Sintamus

Bryllupsmakeup

37 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op. Synes det lyder godt. Jeg må ha' fundet den dyreste klinik i Holbæk omegn. Jeg skal nemlig give 600kr for en prøve + make-up på dagen. Synes det er vanvittig dyrt. Derfor har jeg heller ikke bestilt tid der endnu. Håber på at finde noget billigere.

0

Hold da op. Synes det lyder godt. Jeg må ha' fundet den dyreste klinik i Holbæk omegn. Jeg skal nemlig give 600kr for en prøve + make-up på dagen. Synes det er vanvittig dyrt. Derfor har jeg heller ikke bestilt tid der endnu. Håber på at finde noget billigere.

Hej..

Dette kan jeg nikke genkendelse til. Alle de kosmeteologer der er i Fredericia tager også fra 595 kr. og op for make-up og prøve make-up. Jeg fik igennem en kollega et tip med Body Shop i Vejle, de tager kun 350 kr. for prøve make-up og make-up, så der har jeg booket en tid istedet.

Tænkte at der måske også lå en Body Shop omkring dig?? Det er da ihvertfalde lidt billigere :thumbsupsmileyanim:

Knuzz

0

Annonce ♥

Tak for jeres svar, ja jeg kan godt se at der er stor forskel på priserne, jeg kommer fra en lille by imellem Give og Grindsted, så hvis der er nogen som har kendskab til en godt sted hvor man kan få lagt make up, her omkring, og evt. pris, så vil jeg blive meget glad:)

Bettina

0

Lige en ting mere.

Kan man egentlig ikke få lagt make up i matas butikker?

Bettina

Jo det kan man. Det har jeg før fået og været tilfreds med det. Kan dog ikke huske prisen.

Jeg skal have lagt makeup hos Beautyzone i Silkeborg. Det skal jeg give 410 kr. for (det er så inkl. prøve ca. en uge før).

0

Jeg har lige fået en aftale i hus med en stylist. Det er en af min brors venner så det er også en god pris. Jeg skal give 350,- for makeup og 450,- for håropsætning. Det er incl. prøveopsæt og prøvemakeup 14 dage før - og hun kommer hjem til mig på dagen. Hun er super dygtig og jeg glæder mig virkelig meget. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej alle der synes en kosmetolog er for dyr! :-)

Jeg skal selv giftes til maj og jeg giver 150kr for prøve make-up+ make-up på dagen i Matas!

Der ligger jo Matas butikker alle steder, så ville bare lige give en mulighed :D

Held & Lykke

Kram fra

Celina

0

Hej alle der synes en kosmetolog er for dyr! :-)

Jeg skal selv giftes til maj og jeg giver 150kr for prøve make-up+ make-up på dagen i Matas!

Der ligger jo Matas butikker alle steder, så ville bare lige give en mulighed :D

Held & Lykke

Kram fra

Celina

Super, at du deler dit kup med os andre. Det eneste jeg tænker er, om en kosmetolog/make-up artist ikke har bedre produkter?? Altså nogle der bliver siddende? Jeg synes, at meget af det jeg har prøvet, hurtigt falder af. Det er både clinique, rimmel, gosh osv..

0

Vil lige sige, at selvom der ligger to matas butikker her i holbæk, så er der ingen af dem, der lægger make-up. De kan vise hvordan man selv skal gøre, men de lægger det ikke, så tjek lige hvor I bor, hvis I overvejer det.

0

Annonce ♥

Hej

Har snakket med en frsør/kosmetolog idag, og der skulle de have 375,- med en prøvemakeup, jeg er så også blevet lovet at de sætter mit slør på, da jeg er meget korthåret klare jeg det selv for det kan vist ikke sidde på så mange andre måder end det det gør. Men har ikke helt bestemt mig endnu.

Bettina

0

Hmmm, tænk her gik vi og troede, at vi for en gang skyld havde fundet noget billigt...hmm. Nå, never mind. Vi skal give 1000 pr. brud for makeup inkl prøve, ansigtsbehandling, flukning og farvning af bryn og vipper en uges tid før :balloons:

Vi er super glade for valget, for vi får da lidt ekstra for pengene :balloon:

Håret får vi sat op af en anden - som iøvrigt også er skide dyr http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

-Lisette

0

Hmmm, tænk her gik vi og troede, at vi for en gang skyld havde fundet noget billigt...hmm. Nå, never mind. Vi skal give 1000 pr. brud for makeup inkl prøve, ansigtsbehandling, flukning og farvning af bryn og vipper en uges tid før :bearhug:

Vi er super glade for valget, for vi får da lidt ekstra for pengene :blush:

Håret får vi sat op af en anden - som iøvrigt også er skide dyr :hug:

-Lisette

Jeg synes i skal fortsette at være glade over at have fundet noget billigt. Javel, 1000 kr er mange penge, men hold da op, hvor meget I får for mønterne!! En ansigtsbehandling løber da hurtig op i mange hundre kroner. plukning/farvning af bryn og vipper koster gerne 250-300 kroner. Og med både prøve og make up på selve dagen - ja, så er det som I selv siger - det er mange ting. Hver for sig, vil behandlingerne koste langt mere, så det er en god pakkepris. NYD DET BARE, I smukke piger :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har lige fået en aftale i hus med en stylist. Det er en af min brors venner så det er også en god pris. Jeg skal give 350,- for makeup og 450,- for håropsætning. Det er incl. prøveopsæt og prøvemakeup 14 dage før - og hun kommer hjem til mig på dagen. Hun er super dygtig og jeg glæder mig virkelig meget. :rolleyes:

Hej TanyaB,

Uha, kunne du spørge din bror ven om hun også kunne tænke sig at lægge makeup og sætte hår lør 7/7?:-)

Jeg bor på Frb...

Hilsner,

Rikke rikwin2@hotmail.com

0

Tak for jeres svar, ja jeg kan godt se at der er stor forskel på priserne, jeg kommer fra en lille by imellem Give og Grindsted, så hvis der er nogen som har kendskab til en godt sted hvor man kan få lagt make up, her omkring, og evt. pris, så vil jeg blive meget glad:)

Bettina

Ja, nu kan jeg godt se at der måske er et stykke at køre, men jeg fik sat hår og lagt makeup af salon Monique i Thyregod og min bonusdatter fik samtidig sat hår. Det var på min adresse som kun var 8 km væk, men jeg gav kun 635 kr for det hele.. Det synes jeg var billigt. Hvis du har tid i dit skema på dagen kunne det måske lade sig gøre at du kørte til hende?? Ved nemlig ikke hvor langt hun kører. Jeg synes bare det var billigt og jeg var meget tilfreds..

Det var et forslag..

0

Sintamus: Jeg skal have sat hår og lagt make-up hos frisør Lone Lundø i Grindsted, Jeg skal give 600,- for håropsætning (uden prøveopsæt) og kun 155,- for make-up, som der heller ikke er nogen prøve på inden den store dag. Hun begrundede det med at først og fremmest var det svært at sætte håret på den helt samme måde to gange, og at magien også gik lidt af det på dagen, når man havde haft håret opsat i den frisure.

0