louisez

utro

51 posts in this topic

Jeg er 100% enig i dem som råder til psykolog hjælp eller lignende...den eneste måde man kan komme videre og igennem sorgen, er at acceptere at ens liv er forandret for altid...om end det for nogen umiddelbart føles som til det værre...men du er nødt til at indse at dit liv med din elsker er slut og at du fremover skal leve et liv uden ham...før kommer du ikke videre...

Hvis ikke du har accepteret din nuværnede sitaution, hvordan tror du at du kan samarbejde med din mand og jeres ægteskabelige sitaution og prøve at forbedre den???? Umiddelbart forestiller jeg mig, at du ikke kan lukke din ægtemand ind, før den anden er ude af dit liv....hvordan kan du give, hvis ikke du har noget at give af..og sådan som jeg læser dine fortællinger af sorgen, så er den altopslugende...og uden evt. overskud til at oppearbejde et sundt og ikke mindst kærligt og ærligt forhold til din mand...

At han bør vide besked om hvad der sker inden i dig, det er jeg enig i....men jeg betvivler at du kan magte hans reaktion ved det...jeg har jo ingen indsigt i hvordan han vil reagere, men jeg ved hvordan jeg ville reagere hvis min mand var i sorg over en død elskerinde...

Og så nægter jeg at tro på at din sorg ikke har en indflydelse på jeres forhold...det kan det unægteligt, især ikke så sorgbetynget du umiddelbart udstråler i dine fortællinger....han må da opfatte de signaler fra dig, selvom han ikke forstår hvad de går ud på...han må kunne mærke uroen i dig...

Tænkte også på at din forhenværende elskers status til dig, har opnået "guddommelige" højder....man mindes ofte kun de gode ting når ens kære går bort...og gudskelov for det...ikke at jeg betvivler jeres kærlighedsfulde forhold, men prøv at bevare jordkontakten (hmm..lyder hårdt...men er ikke sådan ment.)...men jeg føler at du piner dig selv...jeg forstår dit savn, men graden er den er ikke sund for dig....du skal videre, om ikke andet så med hjælp fra en proffessionel...

Mvh Nanna

0

Annonce ♥