tudetøsen

29 September 2007, septembers sidste brude!!!!

215 indlæg i dette emne

Ja det er virkelig den bedste sang ever, har altid været helt vild med 'du som har tændt millioner af stjerner'. Det salmen siger er jeg helt vild med.. Og min kæreste kender den fra FDF, ellers kender han nemlig slet ingen salmer overhovedet, så den skulle med..

Har valgt kun at skrive salmer i, overvejede det andet, men tror bare det bliver noget folk springer over.. Har så på sidste side skrevet lidt af kirkens historie. Det kan også godt være at folk bare springer den over også, men det synes jeg var sjovt at lave, fik en anden viden om kirken samtidig, er nemlig tilflytter her og derfor hverken døbt eller konfirmeret i den kirke, så min viden var meget begrænset..

'Den yndigste rose' er også en super salme.. 'Og nu falmer skoven' er virkelig perfekt til årstiden..

Også nogle salmer som folk der ikke kommer i kirke måske alligevel kender, hvilket jeg også har valgt lidt ud fra, der er ikke noget ved at ingen synger med den dag...

:thumbsupsmileyanim: Vibe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

faldt lige over at der er andre end os der har valgt at holde et bryllup efter sommeren er ovre :fløjt:

Jeg tror bestemt ikke at man skal regne med at fordi det hedder september at så er det med sikkerhed dårligt vejr. Havde en kollega der sidste år blev gift i oktober - hun havde bare arme og ben og solen stod højt på himlen hele dage...så det kan lade sig gøre :thumbsupsmileyanim:

Vores bryllup skal stå, præcis i dag faktisk, om 2 måneder - den 22. september og jeg GLÆDER mig... :boohoo:

Jeg har selv korte arme den dag og har ikke planlagt at skulle have noget over mig på noget tidspunkt (har i hvert fald ikke købt noget eller fået lavet noget!)

Faktisk er vores historie lidt den samme, vi havde ikke regnet med at skulle helt hen i september men på grund af det sted vi bare VILLE holde festen blev det i september...men på den anden siden - man kan aldrig regne med sommeren i DK, så vi ville have været kede af det hvis vi havde planlagt et rigtigt sommerbryllup og så risiker at det står ned i stænger på dagen, så det passer os faktisk helt fint...

Har I prøvet kigget på alt-til-din-fest.dk? Her kan man skrive til hvilken anledning man ønsker musik, hvornår, hvor, pris osv. og så vil de bands der passer til jeres ønsker kontakte jer...der findes flere sider som disse på nettet. Vi blev kontaktet af det band der skal spille til vores bryllup igennem sådan en side - nemt og bekvemt!

Jeg håber at I finder en...

0

Del dette indlæg

hej ja jeg havde også bare tænkt mig at skrive salmerne i det gør det noget lettere for mig (lidt doven er man vel altid)...

har faktisk lige fået mine chokolade fontæner ind ad døren så jeg glæder mig super meget til de skal i brug uhm.... det er bare herligt... er også begyndt at købe lidt ind til vores slikbar(mest for min og børnenes skyld(ikke mine børn har desværre ingen men mine nevøer og niecer)) jeg er også begyndt at købe legesager ind så de ikke kommer til at kede sig. det bliver bare så fedt glæder mig helt vildt til dagen. har også lige fået noget dekorations ting hjem fra Brøndsholm så det ligner da snart noget mangler dog at købe duge og nogle lys men det hjælper som sagt på det.

0

Del dette indlæg

Chokoladefontæner... Uhm.. Lyder lækkert..

Er det til reception den skal bruges?

Vi skal over og snakke med svigermor nu, hun har lovet at bage kransekage til reception, og når vi så også serverer bryllupskage der så er jeg lidt i tvivl om hvor meget mere man skal servere.. Tror ikke slik er godt for mig, skal jo helst også spise om aftenen -s-

Har lavet en lille malebog til hver af børnene og købt nogle farvekridt, og måske nogle poser haribo til dem også.. De får et rum for sig med tv og lidt af hvert, så håber de er underholdt der...

Jeg skal heldigvis ikke bekymre mig om duge og dekorationer, det tager feststedet sig af..

:cheerleader3: Vibe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej hvad angår mine chokolade fontæner er det til når gæsterne ankommer til feststedet vi holderr som sådan ikke reception men feststedet er åbent så dem der er inviteret til festen kan gå der over efter velsignelse og da vil der stå noget frugt og fontænerne det er så meningen at der til kaffen skal laves slik bar samt at fontæner og frugt kommer ind igen samt bryllupskage vi har dog bestemt os for at lave jordbærtærter da min mand og jeg ikke er til flødekager men elsker jordbær tærter. så det er der de skal bruges så kan man jo gå og hygge sig med det i løbet af natten vi bliver nemlig og fester med gæsterne så længe der er gæster at feste med.

til vibe: TILLYKKE med dagen igår :cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.... Billeder.... Hvad skal I dog bruge dem til.....??? :td::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

-s- må lige se om jeg kan lægge nogen ind på et tidspunkt hvor min kæreste ikke står lige bagved og ser ud som om han laver alt muligt andet...

Kjoleprøvningen gik rigtig godt... Den blev lagt op i længden og lagt ind ved brystet. Så fik jeg købt undertøj og selvsiddende, og fik et strømpebånd med i prisen..

Min mor synes den var rigtig flot, hun var som enhver anden mor ville være -s-

Tak for hilsen Sanni

Vi holder noget reception mens vi er ude og blive fotograferet hvor der vil blive serveret frisk frugt og kransekage (som min svigermor vil bage til os), og når vi kommer bliver der så serveret bryllupskage. Vores sted til receptionen ligger lige over for kirken, så det er så dejlig nemt, og ikke noget ekstra kørsel for gæsterne..

:td: Vibe

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

vores feste sted ligge også lige over for kirken så der er heller ikke noget ekstra kørsel for vores gæster, og byens kro hvor de fleste gæster skal overnatte ligger i gå afstand så det er bare perfekt udover det er der fra vores lejilighed og over til kirken mindre end 100m så det er dejligt centralt.

havde du en god fødselsdagdag vibe???

0

Del dette indlæg

Hej..

Ja det var en dejlig dag. Kæresten startede med at hente morgenbrød. Mine forældre kom forbi, og mor var så med ude og prøve kjolen. Var omme forbi svigermor om aftenen og hente gave, og derefter ude og få lavet negle..

Sikke da et møgvejr.. Og så midt i ferien.. Nu har vi besluttet at tage i Randers regnskov i morgen for at lave noget, og det er i det mindste indenfor..

Hvad med jer, I må da også have noget ferie, bliver den brugt på bryllup?? (jeg laver også kirkehæfter når som helst jeg får 5 min. De bliver syet sammen i ryggen, derfor tager det lidt tid).

:thumbsupsmileyanim: Vibe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået lavet gaveæsker, til gæsterne. Dem vil vi så også bruge som bordkort.

Jeg burde tage mig sammen, og få lavet noge kirkehæfter, men vi har ikke talt salmer med præsten endnu, så :cheerleader3:

Vi mangler at lave nogle ståltråds hjerter, med monogram og dato, til at hænge på rødvins glaset. Og jer er begyndt at lave en gave pose til ungerne, med maler bøger, og farvekridt.

Så der sker da lidt.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig en chokolade fontæner, det lydere bare så mums :thumbsupsmileyanim: Det er da kræs for kender.

hvad måtte du give for sådan en, sanni.

0

Del dette indlæg

Hej..

Ja det var en dejlig dag. Kæresten startede med at hente morgenbrød. Mine forældre kom forbi, og mor var så med ude og prøve kjolen. Var omme forbi svigermor om aftenen og hente gave, og derefter ude og få lavet negle..

Sikke da et møgvejr.. Og så midt i ferien.. Nu har vi besluttet at tage i Randers regnskov i morgen for at lave noget, og det er i det mindste indenfor..

Hvad med jer, I må da også have noget ferie, bliver den brugt på bryllup?? (jeg laver også kirkehæfter når som helst jeg får 5 min. De bliver syet sammen i ryggen, derfor tager det lidt tid).

:blink: Vibe

jeg arbejder inden for hjemmeplejen så der er ikke noget der hedder ferie... jeg tager dog et par dage før brylluppet og to uger efter altså uge 40+41

ja det er et trist sommervejr vi har men så lad os håbe at sommen kommer så vi kan nyde den på vores bryllupsdag.

Jeg har fået lavet gaveæsker, til gæsterne. Dem vil vi så også bruge som bordkort.

Jeg burde tage mig sammen, og få lavet noge kirkehæfter, men vi har ikke talt salmer med præsten endnu, så :blink:

Vi mangler at lave nogle ståltråds hjerter, med monogram og dato, til at hænge på rødvins glaset. Og jer er begyndt at lave en gave pose til ungerne, med maler bøger, og farvekridt.

Så der sker da lidt.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig en chokolade fontæner, det lydere bare så mums :cheerleader3: Det er da kræs for kender.

hvad måtte du give for sådan en, sanni.

jeg købte den på tvshop.com

der er lige nu gatis levering så hvis du skynder dig kan få en 100kr billigerer og 2 125kr billigerer det er det portoen er normalt jeg mener jeg gav 489 det var lige under 500kr stykket. kom af med 1096kr det er med 125kr i porto pg omkring 50 i afgift elletr noget kig på hjemme siden de har også popcorn maskine og candyfloss maker uhhmmmm, jeg vil have mit et cirkus i mit næste liv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ilovebryllupsklar: Takker... Den giver mig talje som min veninde så dejligt pointerede -s-

Er helt vild med min kjole, ikke noget med sug i maven eller tårer i øjnene som mange kan berettte om, den her passer bare godt til mig... Prøvede nogle andre hvor jeg så gravid ud (ikke så fikst på sin bryllupsdag)

Og i lige måde.. Nåede lige et smut forbi din tråd og se din kjole den anden dag, den er skisme også flot.. Fik aldrig skrevet i tråden, så nu kom det lige her.. Rigtig flot kjole..

Mine ønsker til hår (får sat noget ekstra hår på, på dagen til at give både fylde og længde: post-25116-1185655021.jpg

Ønsker til buket, gerne noget med callaer, ikke noget for tungt eller lille rund kompakt klump: post-25116-1185655233.jpg eller post-25116-1185655785.jpg

Kæresten får 'ønskeseddel' med til blomsterhandelen + stofprøve på min kjole, men ellers står han for det...

Hvad med dig?? Har du ideer for hår og buket?

:ilovebryllupsklar: Vibe

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

super kjole vibe... det kan godt være at der ikke var sug og kriller men på det første billed kan du altså ikke skjule at du er eksaltrisk du ser så dejlig ud... super buket elsker liliekornvaller kan de egentlig støves op på vores bryllupsdag??? tror det desværre ikke men håber man kan.... ved du egentlig det? ved godt at den buket du har sat ind er til inspiration men er bare tosset med liliekornvaller...

super frisure også jeg skal også have mit halvt opsat dog med en udsprunget lilje i istedet for slør..... ihhh altså det hele begynder bare at blive så virkelgt nu...

0

Del dette indlæg

Tak Sanni... Bliver også mere og mere glad hver gang jeg ser billeder af den, kan slet ikke lade være med at kigge på den -s-

Kun 2 mdr i dag... Det kommer tættere og tættere på..

Jeg ved slet ikke om de blomster kan opdrives til den tid, synes bare den buket er så flot, så let og luftig..

:ilovebryllupsklar: Vibe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej igen er i begyndt at tænke på bryllupsrejse eller er det ikke noget i bruger??? vi har aldrig været ude at rejse sammen før og vi kommer begge fra familier der ikke rejser udenlands på ferie så min mand har aldrig fløjet og jeg kun en enkelt gang det er bare det bedste at flyve synes jeg... vi har så hele tiden talt om Paris da min mand ikke er til bade ferie og jeg ikke er kun til kultur, og natur læs skotland, letland, Grønland osv ihvertfal ikke endnu. det er første gang vi skal rejse sammen og vi har kun oplevet 3 udenlandske byer ud over byer i tyskland læs grænse shopping... jeg har været i prag(bus) budapest(fly) han har været i Paris (bus) jeg vil jo gerne til et dejligt sted såsom hawaii, mauritus, tyrkiet, eller noget andet han vil til skotland, berlin, og andre historiske byer vi var så egentlig blevet enige om paris emn nu vil han ikke bo i centrum som vi kan få bedst billetter til. så nu skal vi til at finde ud af hvor vi så skal hen det er sgu da kun med til at give mig lidt stress er sikker på vi ender i et sommerhus i dk igen. :) det er altså også bare begrænset hvad vi har råd til desværre ca 7-8.000 for os begge dette er dog minus lommepenge. håber vi finder noget.... nå men igen hvad med jer? bruger i efterårs ferien eller har i brugt alle pengene på sommerferie? vi selv rejser i uge 40. hilsen sanni.

0

Del dette indlæg

Vi tager slet ikke på bryllupsrejse.. Og hvis det blev så endte vi nok også bare i et sommerhus i dk.

Jeg har været i Spanien på badeferie 2 gange, været i Barcelona og Budapest.

Han har været i London og Spanien.

Vores ferie har vi altid holdt herhjemme, vi nyder dk og vil lige så gerne bare leje en hytte et sted og så tage på ture derfra.

At jeg så heller ikke er særlig glad for flyvemaskiner er en anden sag..

Vi havde sidste dato for SU i går, mangler at høre fra min kusine og et par enkelte arb.kollegaer, men de er så kun inviteret til reception. Ved ikke om jeg skal regne med min kusine, hun skal føde nr 2 til november. Det er den eneste kusine jeg har (heller ingen fætre), men siden vi er blevet voksne har vi aldrig været tæt, vi er bare for forskellige, men da min familie er på 11 mand (os 3 inkl.) er det svært at skære nogen steder..

Sad og lavede bordplan i går. Vi skal sidde ved runde borde, og vi vil gerne sidde ved vores venner og lade vores forældre hygge sig ved et andet bord. Vi fik det faktisk til at gå op, med kun 1 nødløsning, som slet ikke er så slem endda...

Satser på at skulle have bestilt blomster i dag.

Og min svigermor har fuld gang i kirkepynt, der er et enkelt par der skal giftes efter os, så nu vil hun forsøge at tage kontakt til dem og aftale noget fælles..

:pokey: Vibe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer