tudetøsen

29 September 2007, septembers sidste brude!!!!

215 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja jeg var også ved at blive nervøs for at der var sket noget forfærdeligt men altså der sker jo heller ikke så meget her. jeg havde også probæemer med kuverterne så jeg printede addresserne ud på deres eget fine struktur papir og limede det på kuverterne. det blev ret fint synes jeg så var det problem med kedelige hvide kuverter også løst men eftersom dine kuverter er for tykke er dine kuverter jo nok ikke kedelige men struktureret... så jeg ved ikke om du kan fikse noket med udprint eller hvad du finder på.

0

Del dette indlæg

Hej igen..

Problem klaret.. Jeg sad og sagde grimme lyde for mig selv et stykke tid, fandt så nogle gamle invitationer fra bryllupper jeg har været med til, og jeg har jo ingen anelse om hvordan de konvolutter så ud. Vi blev så enige om at vi laver dem som vi havde planlagt hele tiden og satser på at folk river konvolutten op for at se indbydelsen... Måske er jeg også lidt perniffen, så slemt er det heller ikke..

Så nu kan jeg snart komme igang med mine bordkort... -s-

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt alene hjemme, og har besluttet at det skulle være en BK aftenPostet billede

men menPostet billede der har bare været SÅ stille her til aften øv øv!!!! Nu havde jeg endelig muligheden uden prinsen, syntes jeg bruger mere tid her inde end på ham..... Nå men har jo også dagen imorgen, han kommer først hjem i morgen aften :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej tøser..

Har lige snakket med hotellet i dag, hvor vi skal holde festen. Har lavet aftale med dem den 8 juni hvor vi skal have aftalt menu (det bliver sådan noget klassisk dansk suppesteg-is noget), vi er frygtelig kræsne min kæreste og jeg. Og derudover farve på duge, blomster, dekoration osv...

Glæder mig...

Skal derudover ud og prøve at ride i aften med nogen arb.kollegaer, det bliver et ømt syn, har aldrig siddet på en hest før... Men hvis jeg skal falde af og brække noget er det da godt at det sker allerede nu.... :kiss:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg ville meget gerne kunne skrive noget merer jeg kigger tit og ønsker jeg kunne skrive men pga en system fejl kan min komputer ikke oprette indlæg eller sende mails sådan noget lort derfor kan jeg sjældent skrive faktisk kun når jeg er på arbejde og har tid hvilket er sjældent. er ked af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige købt vores papir her i dag, og regner med at de kommer ud først i juni...... Kan simpelhen ikke vente mere :cheerleader3:

det er kun os (selvføldigt...) og så min søster og svoger der ved hvor vi skal giftes og hvor festen skal holdes. Glæder mig helt vildt til at kunne fortælle detPostet billede det bliver så fedt at høre hvad folk, mest vores forældre siger til vores valg......

Kan desværre ikke fortælle noget herinde, da der er nogle gæster med på en kigger!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vores invitationer klar til at blive sendt. Her er en mini-blærerække.

Knus Mia

WooooooHHHHHooooo

Totalt cool, tillykke med det flotte resultat :cheerleader3: Har du et close up billede?????

Ja det kommer her..

hvordan er hjertet lavet?????

Hjertet er lavet af "dekostrø" som er sådan noget drys, der ligner knækkede æggeskaller. Først limer man med en limstift i hjerteform og drysser så bare ud over, så det hænger fast i hjerteformen.

0

Del dette indlæg

Hej Mia..

Tillykke med blærerækken.. Hvornår regner du med at sende dem?? Vi har snakket om her først i juni, men måske er det for tidligt...

Knus..

Vi har lige sendt vores igår, så nu glæder vi os bare til at kunne odtage svarene hen ad vejen. Det var en god fornemmelse at få dem afsted, da det stressede lidt at have det liggende - og nu er de så helt færdige.

Der er først svarfrist 1. august.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg fik min kjole hjem igår den var jo bestilt i kina men der er desværre gået noget galt for den er lidt for lille i ryggen men for lange stropper men det bliver ændret når den skal rettes til jubiii den er bare så smuk.

:thumbsupsmileyanim:Billeder, billeder, billeder :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej!

Så fik jeg endelig truffet en beslutning omkring kjolen. Ihhh hvor har det dog været svært med de to jeg stod med til sidst, men igår kom min mor så over fra jylland og tog med ud og så dem begge på, lige efter hinanden, så man kan sammenligne. (Det var to forskellige butikker).

Og nu er jeg bare helt sikker - den ene giver mig en pænere figur og er bare så dejlig romantisk, anderledes og lige mig. Den er champagnehvid (ivory).

Jeg måtte ikke tage billeder i butikken, så desværre... (hvorfor i alverden å man egentlig ikke det??)

Knus Mia :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Mia74
0

Del dette indlæg

Hej!

Så fik jeg endelig truffet en beslutning omkring kjolen. Ihhh hvor har det dog været svært med de to jeg stod med til sidst, men igår kom min mor så over fra jylland og tog med ud og så dem begge på, lige efter hinanden, så man kan sammenligne. (Det var to forskellige butikker).

Og nu er jeg bare helt sikker - den ene giver mig en pænere figur og er bare så dejlig romantisk, anderledes og lige mig. Den er champagnehvid (ivory).

Jeg måtte ikke tage billeder i butikken, så desværre... (hvorfor i alverden å man egentlig ikke det??)

Knus Mia :thumbsupsmileyanim:

Noget med at man ikke må vælge en kjole, og derefter få den syet privat, for så går de glip af det salg!!!! Meget plat hvis du spør mig. Må men så må vi vente med at se hinandens kjoler til efter d 29 Septemer, hvor bilver det altså spændenePostet billede

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer