Louiseh79

Alexandra...

46 posts in this topic

Sidder og kigger på Martin og Alexandras bryllup, og nu har vi lige set hende og de to prinser. HVor er det bare en smuk kjole! Og ja, hun er jo bare fantstisk smuk den kvinde :thumbsupsmileyanim: Hvem der bare ser så godt ud, når man bliver 42....

Billederne burde komme lige om lidt, og så smider jeg dem lige herind :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja huha... sad også lige klinet op ad skærmen! Hun er bare rigtig rigtig smuk. Kjolen: waaauuuuu....

VILD med håret!!!!!!

Også prinserne i virkelig skønne sæt :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim::rolleyes::respekt::bearhug::bearhug::griner:--HAHA-:)

0

Her er det første lille billede til de af jer, som ikke har tændt for fjernsynet :thumbsupsmileyanim:

post-22121-1172934296.jpg

Bemærkede især hendes meget smukke smykker med enkelte store perler :thumbsupsmileyanim:

Edited by Louiseh79
0

Ååååh - et lillebitte billede! :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se mere af den smukke brud!

0

Annonce ♥

Billederne er ikke supergode, da de er fra TV2 News... Men de er der :thumbsupsmileyanim:

post-22121-1172934827.jpg

post-22121-1172934834.jpg

Flere her

Edited by Louiseh79
0

post-22121-1172935073.jpg

Fra JP

0

Kjolen er smuk - men hendes hår er ikke lige mig, og syntes de brede kanter på sløret tager fokus væk fra den smukke champagnefarvede kjole!

Anna

0

Annonce ♥

Kjolen er smuk - men hendes hår er ikke lige mig, og syntes de brede kanter på sløret tager fokus væk fra den smukke champagnefarvede kjole!

Anna

Sad lige og tænkte det samme...men en smuk kvinde, det er hun...øv, havde helt glemt det var i dag. :bask: .jeg skulle jo have set brylluppet!!!! Hvis man altså kunne det... :rolleyes: nå, mon ikke der er nogle genudsendelser i morgen?? :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Knus herfra, Nanna

0

Jeg zappede lige lynhurtig forbi... men de er vist i kirken nu, de starter da lidt sent

0

Ja, hun er sandelig utroligt smuk :thumbsupsmileyanim: Fatter ikke hun er 42!

Men altså det lader til at være et ret privat bryllup, så vi skal vist ikke regne med specielt mange billeder derfra.

Har tændt på TV2 News, de sender bare ballade fra Nørrebro :thumbsupsmileyanim:

0

Hi-hi! Faldt lige over dette billede på TV2... :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt lide hendes kjole, men synes sløret i det hele taget tager for meget fra kjolen. Hun skulle have valgt et lille et bag på hovedet, det ville ikke tage noget fra kjolen. Men SMUK SMUK kjole! WAUWEEE! :thumbsupsmileyanim::rolleyes::respekt: TIL LYKKE TIL DET UNGE PAR! :bearhug::bearhug:

0

Annonce ♥

Anna

Smuk smuk kjole. Men synes heller ikke det er den bedste frisure.

Lene

Edited by Lenemus
0

Nej og det er bare SÅ ærgeligt når hun ellers er så smuk! Makeuppen er også liiige kraftig nok for mig!

0

KYSSET!

Og læg mærke til Alexandras smukke smykke!

0

Smykkerne... (Billederne er ikke verdens bedste kvalitet - taget fra TV)
0

Annonce ♥

Ja Alexandra er meget smuk, og rigtig flot kjole, både elegant og samtidig lidt casual.

Var heller ikke for vild med hendes høje hår - men de er da flotte sammen :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor var Alexandra bare smuk i sin brudekjole. Og hvor var drengene bare fine i deres matchende tøj!

0

I modsætning til jer er jeg altså vild med hendes frisure.... Når man så det tæt på så det ud til at være et helt lille kunstværk i bukler, blomster og bølger.... :thumbsupsmileyanim: Og buketten var bare så fin og forårsagtig - var det anemoner eller de der blå forårsblomster(scilla)? Det kan være jeg husker forkert.....

0

Faktisk bestod både hendes buket, samt blomster i hendes hår hovedsageligt af vintergækker (selvfølgelig var der dog også andet i hendes buket...)

0

Annonce ♥

Jeg er vild med hendes frisure, men synes også kanten på sløret er for meget. kjolen er meget enkel og rigtig godt valgt til et bryllup nr 2 :thumbsupsmileyanim:

0

Synes hun så FANTASTISK ud!!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::rolleyes:

Dog var sløret liiige i overkanten.

Men FEDT at de tog den store vise frem/kysse runde ude foran. :respekt: Så fik hun da sagt farvel til Magrethe og co.....

0

Jeg syntes også at hendes frisure er super smuk og elegant...... Men jeg syntes, ligeså lidt om hendes slør, som jeg elsker hendes frisure, så der er jeg enig med jer andre!!! :rolleyes::respekt: Kjolens overdel med "snekrystallerne" eller hvad man kan kalde det er simpelthen en af de fedeste detaljer jeg længe har set på en brudekjole.... Og hendes smykker!!!! WOW... Jeg syntes dog ikke, at kjolen var syet helt ind omkring maven og hofterne (men det er der måske en grund til, som vi først får at vide om nogle mdr????? :bearhug: ) -jeg syntes, at der gør hende lidt bredmåset, hvilket hun jo absolut ikke er (gid JEG havde hendes figur - og så som 42 årig!!!! :bask: )

Derimod syntes jeg de to prinser lignede nogen, der ikke kunne gøre for det.... De jakker er da tre numre for store i breden! Nogle lækre og utrolig kønne unger, men det var samme problem til Mary og Fredes bryllup (syntes jeg...). Det kan godt være, at det giver dem en super bevægelsesfrihed, men udseendsmæssigt: :bearhug:

Men alt i alt super super flot og elegant..... Jeg håber, at hun nu kan forlige sig med, at folk ikke nødvendigvis skal titulere hende DE mere..... og at de får et vidunderligt ægteskab! -det må være ægte kærlighed for dem begge :thumbsupsmileyanim: Så stort tillykke fra mig også....

:thumbsupsmileyanim: , AnnaBritta

Edited by annabritta
0

Jeg synes bestemt både kjole, hår og smykker var smukke - men jeg brød mig bestemt ikke om hendes makeup! Den gjorde altså ikke noget godt for hendes, i forvejen meget asiatiske øjenlåg/hud over øjnene. Men det kan selvfølgelig også være hun netop ville have dette fremhævet - og så er det selvfølgelig fint... Synes bare man har set hende meget smukkere med mere mørk makeup...

0

Er også vild med frikadellen på toppen... og alle hendes smykekr... der er lækre!

Synes faktisk at den der BR-pose er lige i øjet.. detv er da humor på højt plan!

-Mette

0