Den glade Brud

Tvivl om ringe

7 indlæg i dette emne

Jeg er temmeligt meget i tvivl om vi tør bestille denne ring i mat guld - den oprindelige er vedhæftet og den anden er mit photoshop forsøg på at gøre den mat:)

Hvis vi nu hader den matte, kan man så gøre den blank igen hos en guldsmed eller er det en one-shot deal?

post-22120-1174314870.jpg

post-22120-1174314877.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget af det du skal tage med i jeres overvejelser er at det matte bliver slidt af med tiden...

Man kan selv holde det ved lige med en lidt ru køkkensvamp, men ellers skal guldsmeden ind og gøre de for jer, det er i hvert fald hvad vi har fået af vide af vores smykkedesigner :thumbsupsmileyanim:

Vores ringe er halvt matte og halvt glatte, men allerede nu ser de bare generelt glatte ud, så jeg er i gang med køkkensvampen i ny og næ, vil heller ikke slide for meget af hvidgulden væk...

Men jeg synes faktisk det er en urolig flot ring uden det matte, og jeg er normalt ikke til guldringe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan også godt lide dem som de er, men manden min er vild med det matte look, og jeg synes også det er superflot...hvis det alligevel bliver blank med tiden, så er det også OK...

Så svaret må vel være, at selvom vi bestiller matte, så ændrer de sig til det blanke, hvis man ikke gør noget ved dem med tiden...?

Vi er liiiige ved at springe ud i det...:cheerleader3:!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med tiden kommer ringene jo næsten til at se ens ud - de glatte bliver ridsede, og de matte/hamrede bliver glatte - begge typer kræver pleje om man så må sige.

Personligt er jeg mest til de hamrede, og jeg ved jeg vil blive træt af at se på en ridset ring, der egentlig skal være glat!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer