mmunck

Bryllupsplanlægningen for yngve og Monas bryllup

1,487 indlæg i dette emne

det er så vildt, det er faktisk helt vildt sygt. Om 2dage 2 I morgen er der kun 1 dag.

Altså hvor sygt er det????

I morgen er det i overmorgen jeg er blevet fru

ihhhhhhhhh hvor jeg glæder mig. der er ingen elefanter. Ingen stress. Ingen forvirring. Kun glæde i min krop :denmarkflag::iloveyou::respekt::pokey::)GP:thumbsupsmileyanim:

Hvor er det vildt, sygt og alt mulig andet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så i herlige kvinder...

jeg har et spørgsmål.

Hvordan i hulen slutter man sinn tale????

Siger man skål eller hvad.

(min tale er på side 61) den sidste sætning lyder: Yngve jeg elsker dig så jorden snurre en ekstra gang rundt.

derfor vil jeg skåle for dig. det lyder pænt dumt gør det ikke??? :denmarkflag:

Skal jeg håbe på at Yngve rejser sig og giver et knus/kys og det så er afslutning, men bliver det ikke også mærkeligt???

Hjæææææælp

0

Del dette indlæg

jeg har et spørgsmål.

(min tale er på side 61) den sidste sætning lyder: Yngve jeg elsker dig så jorden snurre en ekstra gang rundt.

Hej Mona!

Hvad med at give Yngve et kys, når du har sagt din sidste sætning, og når I så er færdige med det, så kan du henvende dig til gæsterne og bede dem rejse sig og skåle (evt. udråbe et leve) for din MAND :iloveyou:

:denmarkflag:

Maja

0

Del dette indlæg

Så i herlige kvinder...

jeg har et spørgsmål.

derfor vil jeg skåle for dig. det lyder pænt dumt gør det ikke??? :iloveyou:

Skal jeg håbe på at Yngve rejser sig og giver et knus/kys og det så er afslutning, men bliver det ikke også mærkeligt???

Hjæææææælp

Kære søde Mona

Først vil jeg give dig en stor ros for din tale. Den er meget dig, som jeg har lært dig at kende herinde. Jeg vil måske lige tilføje hvor du skriver at du overvejede at lave en analyse af et digt - at det er fordi han elsker dine analyser.... men blot et forslag.

Jeg synes ikke nødvendigvis du behøver at sige noget til dine forældre og svigerforældre - og slet ikke hvis I begge siger noget takkehalløj i forbindelse med jeres velkomst. Her kan I også slå stilen an med at sige lidt rørstrømsk tak til begge hold forældre... hvis det er jer at gøre det på den måde ;)

Mht hvordan du skal slutte talen.... giv folk tid til at sluge gråden og snøfte færdig og klappe... det giver sig selv... det virker som lang tid, men er vel reelt kun et par sekunder.... men lad det lige bundfælde sig. Så kan du (måske meget traditionelt) sige: Jeg vil gerne bede om jeres hjælp til at råbe et højt hurra for min mand, for det fortjener han. (evt. kysse ham inden)

(Du kan også sige 3 lange og et kort.... hurraaaa, hurraaaa, hurraaaa og så det korte HU.... og det frække Ahhhhh... og suset fra Vesterhavet SSSSSSS og fra hestestalden BDRRRRRR (sådan lidt prutteagtigt)..... men det afhænger jo af om du synes det passer ind ;)

Men i hvert fald er det en god idé at råbe lidt, og så skåle... og så kan I kramme bagefter... så synker det godt ind og afsluttes fint ;)

Håber det hjalp lidt ;)

Herudover vil jeg give dig et - forhåbentlig - godt råd.

LÆS TALEN HØJT NOGLE GANGE FOR DIG SELV - IKKE BARE INDE I HOVEDET, MEN HØJT.... så hører du din egen stemme og kommer godt ind i talen... det kan hjælpe lidt på nervøsiteten under præmieren... og du kan forhåbentlig have lidt bedre styr på følelser og stemme ;)

LÆS/HOLD TALEN LANGSOMT..... man taler faktisk meget hurtigere end man selv tror... du skal nærmest have følelsen af at du snøvler/taler lidt i slowmotion.... ellers lyder det som om du japper talen af - Yngve skal have tid til at høre hvert et ord du siger ;)

TAL HØJT OG TYDELIGT.... ellers afbryder gæsterne dig bare med "HØJERE!" (og det er pisse irriterende :bask: )

Og ellers bare... nyd det nyd det nyde det.... det er din chance for at råbe ud til hele Vesterhavet og Verden hvad du føler for Yngve ;)

Hav et rigtig fantastisk bryllup. Glæder mig til at se billeder og høre om dagen.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde søde søde søde Mona!

På lørdag! Jeg er SÅ ked af jeg ikke har været så meget herinde, men du skal vide jeg er DEN FØRSTE til at læse din beretning (okay måske i kappestrid med Katja og Josefin!) Syntes du er en helt særlig person og GLÆDER mig til at se alle billederne fra dit unikke vegetar bryllup i Vigsø!!!

Anna

0

Del dette indlæg

TUSIND tak for svar, maja og anja, det er nu taget til efterretning.

Jeg håber håber håber at mine RUC eksamener giver mig lidt stød til talen.

F.eks. er dine råd Anja ikke helt fremme for mig af samme årsag.

Men tak for feet back, det er rart når jeg jo er på helt bar bund i "tale til min gom" :iloveyou:

Nu vil jeg lukke computeren. Printe talen om og lige lave endnu en kæde så jeg er ved at have mine smykker klar.

jeg kommer herind for en kort bemærkning i morgen tidlig, ellers "ses" vi "on the other site" når jeg er gift fru :respekt:

0

Del dette indlæg

Søde søde søde søde Mona!

På lørdag! Jeg er SÅ ked af jeg ikke har været så meget herinde, men du skal vide jeg er DEN FØRSTE til at læse din beretning (okay måske i kappestrid med Katja og Josefin!) Syntes du er en helt særlig person og GLÆDER mig til at se alle billederne fra dit unikke vegetar bryllup i Vigsø!!!

Anna

:denmarkflag: hvor er du sød Anna. Jeg håber du er faldet eller er ved at falde godt på plads i din nye lejlighed:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mona med mindre der dukker et mirakel op kan jeg umuligt komme til Vigsø :iloveyou:

Jeg håber du får den mest fantastiske dag med alt hvad du og Yngve drømmer om. Jeg er sikker på du kommer til at stråle i din smukke kjole og at det bliver det smukkeste bryllup!

Kram Katja

Tak søde søde katja.

Mirakler kan ske, og man må da sige du har forsøgt :respekt:

0

Del dette indlæg

Kæreste Mona!!

Så er det I MORGEN....... Vildt hva'.... :)

Din tale.... Det er bare det smukkeste jeg længe har læst... Der bliver da ikke et øje tørt!!! :)

Jeg vil skylde mig at ønske Jer en helt vidunderlig weekend og ønske for Jer at I får det mest fantastiske bryllup :biggrin:()() .... Jeg glæder mig meget til billeder og beretning når I kommer lidt ovenpå igen... Men tag jer nu den tid det tager.... Der er mange oplelvelser og følelser at fordøje ovenpå sådan en oplevelse som I er på vej ind i... :hug:

Nyd det hele kære Mona.... Det er "once in a lifetime" oplevelser..... :pokey:()()

:) Anne

0

Del dette indlæg

Tusind tusind tak for lykønskningerne.

De er altså lige med til at vække de hafelaffer som jeg har i maven (i dag er det vist ikke kun 2, men hele 3 1/2), og de sommerfugle der basker i HELE min krop samt den glæde og spænding der sitre i mine muskler.

Vildt min tæller siger 1 dag :enudifinerbarsmiley:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det nu vi drager mod det jydske gifte land.

Uhhh jeg er efterhånden ret spændt, det kan i hvertfald mærkes i maven :biggrin:

Vi bliver der over til torsdag, men vi har computer med og der er trådløsinternet der hvor vi skal være, så måske jeg kommer herind for en kort bemærkning. (Men den bliver nok kort, ellers tror jeg min MAND :) (som han jo vil være på det tidspunkt) vil få et BK-føl lige på bryllupsferien) :pokey:

Vi "ses" når jeg er en gift fru. yngve :)

:)

0

Del dette indlæg

Tillykke med imorgen herfra det nordjyske

Jeg har først nu fået læst hele din tråd igennem og kom så lige de timer for sent med at skrive .. så nu er du på vej ... jeg håber I får den mest fantastiske dag

Har siddet med meget svingende sindstemninger hele din tråd igennem ... den flotte kjole kan man da kun glæde sig over .. din tale til Yngve som fik tårerne lokket frem (jeg der ellers har styr på de kanaler) ... jeg glæder mig til at læse beretningen fra vielse og fest og se billederne af din helt færdige kjole

:)

Lene

0

Del dette indlæg

Ihhhh, Mona! Så er det i morgen :biggrin::):) :carrot:

Hvor viiiiiiiildt!

Jeg håber at dig og springtrolden får den mest fantastiske fortryllende dag, med masser af kærlighed, gode minder og glade mennesker :)

Jeg glæder mig ustyrligt til at se billeder fra Jeres store dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Må I få den mest fantastiske dag du kunne drømme om, selvom det nok er gang nummer en million jeg siger det.

Jeg har opgivet ethvert håb nu om at kuknne være der med dig men jeg er der i ånden, stol på det. Jeg følger dig med øjnene for hvert skridt du tager op af kirkegulvet :)

0

Del dette indlæg

post-25399-1185612209.gifpost-25399-1185612209.gifpost-25399-1185612209.gif

Kære Mona og Yngve!! :pokey:

Så kom Jeres store dag..... ()():bed: Jeg håber at I vil nyde hvert sekund og at alt bliver lige som I har drømt om..... (y)

Glæder mig meget til billeder og beretning fra Hr. og Fru bare tærs bryllup :):):)-HAHA-:hug:()():sm::hug:

Ha' en helt fantastisk dag ()():biggrin:

()() Anne

post-25399-1185612209.gifpost-25399-1185612209.gifpost-25399-1185612209.gif

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer