tudetøsen

29 September 2007, septembers sidste brude!!!!

215 indlæg i dette emne

Jeg gik ind i mit kontrolpanel, og gik ned i min signatur. Så åbnede jeg et nyt vindue( gå op i filer, så ny, og stryk så ude i vindue. I det vindue fandt jeg min bryllupsplanlæggning. Jeg markerede adressen og kopierede den. Så gik jeg tilbage til min signatur. Jeg trykkede så på indsæt et link( nr. 2 fra venstre ved siden af smileyesne) Og satte det kopierede ind. Bagefter skal du skrive noget(Det er kommer til at stå i signature)

Håber at det hjalp, lyder måske lidt indviklet :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er færdig med dem.. Valgte at skrive vores navne på i stedet for brud og brudgom...

post-25116-1183469362.jpg

Var ude og kigge efter tøj til Lars i dag. Han ved ikke helt om han vil leje eller købe, så jeg gik ned i butikken og snakkede priser. Der er faktisk kun 300kr til forskel på om han køber eller lejer...

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er færdig med dem.. Valgte at skrive vores navne på i stedet for brud og brudgom...

post-25116-1183469362.jpg

Var ude og kigge efter tøj til Lars i dag. Han ved ikke helt om han vil leje eller købe, så jeg gik ned i butikken og snakkede priser. Der er faktisk kun 300kr til forskel på om han køber eller lejer...

FÆRDIG....... sådan :thumbsupsmileyanim:

-mon han ikke vælger at købe, det kan jo faktisk ikke betale sig at lade være????

0

Del dette indlæg

Jeg gik ind i mit kontrolpanel, og gik ned i min signatur. Så åbnede jeg et nyt vindue( gå op i filer, så ny, og stryk så ude i vindue. I det vindue fandt jeg min bryllupsplanlæggning. Jeg markerede adressen og kopierede den. Så gik jeg tilbage til min signatur. Jeg trykkede så på indsæt et link( nr. 2 fra venstre ved siden af smileyesne) Og satte det kopierede ind. Bagefter skal du skrive noget(Det er kommer til at stå i signature)

Håber at det hjalp, lyder måske lidt indviklet :heart:

:heart::bearhug::thumbsupsmileyanim: :carrot: Har du set at jeg nu har fattet det :cheerleader3: :carrot: :smolf: :blink: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bordkort bliver vores gaveæsker til gæsterne.

Der kommer til at stå deres navn hen over toppen af kasse. Jeg skal nok ligge billeder ind, når de er færdige. :thumbsupsmileyanim:

Er i begyndt at lave risposer

Risposerne er under designmæssig udvikling...... det skal jo meget gerne passe sammen, man er vel ikke zilla for ingen ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har slet ikke overvejet risposer endnu, ved ikke om jeg gider.. Vi skal såmænd nok få ris alligevel -s-

Bøvler med kirkehæfter og salmer.. Vil gerne i gang med at printe indhold ud til dem, men skal lige have salmerne godkendt af præsten.. Tror jeg ringer til kirkekontoret i morgen. Det er noget med at vores ægteskabserklæring bliver sendt dertil som de så sender til præsten, hvorefter hun tager kontakt til os.. Tror jeg skynder lidt på den proces, for hvis bare jeg kan få slamerne godkendt kan alt det andet jo godt vente..

Tror også han køber tøj.. Og så kan det genbruges med anden skjorte, har en lillebror jeg måske tror kunne finde på at annoncere bryllup engang inden alt for længe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja... Synes godt jeg kan mærke det...

Puha.. Men mon ikke vi når det hele, kan i hvert mærke nu at jeg er glad for at være færdig med både menu og bordkort..

Valgte faktisk at lave vores om til brud og brudgom alligevel, hvornår kan man ellers smykke sig med den titel -s-

Så lige en nervøs og glad brud i morges på vej til kirke. De havde været hos min nabo og hun skulle køre i en rigtig gammel bil. En anden bil kørte så foran, og da de skulle starte, ville bilen hun var i ikke starte. Heldigvis gik den da i gang, men jeg kunne lige se hvis det var mig, jeg var panikket ud over det hele..

Lidt trist vejr for alle 070707 brudene, håber vi bliver mere heldig...

:rolleyes: Vibe

0

Del dette indlæg

vi laver også gave poser men da jeg ikke er så krea laver jeg dem ikke som bordkort alligevel som det var meningen men jeg har nuppet ferre roche idden men man kan vel ikke allerede lave dem så bliver chokoladen vel lidt trist at se på men papiret kan jeg jo lave nu jeg har skrevet kirkehæfte og bordhæfte mangler dog lige at cleere med kirken og mangler svar fra nogle gæster før jeg begynder at printe har købt ind til dekoration skal lave perlekæder til bloklysene så det vil jeg begynde påher om lidt min brudepige laver risposer lækkert når der er nogen der vil hjælpe.

fik lige at vide i dag at mormor og morfar sørger for morgen mad til de gæster der ønsker at spise med os morgenen efter så det var en ting mindre jeg skulle klare gad heller ikke stå med det om morgenen når jeg var blevet velsignet dagen før og nok kommer sent i seng og garanteret ikke får så meget søvn host host :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej er i tosset hvor er vi kommet langt bagud i dette forum... frem med os igen...

jeg har lige et spørgsmål...

jeg købte mig et bryllupsblad igår mest sådan for at se om jeg kunne få nogle gode ideer til vores eget bryllup men nej hvor blev jeg skuffet.... der var mindre i det blad end man kan finde her på siden, det eneste der var jeg ikke havde set før var artiklerne om de forskellige brylluper, er det bare mig der ikke kan se det fede i de blade (til den pris) eller er jeg bare for langt i processen(har købt kjole osv.) nogen der har andre erfaringer?

0

Del dette indlæg

Jeg købte det fra panyotis inden jeg skulle derned og prøve kjoler, for at få mig en mening om hvade de havde og hvad jeg kunne tænke mig.. Har nogle gamle nogen liggende, fra dengang jeg drømte bryllup, men det tætteste jeg kom var det i de blade.. Synes det er sjovt at læse andre brudes beretninger, men det kan jeg jo også her..

Skal i øvrigt ned og prøve min kjole på tirsdag, på min fødselsdag.. Bedre gave kan jeg ikke få, glæder mig som et lille barn.. Skal have min mor med, hun har ikke set den endnu, end ikke billeder, så hun er også noget spændt..

Ellers har vi fået ferie nu, 2 uger med afslapning, ture i det danske land og lidt småreperationer herhjemme..

Skal et smut ud på Vorbasse marked i aften (stort kræmmermarked), elsker det, skønt at gå og kigge boder (og folk)...

:ilovebryllupsklar: Vibe

0

Del dette indlæg

hej er i tosset hvor er vi kommet langt bagud i dette forum... frem med os igen...

jeg har lige et spørgsmål...

jeg købte mig et bryllupsblad igår mest sådan for at se om jeg kunne få nogle gode ideer til vores eget bryllup men nej hvor blev jeg skuffet.... der var mindre i det blad end man kan finde her på siden, det eneste der var jeg ikke havde set før var artiklerne om de forskellige brylluper, er det bare mig der ikke kan se det fede i de blade (til den pris) eller er jeg bare for langt i processen(har købt kjole osv.) nogen der har andre erfaringer?

Go Sannie godt du fik os frem i lyset igen, speceilt når det "kun" er 70 dage i dag.....

Jeg købet et par blade i starten, men efter jeg er begyndt at læse herinde , ja så er det bare ikke lige det fede med bladene mere( de er jo også temmelige dyre...) Jeg vil hellere finde fact og ideer mellem tøserne som er mere kreative end bladene....

0

Del dette indlæg

årh vibe jeg elsker du som har tændt milioner af stjerne. vores ser sådan ud (eller sådan vi ønsker det ser ud vores præst er på ferie)

nu falmer skoven(det er jo efterår)

den yndigste rose(jamen det er jo symbolsk med at mankan finde kærligheden blandt så megen ondskab)

du som har tændt millioner af stjerne(den er bare super god, har sunget den meget i kirkekor)

og

det er så yndigt.(den hører sig bare til det er ikke så tit man kan få lov til at få den sunget til sig selv)

vil gerne gå ind til canon in D

og ud til bryllupsmarchen...

hvad har du gjort med dine kirkehæfter har du lavet en tidslinje over hvad der vil ske altså sådan hvor der står oplæsning af mathaus (eller andet)

salme 1

bøn (fadervor)

salme to

eller har du bare skrevet salmerne?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer