke til artiklerne, da man skal være abonnement for at kunne læse den... men HER er oversigten over artiklerne, hvis der er nogle af jer, der er abonenter ;o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Anja.

Du kan downloaded det her: picasa.google.com - og selv en computer-spasser som Pernille kan finde ud af det, så det skulle være lige til at gå til!

SPANKS.... kigger på det senere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer