AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bearhug::bearhug::kiss:

Det der photoshop kan jeg ikke finde ud af, men det andet program er lige mig, så må hellere lige senere idag smide nogle billeder ind, så du kan se forskellen på mine! Er lige blevet færdig med at behandle og lege med vores fotograf-billeder, så nu er de sendt til tryk. Bliver spændende :heart:

0

Del dette indlæg

:bearhug::bearhug::kiss:

Det der photoshop kan jeg ikke finde ud af, men det andet program er lige mig, så må hellere lige senere idag smide nogle billeder ind, så du kan se forskellen på mine! Er lige blevet færdig med at behandle og lege med vores fotograf-billeder, så nu er de sendt til tryk. Bliver spændende :heart:

JAAAAAAAAAAAAA........ ind med en masse billeder :kiss:

jeg har endnu ikke fået prøvet det program - hvis det er lettere kaster jeg mig også over det.... skal også have sendt billeder til fremkaldelse.....

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: Uden at bemærke det har jeg sneget mig op over 4000 besvarelser :bearhug: (dette var nummer 4003)

Gang i dig!!! :kiss:

JEPS... har sågar overhalet TheShe og indhentet Louiseh79 med ca. 50 besvarelser.... men nu er hun gået igang med sin beretning.... det må jeg vist også hellere gå igang med, så jeg kan holde "produktionstallet oppe" :bearhug::kiss:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

:heart: Uden at bemærke det har jeg sneget mig op over 4000 besvarelser :bearhug: (dette var nummer 4003)

Gang i dig!!! :kiss:

JEPS... har sågar overhalet TheShe og indhentet Louiseh79 med ca. 50 besvarelser.... men nu er hun gået igang med sin beretning.... det må jeg vist også hellere gå igang med, så jeg kan holde "produktionstallet oppe" :bearhug::kiss:

Tror roligt at jeg kan sige at vi er mange der glæder os majet til din beretning....... tør man spørge om hvornår du har planer om at starte med den????

Psssttttt gæt hva vi skal på tirsdag.....??????

0

Del dette indlæg

:kiss: Uden at bemærke det har jeg sneget mig op over 4000 besvarelser :kiss: (dette var nummer 4003)

Gang i dig!!! :hug:

JEPS... har sågar overhalet TheShe og indhentet Louiseh79 med ca. 50 besvarelser.... men nu er hun gået igang med sin beretning.... det må jeg vist også hellere gå igang med, så jeg kan holde "produktionstallet oppe" :hug::hug:

Tror roligt at jeg kan sige at vi er mange der glæder os majet til din beretning....... tør man spørge om hvornår du har planer om at starte med den????

Psssttttt gæt hva vi skal på tirsdag.....??????

Måske i aften.....

JUBIIIII :bearhug: I skal på Guldsmedegården :heart: HUSK kamera.... og hils Finn og Tina....... og rigtig god fornøjelse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I aften mega cool Anja, glæder mig til dine ord....

Jepper vi skal på Guldsmedegaarden, det bliver stu så godt...... Hold da mawle hvor jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

Nåede det så ikke liiiige i aftes - fik besøg af et hold venner, der skal giftes den 25. hvor Lasse er toastmaster, så der var lige lidt bryllupsnerver, der skulle dulmes.

Hmmm.... kan godt se på det hele, at det nok først bliver engang i næste uge - tager jo til bryllupsland i morgen efter arbejde - skal til bryllup i Sønderjylland på lørdag :loveflag:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Uden at bemærke det har jeg sneget mig op over 4000 besvarelser :loveflag: (dette var nummer 4003)

Gang i dig!!! :biggrin:

JEPS... har sågar overhalet TheShe og indhentet Louiseh79 med ca. 50 besvarelser.... men nu er hun gået igang med sin beretning.... det må jeg vist også hellere gå igang med, så jeg kan holde "produktionstallet oppe" :bearhug::biggrin:

Ja, jeg er net-løs derhjemme de næste par dage, så jeg ser mig bare slået ;) Men ja, der kommer en fortsættelse på min beretning, men så kommer der jo også din beretning...

Skal vi ikke bare indse begge to - alle tre - at vi bruger ALT for meget tid herinde? (og det vil vi sikkert blive ved med ;) )

0

Del dette indlæg

Jepper vi skal på Guldsmedegaarden, det bliver stu så godt...... Hold da mawle hvor jeg glæder mig :loveflag:

Nåede det så ikke liiiige i aftes - fik besøg af et hold venner, der skal giftes den 25. hvor Lasse er toastmaster, så der var lige lidt bryllupsnerver, der skulle dulmes.

Hmmm.... kan godt se på det hele, at det nok først bliver engang i næste uge - tager jo til bryllupsland i morgen efter arbejde - skal til bryllup i Sønderjylland på lørdag :bearhug:

Hummmmm nå ja hvad er det nu man siger; bredre sent end aldrig......

Skulle da lige hilse og sige at jeg glæder mig til at læse den, når den kommer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Uden at bemærke det har jeg sneget mig op over 4000 besvarelser :loveflag: (dette var nummer 4003)

Gang i dig!!! :blush:

JEPS... har sågar overhalet TheShe og indhentet Louiseh79 med ca. 50 besvarelser.... men nu er hun gået igang med sin beretning.... det må jeg vist også hellere gå igang med, så jeg kan holde "produktionstallet oppe" :bearhug::biggrin:

Ja, jeg er net-løs derhjemme de næste par dage, så jeg ser mig bare slået ;) Men ja, der kommer en fortsættelse på min beretning, men så kommer der jo også din beretning...

Skal vi ikke bare indse begge to - alle tre - at vi bruger ALT for meget tid herinde? (og det vil vi sikkert blive ved med ;) )

Hvad snakker du om ?????? :biggrin::blush:

0

Del dette indlæg

Jepper vi skal på Guldsmedegaarden, det bliver stu så godt...... Hold da mawle hvor jeg glæder mig :loveflag:

Hmmm.... kan godt se på det hele, at det nok først bliver engang i næste uge - tager jo til bryllupsland i morgen efter arbejde - skal til bryllup i Sønderjylland på lørdag :biggrin:

Hummmmm nå ja hvad er det nu man siger; bredre sent end aldrig......

Skulle da lige hilse og sige at jeg glæder mig til at læse den, når den kommer :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:tjeck this out.... ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Langsomt bevæger jeg mig fremad i beretningen.... er nu på side 2, men endnu ikke nået til kirken.... Spamkontrol, tidskrævende komprimering af billeder, skabelse af overblik over tid, sted og billeder..... alt tager tid.... men det rykker langsomt fremad.... kan du nøjes med den spæde begyndelse på dagen (samt dagene inden)... og har tålmodighed til at vente på mere.... så bare kig allerede nu ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja som du måske har set har jeg været der inde, men venter med at skrive et samlet indtryk til du er helt færdig, håber det er ok..... Glæder mig til fortsættelsen i morgen..... :thumbsupsmileyanim:

Du venter bare sveske - men kan du ikke holde dig i skindet til beretningen er færdig, så kommenterer du bare ;)

:loveflag:

0

Del dette indlæg

ok..... ihhhh Anja glæder mig at du er igang og det er det vigtigste. Det bliver bare så godt ( for allerede nu fanger det total meget)

Tak skal du ha søde. Er glad for at det fænger ;) :bearhug:

Ja, det er nok mest af alt det der med at komme igang med skriveriet... danne sig overblikket og så gå i gang :thumbsupsmileyanim:

Har været ude igen i dag for at finde kjole til brylluppet på lørdag, og det ligger nu HELT fast - jeg møder op i juveler og måsen bar!!! :loveflag: Spøg til side... jeg dukker op i noget af det jeg har.... jeg ville bare SÅ gerne have haft noget nyt, men der var bare INTET der sagde I LOVE YOU.... måske meget normalt efter at have været i det store skrud... så er der bare ligesom ikke rigtig nogle kjoler, der er helt gode nok :wacko: (ØVHØNE!!! )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

JUBIII.... vores trykker på arbejdet har trykt vores takkekort, dvs forside og bagside. Så skal jeg bare igang med filtpennen og skrive 101 personlige kort i hånden :thumbsupsmileyanim: (av min arm!!)

Dejligt han nåede det inden han går på pension i morgen - han kom tilbage fra 5 ugers ferie i mandag :loveflag:

Skal nok huske blærerækker og detaljebilleder når de er helt færdige ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var til skønt bryllup i lørdags. Bruden var smuk, gommen var smuk, gæsterne var smukke, omgivelserne var smukke.... det hele var smukt :)

Sådan så vi ud til vores første store fest som Hr. og Fru rapand :unsure:

post-20924-1187602231.jpg post-20924-1187602239.jpg

post-20924-1187602247.jpg

Jeg var en rigtig sød gæst... jeg har videofilmet 1½ timer taler mv. og taget 328 billeder.... og redigeret 150 af dem. De får det hele på CD'er når de vender hjem fra bryllupsrejse... vil de have flere billeder må de selv igang med redigeringen af video mv :pokey: Men jeg har bare fået taget nogle SUPER fede billeder af dem - specielt i kirken... havde jeg fået sådan nogle billeder fra vores bryllup, havde jeg elsket den gæst, som havde taget dem :):sm: (i al beskedenhed!!)

PS! Var derimod en meget fraværende borddame, da jeg hele tiden strøg afsted med kameraet når der blev klinket på glasset :lol: Skal på den samme vogn på lørdag til endnu et bryllup - men hvad gør man ikke for vennerne ;) Og måske kan jeg overdrage kameraet til nogle af de andre gæster undervejs, så det ikke er mig, der hele tiden leger paparazzi -HAHA-

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer