wisbech

VELKOMSTDRINK????

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

og ellers kan man altid vælge en Asti Spumante, som er dejlig sød i sig selv... man skal bare vælge den af en vis kvalitet over 50,- pr flaske.. de billige fra aldi er altså ik' lige så god i boblerne :thumbsupsmileyanim: OG det er heller ikke en velkomstdrink som vælter dig... den er kun omkring 6 %...

Jeg vil nok mene at en velkomstdrink med vodka er lige kraftig nok.... :thumbsupsmileyanim: Du kan også få en rød Asti, som er lidt mindre sød, men rigtig rigtig dejlig med et frossent jordbær...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ellers er der en fantastisk lyserød tøsedrink her:

Scale ingredients to servings

1 1/2 oz gin

1/4 oz apricot brandy

1 1/2 oz orange juice

1 dash grenadine syrup

1/4 oz lemon juice

Shake well over ice cubes in a shaker, and strain into a chilled cocktail glass.Serve in:

Cocktail Glass

Den er bare fantastisk.... uhhh kunne godt drikke en lige nu!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Lad mig lige høre hvordan det gik med den i fandt.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, vi skal have en belgisk øl, som hedder Duchess de Bourgogne. Det er en meget vinøs og frugtig sag, som vil fungere super som velkomstdrink.

Måske skal der (også) champagne til - da vi jo nok skal have chokoladefontæne med jordbær :thumbsupsmileyanim:

Ellers kan jeg anbefale en dejlig, frisk Kurant-drink:

1 del vodka kurant blendet med 2 dele lemonmix og masser af is. Den smager rigtig godt - også selvom man (som jeg) ikke er vild med Kurant :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Vi overvejer lidt de helt rene varer - nemlig Champagne - men den med hyldeblomst havde jeg lige glemt og den er jeg faktisk også ret pjattet med....vi serverer bryllupskagen om eftermiddagen, så det skal være et eller andet der åske kan gå til det søde, eller hvornår har I tænkt jer at servere velkomstdrikken ?

kh Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da helt klart lige anbefale denne her:

Festlige sommerbobler, Joseph Masachs Cava, Dagbladet Ringsted, d. 14. juli 2004

I Fakta er den mousserende spanske cava Josep Masachs Cava Brut Blanc de Blancs rigtig god og nærmest et kup, skriver vinjournalist Niels Ole Madsen. Prisen er kun 39,95 kroner, og for de penge får man en vin med fine og længevarende små bobler og en nuanceret, mild smag uden megen syre. Også flasken er meget veludstyret, og prisen på knap 40 kroner er en positiv overraskelse for så megen kvalitet. Vinen er god både i sig selv og til frokostbordet.

Pris 39,95 pr. flaske

Den er vidunderligfantastisk - og et kup til prisen!!!!!

- og så er den fra fakta. Det er den vi skal have.....

Cava - lækker lækker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer