AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Gommens sokker snittes :oops:

post-20924-1187091827.jpg

Og det var så slut for denne omgang.... mangler stadig enkelte gæsters billeder, men vi er vist ved at have samlet så tilpas mange fotos, at vi kan begynde at sende til rigtig fremkaldelse... og måske jeg skal komme igang med den rigtige beretning?? :):oops:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hvaaaaaa sååååå med den der beretning der?

Shyyyyy.....

har lige siddet og kategoriseret alle mine billeder så jeg kan få et overblik.... nu skal jeg så bare inden for kategorierne have sat dem i rækkefølge!!! :oops: Ting tager tid sveske - når det skal se ordentligt ud :oops:

PS! Du kan dælme da godt kommentere billederne mens du venter på beretningen - din mås :fløjt: :)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shyyyyy.....

har lige siddet og kategoriseret alle mine billeder så jeg kan få et overblik.... nu skal jeg så bare inden for kategorierne have sat dem i rækkefølge!!! :oops: Ting tager tid sveske - når det skal se ordentligt ud :oops:

PS! Du kan dælme da godt kommentere billederne mens du venter på beretningen - din mås :fløjt: :)

Jamen for hunnan da! Hvor mange gange vil du have jeg skal fortælle dig hvor hamrende godt du ser ud? ;)

0

Del dette indlæg

Shyyyyy.....

har lige siddet og kategoriseret alle mine billeder så jeg kan få et overblik.... nu skal jeg så bare inden for kategorierne have sat dem i rækkefølge!!! :fløjt: Ting tager tid sveske - når det skal se ordentligt ud :oops:

PS! Du kan dælme da godt kommentere billederne mens du venter på beretningen - din mås :blink::)

Jamen for hunnan da! Hvor mange gange vil du have jeg skal fortælle dig hvor hamrende godt du ser ud? ;)

:oops: DET kan jeg ikke høre for mange gange :heart::)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ANJA DU ER BARE SÅ SMUK PÅ DE BILLEDER :heart:

ENIG - du er så smuk... Lige meget om der er ris i brysterne eller om du synger, eller smiler!

Hanne

IHHHHH HVOR ER I SØDE...... :oops: OG I :fløjt: YOU GIRLS :blink::hug:

Og vi elsker også dig :)

:) ÅHHHH al den kærlighed al den kærlighed.... hvor er det bare fantastisk :oops:

(Og igen mangler jeg den gode gamle :loveshower: smiley)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pssssttt gir dig lige et link fif til den manglende smiley<a href="http://www.langkawi.dk/fusion_infusions/topliste/topliste.php" target="_blank">

</a>link fif

P. s. bliver lige nød til at sige det igen, dammme du ser for smuk ud i det der brude-tøw.....

Tak skal du ha sveske - både for link og komplimenter... må lige se om det der smiley-site virker....

u178.gif Det gør det u179.gif

En ny fager verden har åbnet sig for mig (men kan ikke rigtig finde nogle med en masse hjerter på :wacko:

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Du bliver da bare ved med alle billederne! Er meget imponeret over Lasses sabling af champagnen - ser rigtig godt ud!

Kunne være man selv burde lægge lidt flere billeder ind, så andre kan se ens dag. Det er i hvert fald skønt at se jeres billeder - man får en oplevelse af, at I og ikke mindst alle gæsterne har haft en dejlig dag!

:heart:

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Du bliver da bare ved med alle billederne! Er meget imponeret over Lasses sabling af champagnen - ser rigtig godt ud!

Kunne være man selv burde lægge lidt flere billeder ind, så andre kan se ens dag. Det er i hvert fald skønt at se jeres billeder - man får en oplevelse af, at I og ikke mindst alle gæsterne har haft en dejlig dag!

:bearhug:

Hej Pernille

Tak skal du ha sveske. Skal viderebringe rosen til Lasse :heart:

:kiss: JAAAAAAAAAAAAAAA........... du skal lægge billeder ind..... jeg vil også være med til jeres dag :kiss: Ja, efterhånden som vi får samlet billederne, er det som om dagen synker mere ind... selv om den til tider stadig føles som noget jeg bare har drømt... men en dejlig drøm :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer