Guest Gitteblå

Jubii så blev det endelig min tur

42 indlæg i dette emne

Jubii - nu skal jeg også ud og købe kjole - glæder mig helt vildt især når nu "prøve-dagen" er fastlagt! Min mor har rykket lidt for en dato da vi begge arbejder i weekenden og selvfølgelig forskudt! Og min Moar skal bare med! (Og min søster). Men hun har ferie i ugen efter påske og det passer så med lørdag den 14. april. Jeg går ind og bestiller tid på tirsdag....hmmm håber ikke det er for sent :cheerleader3: Vi starter i Lilly da dete r det sted jeg har set dem der tiltaler mig mest. Finder vi ikke noget - ja så har vi jo en undskyldning for at lave en ny tøsedag!

Erfaringer med Lilly i Aalborg er meget velkomne. Må man fx. tage billeder?

Jeg glæder mig til at kunne skrive/vise billeder fra prøvningen!

OBS: OPDATERING I #31

Redigeret af Gitteblå
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dagen endelig igår hvor jeg skulle ud og finde drømmekjolen. LILLY havde først en tid kl. 13 så jeg havde bestilt tid hos Snehvide i nordjylland til om formiddagen. Det sted kan VARMT anbefales hun var bare så god til at spørge ind til stil og så derefter afprøve mine grænser for at spore både hende og mig ind på havd jeg ville have...det havde jeg nemlig ingen anelse om. Det største problem var at der bare var SÅ mange flotte kjoler at væle imellem at jeg var ret meget i tvivl da vi gik efter næsten to timer med superservice og en meget tålmodig ekspedient!

Oplevelsen i LILLY var mildest talt skuffende efter først at have været i Snehvide så det var kun for at prøve en anden stil vi var derinde og vi var også ude igen efter 30 min.

Men I skal da lige se nogle af kjolerne jeg har jo selv én - måske to favoritter som jeg skal op og prøve igen i løbet af ugen. Det var heller ikke for tidligt jeg var ude. Alle de kjoler jeg synes er flotte er lavet af en fransk designer som har 16 ugers leveringstid!!!! :denmarkflag:

Billederne er på on og off da jeg ved min kæreste lurer med en gang imellem!

post-22485-1178044048.jpg

post-22485-1178044069.jpg

Redigeret af Gitteblå
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte,

sjovt - jeg var ved Snehvide i fredags... OG jeg må da li' sige til dig: min klare favrit er den på billedet til venstre... "Maria2 hedder den vist... det var nemlig også den jeg faldt for deroppe.....

spøg til side - jeg synes begge kjoler kæder dig rigtig smukt, men som sagt; jeg har en præference for "Maria"..... :denmarkflag:

Og så må jeg forøvrigt gve dig ret i din varme anbefaling af "Snehvide" - det er det dejligt sted, man får super betjening og fr snakket godt om kjoler, modeller og forventninger / ønsker til kjolen osv osv.....

Knus,

Louise

0

Del dette indlæg

Hov, så li' du i mellemtiden havde lagt billeder ind af en trdie model... den er også rigtig fin til dig - sikke en talje du får med den corsage...... sidder jo fantastisk på dig.... men jeg må tilstå, at jeg ikke umiddelbart er så vid med broderiet... synes det ser lidt gråt ud, men det er sikker bare snyd... rigtig fin kjole, ellers.....

Spændt på at høre hvad du ender med at vælge....

Har du prøvet andre steder?

KH

Louise

0

Del dette indlæg

Hov, så li' du i mellemtiden havde lagt billeder ind af en trdie model... den er også rigtig fin til dig - sikke en talje du får med den corsage...... sidder jo fantastisk på dig.... men jeg må tilstå, at jeg ikke umiddelbart er så vid med broderiet... synes det ser lidt gråt ud, men det er sikker bare snyd... rigtig fin kjole, ellers.....

Spændt på at høre hvad du ender med at vælge....

Har du prøvet andre steder?

KH

Louise

Nej jeg har kun prøvet LILLY og Snehvide og tror ikke jeg prøver andre steder - udvalget kan også blive for stort synes jeg, og jeg synes ikke jeg mangler at prøve flere kjoler. Jeg har vist også allerede på et mere ubevidst plan bestemt mig for hvilken kjole jeg skal have....har en helt forelsket følelse i maven når jeg ser den... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte kjoler ! ;)

Jeg må sige at jeg syntes den sidste er rigtig fed ! Mest det nederste af kjolen ;)

Men de andre er også rigtig flotte :denmarkflag:

Spændt på at se hvad du vælger ;)

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dagen endelig igår hvor jeg skulle ud og finde drømmekjolen. LILLY havde først en tid kl. 13 så jeg havde bestilt tid hos Snehvide i nordjylland til om formiddagen. Det sted kan VARMT anbefales hun var bare så god til at spørge ind til stil og så derefter afprøve mine grænser for at spore både hende og mig ind på havd jeg ville have...det havde jeg nemlig ingen anelse om. Det største problem var at der bare var SÅ mange flotte kjoler at væle imellem at jeg var ret meget i tvivl da vi gik efter næsten to timer med superservice og en meget tålmodig ekspedient!

Oplevelsen i LILLY var mildest talt skuffende efter først at have været i Snehvide så det var kun for at prøve en anden stil vi var derinde og vi var også ude igen efter 30 min.

Men I skal da lige se nogle af kjolerne jeg har jo selv én - måske to favoritter som jeg skal op og prøve igen i løbet af ugen. Det var heller ikke for tidligt jeg var ude. Alle de kjoler jeg synes er flotte er lavet af en fransk designer som har 16 ugers leveringstid!!!! :bestwishes:

Arj, hvor er du yndig! SUPER SMUK! :denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg har kun prøvet LILLY og Snehvide og tror ikke jeg prøver andre steder - udvalget kan også blive for stort synes jeg, og jeg synes ikke jeg mangler at prøve flere kjoler. Jeg har vist også allerede på et mere ubevidst plan bestemt mig for hvilken kjole jeg skal have....har en helt forelsket følelse i maven når jeg ser den... :denmarkflag:

Det er lige præcist også den du skal gå efter!! Og er sikker på at uanset hvilken én du vælger blir du

stjerne-lækker!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag::bestwishes: Hvor er du FIN!!! :denmarkflag:

Har også selv været hos Lily og havde heller ikke en ret god oplevelse der...

Din kjole som er på som nr. 1 tror jeg også jeg har prøvet, eller en der ligner i hvert fald... Fik den også hængt til side, men.... Forelskede mig i en anden!!! (Det må man vist gerne når det er en kjole, ikke??? :bearhug: )

:toot: Eva

Redigeret af Eva27
0

Del dette indlæg

Tusind tak for Jeres dejlige svar - er jo næsten vokset 10 cm af at læse de fine besvarelser!

Der er flere der spørger hvilken der er min egen favorit og nu kan jeg godt skrive det da jeg har fjernet billederne og kæresten dermed ikke kan regne den ud!

Det er den sidste jeg er ret forelsket i......skal dog op og prøve favoritterne igen inden jeg bestemmer mig, men umiddelbart bliver det nok den sidste!

:denmarkflag::denmarkflag::bestwishes:

0

Del dette indlæg

Men I skal da lige se nogle af kjolerne jeg har jo selv én - måske to favoritter som jeg skal op og prøve igen i løbet af ugen. Det var heller ikke for tidligt jeg var ude. Alle de kjoler jeg synes er flotte er lavet af en fransk designer som har 16 ugers leveringstid!!!! :denmarkflag:

Er billederne off lige nu, for jeg syntes da ikke, at jeg kan se dem.

Skal selv i Askepot og Valentino i Tønder på torsdag. Glæder mig så enormt meget, også fordi jeg endnu ikke ved, hvad min stil er.

Joan :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer