tudetøsen

29 September 2007, septembers sidste brude!!!!

215 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vibe du er ikke alene min kommende vil ikke holde tale og det er iorden jeg så da helst at han gjorde men jeg vil ikke have at han skal gå og have det skidt pga nerver når han ikke kan lide at tale i forsamlinger så han slipper... jeg ville bestemt ikke bryde mig om at være tvunget hvis det var mig. han ville dog heller ikke danse brudevals men det skal han nok komme til han er nemlig ikke skræk for at danse med mig normalt så det er bare for at være kunstig at han sætter sig i mod der, men det kan han droppe det er mor her der bestemmer i firmaet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for ros, er ret stolt af mine invitationer, har også gået og puslet om dem længe.. Lånte bøger af svigermor og fandt inspirationen deri..

Ang tale, har jeg foreslået Lars at han kunne skrive det han ville have sagt hvis han havde modet, og så bare give mig det, så har jeg stadig noget at gemme på..

Brudevalsen slipper han ikke for. Der var et link herinde på et tidspunkt til nogen der havde lavet en alternativ brudevals, synes det var så sejt, men skal nok være stolt hvis vi lærer de nogenlunde ret enkelte trin til den traditionelle - ingen af os er de store dansere og vi har aldrig danset sammen, så der bliver nok nogen ømme tæer...

Så er der kun 3 dage sanni, er du klar... Ingen der har lugtet lunten endnu??

Knus

0

Del dette indlæg

Tak for lykønskningerne med vores baby. Han tager jo en del tid... men hvor er det også dejligt.

Min mor og jeg er ved at lægge sidste hånd på invitationerne. De skal dekoreres med noget dekostrø i hjerteform på forsiden og så et lille silkebånd omkring - men ellers er de klar til at blive sendt.

:)

Mia

post-16938-1177438385.jpg

0

Del dette indlæg

Tak for lykønskningerne med vores baby. Han tager jo en del tid... men hvor er det også dejligt.

Min mor og jeg er ved at lægge sidste hånd på invitationerne. De skal dekoreres med noget dekostrø i hjerteform på forsiden og så et lille silkebånd omkring - men ellers er de klar til at blive sendt.

:)

Mia

post-16938-1177438485.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jo fik en besked fra en veninde på lolland der havde hørt en lille fugle synge om det, men det var fra en der kendte en der kendte en der mente hun vidste hvem jeg var, og det var altså en af simons venner der har en kæreste som gennem veninder af 3. led kendte en af mine veninder men ellers ikke så jeg er godt spændt når nu verden er så lille som den er.

det er nogle fine invitationer i har fået lavet jer nu da jeg har lavet mine kan jeg hele tiden finde ekstra der skulle have været på men sådan er det jo altid.

jeg har nu fundet ud af at jeg som supplement til min tale til simon vil synge en sang for ham...jeg har sunget det meste af mit liv men simon har aldrig hørt mig når jeg er seriøs, så det skal han lige have lov til at prøve, han har trods alt været en del af mit liv i snart 6 år....

ja det er snart er egentlig ikke nervøs, glæder mig bare ekstremt meget.

0

Del dette indlæg

Hey Sanni

Glæder mig til at høre hvilken sang du ender med at vælge :)

Kender du cd der er lavet med sange fra musisalen " den enste ene" der er bare så mange fede sange der på, ellers er jeg fx meget vild med: if tomowo never comes..... Får hel ondt i maven hver gang jeg høre den, og meget våde øjne, den er bare så smuk, og meget sigende.

0

Del dette indlæg

NØØØJJJJJJ

De er altså også temmelig flotte :) Ihhh mig os, ville bare så gerne i gang med mine, men mangler stadig matrialerne fra England, men kunne jo godt begynde at varme op :cheerleader3:

Mia har du et billede af Junior? Ville jo så gerne se vidunderet :super:

Dét skal man ikke bede om to gange! Her er vores lille Marius.

post-16938-1177525025.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

århhh man bliver da helt skruk af at se sådan et lille vidunder han ser dejlig ud men det er alle børn jo når de sover.... ja jeg kender godt den eneste ene skal have fat i den til min playliste sammen med soundtracket til den store dag, nynne, dirty dancing og greace... jeg har også tænkt på noget fra den eneste ene, det er nogle gode numre der er på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja altså vores farver er Grøn, guld og hvidt og tema er sommerfugle de kommer til at gå igen og være den røde tråd sommerfugle på vægge i bukketen på bordet og på kort og farverne selvfølgelig.... jeg elsker sommerfugle har en tatoveret på sidebenet altså det der normalt hedder en hofte men som af mange danske kvinder kalder sideben når der er lidt sul på... ja altså det er ude i det åbne nu at vi er blevet gift og skal velsignes/holde bryllup så det er dejligt og alle er så glade på vores vegne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej begge to..

Nej er ikke helt væk.. Der sker bare ikke så meget. Bøvler med mine konvolutter, dem jeg har købt er for tykke så de enten bliver ædt i printeren eller kommer ud med blækstriber, og jeg har bare ikke en håndskrift jeg praler med.. Så nu er jeg på jagt efter konvolutter..

Er også så småt begyndt på mine bordkort, kun meget lidt, ville gerne have invitationerne helt af vejen først.. Lidt træls..

Lars lillebror var ved ham her i weekenden, bad om gæsteliste!!! Nå ja, gad vide hvad han skal bruge den til.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif :rolleyes:

Ellers ikke mere..

Tillykke med velsignelsen Sanni. Var til min svigerindes bryllup på rådhus sidste år, de fik også de lyslygter i gave -s-

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer