halliepigen

Ehmm vores ringe??

13 indlæg i dette emne

Fandt den her dejlige side med masser af virkelig smukke ringe og falder selvfølgelig for et sæt hvor der endnu ikke er kommet pris på endnu :) Ved ikke om i har set firmaet all4love som også lige nu gir 20% rabat hvis du køber inden 25 marts eller sådan noget...

vi har ikke fastlagt et beløb til vores ringe de må komme også må vi blive enige om prisen...(mailede dem for at få en pris) MEN 25.000 og det er inkl de 20 % rabat... suk det tror jeg desværre ikke liiiige vi kan fiske frem men smukke er de... syntes i ikk???

post-20224-1173468439.jpg

Redigeret af halliepigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

kender alt for godt det med prisen...øv....

super flotte ringe. Grunden til de er så dyre er brillianterne i din ring. Hvis du vil undvære dem i den midterste kæde bliver den rigtig meget billigere.

det tænkte jeg også på men det gør de ikke, det er sådan der eller ikk :biggrin:

priserne pr ringer er:

Pris herrering: 6400kr

Pris damering med en sten: 9500kr 1x0,16ct

Pris damering med mange stene: 14995kr 0,39ct tot

Total pris:

14995kr + 9500kr + 6400kr = 30.895kr - 20% = 24700kr

så lige nu overvejer vi om vi skulle nøjes med herreringen og dameringen med 1 sten og så købe den anden del af dame ringen senere... MEN hvad så hvis de ikke har den mere??? :)

det er absolut ikke let at være lidt bridezilla agtig :biggrin:

Knus

0

Del dette indlæg

:) ØV en vild pris!!! For et par ringe.... Ved godt at det er nogen man skal have resten af livet, meeen...

Men kan godt forstå hvis det nu bliver lidt sværere at finde nogle andre ringe, når man nu har forelsket sig i nogle!

Held og lykke med at finde de helt rigtige!

Knus Eva

0

Del dette indlæg

Prøv at kontakte en anden guldsmed og hør hvad de skal have for at lave en ring noget lignende. Vi kontaktede 2 guldsmede i DK og fik en prisforskel på 5000 kr.

Prøv fx at kontakte Guldsmedegården ved Egtved hvor I selv laver ringene - de er ret rimelige i priser, da de bor på gården, selv står i butik mv. så der er mange omkostninger sparet.

Alternativt prøv i Sverige eller Tyskland. Der er også én af pigerne herinde (måske Irish Bride?!?!) der har fået lavet deres ringe i Canada, hvor de fik dem for (mener jeg) 6000 kr. i stedet for 20000 kr. Der står noget om det i anden tråd - måske en af billedeserierne om vielsesringe.

0

Del dette indlæg

uha, jeg kender det der bridezilla noget.. vi havde bare fundet vore ringe sammen og vidste heller ikke hvad de kostede inden vi gik til guldsmeden. Men vores koster det samme som jeres og vi tænkte lidt over det og var sådan lidt... vi skal have dem resten af livet og vi var bare 100% enige da vi så ringen, vi fandt dem sammen og ingen andre ringe er bare DEM.. Behøver jeg sige at i har bestilt dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt noget tilsvarende. Vores er i børstet guld. Herreringen helt enkel mens min ring er med diamanter stort set hele vejen rundt som vist på din. Jeg har ikke den store sten i men ellers ligner den meget. Vi gav kun 13.500 og det synes vi er en rimelig pris. Vi var selv med til at designe dem og vi glæder os helt vildt til at se de færdige ringe den 1. Maj.

0

Del dette indlæg

Vi fik ringe da vi blev forlovet og har valgt at bruge dem til selve vielsen. Vi skal til Tyrkiet på bryllupsrejse og så køber vi ringe dernede. Vi kan få både rejse og ringe for de samme penge som vi skulle give for ringe i DK. I Tyrkiet kan vi få dem til at lave ringene ligesom vi gerne vil have dem, så vi skal ud at samle inspiration inden vi tager afsted.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe det har vi også tænkt og fik et nyt tilbud uden alle stenene i (15.000)*ss* og må indrømme at vi nok er lidt for nærrige når det kommer der til ;) men flotte er de nu engang *ss* vi har heldigvis stadig 5mdr til at beslutte os i *ss*

Knus og tak for de mange svar *ss*

Ja det var da godt nok lidt dyrt - men kunne man forestille sig at du kan undvære stenene hele vejen rundt på ringen?

Det er jo ikke nødvendigt med diamanter på bagsiden, det ser man "kun" når man vinker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer