tudetøsen

29 September 2007, septembers sidste brude!!!!

215 indlæg i dette emne

1UGE.... :thumbsupsmileyanim: ...... UUUHHHH HHHUUUU SÅ er det sgu snart nu...

har lige fået den dårlige besked at orgenisten er blevet skiftet og hende der kommer i stedet ikke kan nå at skaffe "kanon" til orgen og nå at lære den til på lørdag øv ihhh altså elsker den melodi og får gåsehud når jeg høre den det var bare den det skulle være var helt lige glad med undgangsmusik når bare jeg fik min indgangs musik men det kan ikke lade sig gøre øv. :cheerleader3: har så spurgt om jeg kan få "here comes the bride" kan egentlig ikke så godt lide den synes det er lidt kliché men vil altså gå op til en jeg kender og kan ikke huske andre....

men hva det kan jeg jo ikke gøre noget ved nu, jeg lægger nok ikke engang mærke til musikken den dag men alligevel.

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia

Jeg er da glad for at høre at drengene selv kan se, at det ikke var sååå helv.... smart! Øv - Men det er da trods alt fremgang. Øv at I stadig går og tumler med det! Let at sige - svært at udføre - men I bliver jo nødt til at lægge det bag Jer. Jeg var ikke klar over at jeres baby er så lille at du stadig ammer:-) Det skal du måske også til jeres bryllup? Skønt med de små - selv om jeg nu nyder at Malthe er blevet ældre og kan såååå meget - en sjov tid.

--------------------------------

Nå alle... Nu er det den allersidste lørdag - før den store dag... UHA UHA!

Vi har heldigvis fået ordnet en del i går og i dag - så nu tror jeg vi når det hele :thumbsupsmileyanim: Vi skal endda øve brudevals i aften - det bliver sjovt...

Fortsat god lørdag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Pyha - du spørger om noget meget farligt. Lige nu synes jeg slet ikke jeg har tid til at komme på arbejde - og sidder så nu på arbejde og bruger tiden herinde hmmmmmmmmmm :thumbsupsmileyanim: Nå - men vi fik gjort lidt i weekenden - men for pokker jeg synes vi mangler en del endnu. Stresse stresse...

I dag skal jeg have printet bordplan og menukort ud. Malthe og jeg skal klippes og i aften skal jeg prøve kjolen for sidste gang - forhåbentlig!!

I morgen skal jeg have ordnet mine fødder (læs masser af hård hud :cheerleader3: ) og vi skal ud og tale med præsten og se kirken

Onsdag skal jeg hentet et telt som vi har lejet - for 100 kr. :bearhug: som er 9x3 meter!

torsdag skal vi sætte teltet op ude ved kærestens forældre og have styr på havemøblerne (alt det arbejde for 1 1/2 time på lørdag... men det har vi jo selv valgt. Og jeg skal have lavet negle torsdag aften.

fredag har jeg fri fra arbejde! Og der skal vi have kørt drikkevare osv. ned til feststedet - have afleveret en taske med tøj til overnatningsstedet - jamen - og alt det andet vi nu skal.

Derudover mangler jeg også at handle en del forskellige småting - så jo pyha - der er en del endnu!

Men det er jo skønt det hele - nu MANGLER vi bare at vejrudsigten vil arte sig lidt bedre end det som de har lovet pt.. -HAHA-

Og du har styr på tale og alt muligt - ja den mangler jeg også lidt på - og jeg skal have lavet min movie maker færdig. MEeeen jeg tror da på at vi når det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej tudetøs.... så nu må du nok hellere rette under overskriften for det er i denne uge... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

simon har lige ordnet fadøl vi kender en der arbejder for vestfyns bryggeri så leje af fadølsanlæg er gratis og vi skal kun betale for fustagerne dvs 400kr pr fustage simon har så bestilt 10 fustager dvs 250liter øl :smolf: men vi skal jo så kun betale for dem vi åbner. så nu er mad og drikkelse også på plads...

0

Del dette indlæg

hej tudetøs.... så nu må du nok hellere rette under overskriften for det er i denne uge... :thumbsupsmileyanim::bearhug:

simon har lige ordnet fadøl vi kender en der arbejder for vestfyns bryggeri så leje af fadølsanlæg er gratis og vi skal kun betale for fustagerne dvs 400kr pr fustage simon har så bestilt 10 fustager dvs 250liter øl :smolf: men vi skal jo så kun betale for dem vi åbner. så nu er mad og drikkelse også på plads...

UPS..... det laver jeg fluks om, sorry de damer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

det er bare iorden karin jeg er bare i en sådan sindstilstand at jeg ikke helt tror på at det allerede er på lørdag så hvis jeg ikke havde min bryllupsticker var jeg nok ikke igang med de sidste forberedelse endnu... så det forvirre mig hvis der står noget forkert tænk jeg nu glemte at møde op i kirken :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

det er bare iorden karin jeg er bare i en sådan sindstilstand at jeg ikke helt tror på at det allerede er på lørdag så hvis jeg ikke havde min bryllupsticker var jeg nok ikke igang med de sidste forberedelse endnu... så det forvirre mig hvis der står noget forkert tænk jeg nu glemte at møde op i kirken :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg ved lige nøjagtigt hvad du mener..... har det 100% på samme måde....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så fik jeg endelig bagt første omgang bunde.... min zoneterapeut smsede lige i dag og aflyste min aftale i morgen og lavede en ny til mig til fredag kl 17 ja fredag det bliver en travl dag men what så har jeg jo lige en time hos hende til at koble af i.

0

Del dette indlæg

Så er det sgu i morgen... det er for vildt. Jeg sidder lige og skriver det sidste på talen - og skal snart i bad - så jeg er klar til i morgen tidlig :thumbsupsmileyanim:

Men øv altså - vejret er bare for træls hvor jeg bor... suk suk jeg håber stadig at det ikke vil regne hele tiden... øv øv øv

Men ellers er alt klar - og det er fedt....

God dag til jer tøser - glæder mig til at høre om jeres dag :loveboard:

0

Del dette indlæg

Tænk at det er nu...

Kigger ud af et mega deprimerende vindue, alt er bare vådt, øv.. Men der er selvfølgelig lang tid til 13,30 endnu.. Skal være ved min frisør om en halv time og derefter ringer jeg efter en veninde som kan hjælpe mig med kjolen...

Lars tager ned og gør alt kart til receptionen her i formiddag, han mente han skulle have noget og beskæftige hænderne med - sødt..

Vi fik æresport op i går, den er bare så flot.. Ville have taget et billede, men kommer så i tanke om at min søn har mit kamera for så kan have tage billeder i dag også.. Må lige igang med min mobil NÅR det bliver tørvejr....

Nøjs jeg glæder mig...

:thumbsupsmileyanim: Vibe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej ja s¨å er det nu jeg er godt nok spændt ikke nervøs bare spændt har ikke kunne sove i nat kom først i seng kl 2:00 så jeg er lidt træt skal til frisør nu her kl halv 10. det blev så flot pyntet takket være mine ideer og mine veninder som praktisk gris. jeg var godt nok stresset igår men hårdt arbejde betaler sig... TILLYKKE til os alle her fra mig.

0

Del dette indlæg

Ja - så er det hele over - og hvad lavede man lige før man begyndte at planlægge bryllup :cowsleep: hæ hæ nej det er ok at det er over nu - og vi havde en skøn dag. Jeg regner med at jeg laver en beretning - når jeg har styr på alle billeder...

I kan lige få et enkelt her - da jeg ikke har nogle planlægningsside!

post-28821-1191957406.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer