AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Du kan tro at fremtidens serviceydere får store problemer med at gøre denne og kommende generationer tilfredse. Folk forlanger personlige/unikke produkter i sådan en grad at industrialiseringen nærmest kommer til at virke overflødig . Men Menu, Rosendal og Herstall skal ikke pakke sammen endnu, der går mange år, hvor det store flertal følger strømmen. Men som sagt er det lidt en anden snak, der dog alligevel minder lidt om "frygten" for ikke at være unik.

(jeg arbejder bl.a. med branding og marketing - derfor jeg tænker over sådan noget)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en totalt spændende snak og meget relevant.. Det bliver rigtig rigtig svært for fremtidens chefer at have alle disse individualister ansat - teamånd mellem sådan nogle kan være svær at få frem! Meget spændende!

0

Del dette indlæg

Sikke et flot lokale I har fundet :thumbsupsmileyanim:

Hvad hedder stedet og hvor ligger det sådan nærmere bestemt?

Vi regner selv med at skulle giftes i Skive og hvis det ikke ligger alt for langt væk kunne det måske være en mulighed til festen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej tror da ikke du har fornærment ham! Han en vel kjoledesigner, så det må da være en fin udfordring for ham, når der er helt specielle ønsker til en kjole. Er sikker på at din kjole bliver helt fantastisk, unik og lige som du vil have den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor spændende med rosenkjolen!

Og ikke en spændende snak I har haft om det at være individuel og unik.. Synes det er en meget sjov snak, og som miss-lena siger: hvorfor søge inspiration rundt omkring og kigge til højre og venstre for at finde ud af hvem man er, istedet for at vende blikket indad. Godt sagt! :)

Men Anna det bliver dødspændende med JH. Har du afgjort med dig selv om du fortsat vil have den, hvis han siger nej? Altså originalen..

0

Del dette indlæg

Åh Ane... ja, jeg har faktisk præcis tænkt om jeg så ville sige nej til rosekjolen.. og det tror jeg faktisk jeg vil hvis det er.... Så må jeg få en anden skrædder igang... Der er jo altid Lasse Spangenberg..

0

Del dette indlæg

det er nær farsø? det er nok for langt? Vi har fået særtilladelse til at holde det der da de normalt ikke har bryllup men det hedder vitskøl

Vitskøl Kloster? Hvor er det fedt for jer at I har fået lov til at holde festen der. Har kun set det ude fra men det er SÅ smukt og beliggenheden med Limfjorden i baggrunden kan det næsten ikke blive bedre. For vores vedkommende bliver det nok lige langt nok væk men er sikker på at det bliver fantastiske rammer for jeres bryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligesom alle de andre kan man jo ikke lade være med kigge på din tråd gang på gang...... Så lige for at blande mig lidt, kunne du ikke lade de fine toiletskilte hænge ca. 3 uger. Jeg kan se at vi skal holde bryllup samme sted. :thumbsupsmileyanim: Der er så fantastisk flot deroppe og der er masser af muligheder for et lækkert bryllup. Må jeg spørge hvad du tænker om farver derop til? Nu er stolene jo mørkeblå, så det er ikke alt jeg vil sætte sammen med det. Mine drømme var sart rosa og det hele i vintage stil, men tror måske ikke det bliver det. Det kunne godt gå hen "bare" at blive HVID med sølv evt. krydret med lidt lime fra blomster. Ville egentlig helst have guld, men det er jo altid problemet med bestik (har ikke fået spurgt dem om hvad de har af service, men det må jeg huske næste gang vi skal derop)

Toiletskilte

Fandt disse fine rammer med korsstingsbroderi genbrugen til 20 kr - der er sådan nogle grimme plastik bogstaver H og D indtil toiletterne på Vitskøl så de skal gemmes væk med disse istedet..!

0

Del dette indlæg

Ligesom alle de andre kan man jo ikke lade være med kigge på din tråd gang på gang...... Så lige for at blande mig lidt, kunne du ikke lade de fine toiletskilte hænge ca. 3 uger. Jeg kan se at vi skal holde bryllup samme sted. :thumbsupsmileyanim: Der er så fantastisk flot deroppe og der er masser af muligheder for et lækkert bryllup. Må jeg spørge hvad du tænker om farver derop til? Nu er stolene jo mørkeblå, så det er ikke alt jeg vil sætte sammen med det. Mine drømme var sart rosa og det hele i vintage stil, men tror måske ikke det bliver det. Det kunne godt gå hen "bare" at blive HVID med sølv evt. krydret med lidt lime fra blomster. Ville egentlig helst have guld, men det er jo altid problemet med bestik (har ikke fået spurgt dem om hvad de har af service, men det må jeg huske næste gang vi skal derop)

Toiletskilte

Fandt disse fine rammer med korsstingsbroderi genbrugen til 20 kr - der er sådan nogle grimme plastik bogstaver H og D indtil toiletterne på Vitskøl så de skal gemmes væk med disse istedet..!

Hihi det jov det kunne vi nok gå lave en aftale om :)

Ja de stole ! Havde overvejet at have enkelte mørkeblå blomster i dekoratioerne men de primære farver er ivory. guld/gyldent, champagnefarvet og pudderfarvet. Hele den skala. Overvejer faktisk lidt chair covers, måske kan vi gå sammen om det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

0ba4324c.jpg

Er det sådan her du overvejer den skal være?? :unsure:

(Smed lige en copyright tekst på, bare sådan - for god ordens skyld)

Synes det er en vanvittig smuk kjole.. :heart: Alle mennesker burde have muligheden for at unde sig selv den luksus at bruge ekstravagant mange penge på sig selv bare ÉN gang her i livet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror der er begrænsninger for hvor meget tyl kjolen kan bære udenpå ..... for roserne er lissom hvad du betaler for her, haha .... ellers kunne du ligeså godt vælge en anden tyl-kjole, der kun koster det halve ;)

altså jeg ville da skide hul i at mange har fået fingrene i rose-kjolen .... tror nu, at du overdriver lidt, da det altså er de færreste der smider 35k efter en kjole :)

0

Del dette indlæg

Det kan du self. have ret i :) men tror også der skal være mindre roser i så fald - og måske har du ret i at jeg skal starte lidt 'på scratch'... Jeg syntes bare at netop når jeg giver så meget så skal den være lidt mere unik, you know? Kan bedre bære at andre har den hvis man får en kjole til 3-5.000 kr fra f.eks. Lilly, det ved man jo at andre også har!

Der er pt 3 på trendsales til salg, der har været 2 før og jeg har 2 yderligere der har haft den som ikke har den til salg så vi er oppe på nogle stykker

0

Del dette indlæg

Jamen jeg kan sagtens følge dig i, at når man ofrer så mange penge, så skal det altså også være noget helt specielt :) Men du har trods alt stadig valgt en model udfra en kollektion, hehe ..... og dermed er du ligeså "dårligt" stillet, som alle dem, der vælger Lilly modeller, hehe ..... alle har købt fra en kollektion.... forskellen er bare hvor mange, der har råd og vil smide så mange penge efter en kjole ;)

Helt personligt vil jeg dog sige, at jeg faktisk syns det er synd, hvis du cutter nogle af roserne .... jeg syns det med, at de starter på låret er hvad, der skiller den kjole ud fra mængden, hvor de starter længere oppe og man kan komme til at ligne lidt en flødebolle :P Roserne på kjolen her er også meget flottere integreret i kjolen og skørtet end alt andet, jeg har set.....

Men self .... smag og behag ..... :P men puha, jeg ville ikke fjerne nogle af dem ! :) Er det samme, som hvis du køber en Burberry skjorte og fjerner mønstret, hehe. Men ift at smide tyl udover eller ej.... altså uden er den måske lidt mere rå i det .... tyl'et gør den lidt lettere på en måde og gør den mere "sød" i det ..... jeg syns kjolen er smuk både med og uden .... men skulle jeg selv vælge, så tror jeg måske jeg smed tyl udover, som du har planer om ... det gir den det sidste "something something", hehe

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer