HenrietteS

OT: killing max. ½ år

32 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg søger med lys og lygte efter en killing - køn underordnet. Den må være max. ½ år.

Problemet er, at vi i fredags mistede vores hunkat Mutti.

Nu er vores hankat Sofus meget meget ked af det - han vil gerne have en ny

legekammerat.

Katten vil komme til et dejligt , kærligt hjem, hvor der i forvejen er

2 forkælede hankatte Bufas på 3 - som er meget doven, men stor og dejlig.

Så er der Sofus på 1½ år - en meget kærlig hankat som elsker en lege/puttekammerat.

Sofus er så ked af det, at han faktisk intet spiser, derfor haster det lidt.

Vi bor i Brønderslev 20 km. nord for Aalborg.

Jeg har prøvet kattehjem, dyrlæger, gul og gratis samt den blå avis.

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at tage ud på en af gårdene i området af hvor du bor. Måske har de lige fået et kuld killinger - mange af gårdene har slet ikke brug for alle de killinger, som deres katte "producerer" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er jo ikke lige sæson for killinger, de bliver oftest født mellem april og september.

Det er jo heller ikke sikkert at en ny killing vil gøre Sofus gladere, katter ser jo lige som mennesker på personlighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiihhhh nej... hvad skete der med Mutti?

Vi har to DEJLIGE killinger Simba (hvid hankat) og Nala (sort hunkat)... Man skal altid passe på, når man sætter katte sammen. Men det en god idé at få en killing, når det nu skal være. Jeg vil nok også foreslå, at I får en hun, da hunner og hanner bedre kan blive venner end to hanner kan.. Bare et lille råd herfra :thumbsupsmileyanim:

Her er i hvert fald et link:

http://www.katteforum.dk/annoncervis.asp?kat=salg

0

Del dette indlæg

Jeg fandt en lille kiling på mit arbejde idag så der må da være killinger nu. Den var der helt allene så jeg håber at den har fundet sin mor igen.

Jeg har selv en dejlig lille killing fra september hende købte vi igennem Gul og gratis :thumbsupsmileyanim:

Hun er en super nuttet lille gråstripet en med rottepoter.

Håber at du snart finder en ny lejekammerat til din hankat.

0

Del dette indlæg

Mutti blev desværre ramt af en bil - hun led heldigvis ikke - jeg blev ringet op kl. 7 morgen, at der lå en sort kat uden hale med halsbånd på vores vej - hun var en manxkat.

Jeg løb ud i morgenkåbe og badetøfler og bar vores dejlige Mutti ind med mine hænder - jeg tudbrølede.

Hun var stadig varm - det var ikke sjovt.

Ungerne tudbrølede og var helt opløste, så de tog en sørgedag i stedet for at komme i skole.

Vi holdt begravelse, så nu ligger hun i vores have og hun fik sine elskede legetøjsmus med i graven.

Nu er hun hos vores bedstefar - som min datter på 6 siger.

0

Del dette indlæg

:) Det gør mig virkelig ondt at I mistede jeres lille "mittetat"... Jeg kender desværre ikke nogen som har killinger, men holder øjne og ører åbne.

Håber at I klarer jer indtil der findes en lille ny missekat.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg ked af at høre I så'n har mistet jeres kære kat.... :cheerleader3: har selv prøvet det - også med påkørsel og så skull eud og hente den på vejen; det er ganske enkelt forfærdeligt....

jeg kender desværre ikke til nogen, der p.t. har killinger - heller ikke nogle lidt ældre nogle af slagsen, men jeg bor jo i nærheden, så skal nok holde øjne og ører åbne.... Kender et par familiemedlemmer, som begge bor på landejendomme, så vil ihvertfald forhøre mig der, og så vende tilbage hvis jeg har held til at finde en dejlig kat til jeres familie...

:) til jer!!

KH Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har vi fundet en kat.

Kontaktede Kattehjemmet/dyrernes beskyttelse i Frederikshavn

- en rigtig kattemor, sikke et krydsforhør man skulle igennem;

men vi kom hjem med Hugo - en hankat på 16 uger.

Cremefarvet med rødstribet hale og røde aftegninger i hovedet.

Vanvittig meget kælen, så ham skal vi nok blive træt af :)

Nu skal de 3 misser så lige væne sig til hinanden, så skal det nok gå.

500.- så er den ogå vaccineret 2 gange og bliver kasteret, samt fået loppe og ormekur.

Fik en stor sæk kattemad med og en masse legetøj.

Meget meget billigere end hos Kattens værn.

0

Del dette indlæg

Åhh, Tillykke med den lille mis. Håber at de tre missere kan finde ud af det sammen. Vi har selv tre hankatte, og de har det fint sammen... :) Og håber at Sofus begynder at spise igen!

Godt at den lille mis nu har fået et godt hjem:)

Knus Lisette

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jo jo jeg skal få taget et billede af ham

Arj, hvordan kan du bare skrive, at du har fået/købt Hugo uden at lægge et billede sammen med...... :(:bestwishes::bearhug::sm::unsure::heart::blink: Skynd dig.... der er ikke noget mere kært end en kattekilling

I øvrigt TIL LYKKE med ham! :lol::bearhug:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer