AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Er du klar?

Ja det tror jeg faktisk jeg er. Mangler at pakke en taske til dagen derpå, og så købe lidt småting som en fotopen og en kam. Vi har øvet brudevalsen for første gang i dag. Mig i mine brudesko der tager livet af mig, og modige H2B i bare tæer. Trådte ikke på ham en eneste gang. Vi har faktisk kun danset noller dans sammen 2 gange i de år vi har kendt hinanden, men efter 10 minutters brudevals, skulle man ikke tro vi nogensiden havde lavet andet :thumbsupsmileyanim: Det var vi bare gode til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Arj hvor fedt altså!!

og nu husker du mig lige på at gå mine sko lidt mere til!

Kan du så få de sko på :sm:

Det er et helvede for mig med de høje hæle, når jeg nu altid går i flade sko. Og flade sko kan også give mig ømme fødder. Ikke nemt. Men husk at gå rundt i dine - lidt hver dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er så vildt at det er lige om lidt! Jeg er virkelig spændt på det med at få kjolen på - at få den på FOR ALVOR!! Det er så vildt - tænker en del over det faktisk!!!

Jeg fik købt et par gamle brudesko i den lokale genbrug til at have på når der skal tages billeder ved stranden hvor mine fine silkesko ikke skal svines til -de passer i farven og har lidt hæl så kjolen ikke bliver for lang og de må gerne møjes til! :) Så mangler jeg bare et par flade ballarina'er hvis silkeskoene kvæler mig ud på nattetimerne... Men jeg skal så meget hjem og gå dem lidt mere til (er på ferie i sommerhuset så det kan jeg ikke gøre lige nu, tror sgu jeg tager dem med på kontoret, der er der gulvtæppe på og ingen fedtede børnefingre!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anna

Jeg har fulgt lidt med på din tråd og jeg har fået verdens bedste tip til at gå sine sko til og så tager det ikke mere end en dag.

Sæt ovnen på 70 grader ( ja det rigtig nok, ovnen skal bruges) sæt skoene i ovnen og lad dem stå i 30 min.

Når du tager dem ud skal du tage dem på og gå med dem indtil de bliver kolde, hvilket godt kan tage lang tid, men så er de også gået til og holder formen efter din fod.

Jeg har prøvet det af med mine egne og det virkede😊

Håber du kan bruge rådet.

0

Del dette indlæg

wow! sejt tip - hvilke slags sko har du? og hvad med plastdims på hælen?

Mine er læder, men jeg har også prøvet med et par fra Bianco som havde palietter bag på hele hælen dem sekter der ingen ting med for det bliver ikke så varmt at det kan smelte.

Man kan tage skoen på lige så snart de kommer ud af ovnen varmere er de ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indgravering i vielsesring og medaljon

Vi beholder jo vores vielsesringe - og får tilføjet lidt til indgravering

I min står der Axel MMX (som er romersk tal for 2010) og vi tilføjer så to små i'er så der står MMX ii - så det bliver til 2012 men at man tydeligt kan se forskel på 2010 og så ii tilføjelsen for 2012 - så passer det nemlig på begge datoer for vores bryllup i både September 2010 og August 2012 :)

Oprindeligt skrev i MMX for 2010 var bare VORES år! Jeg fik blev færdig med at læse, jeg fik nyt arbejde, Axel fik nyt arbejde, jeg blev gravid og fødte Carl og ja, det var bare et kanon år for os begge!)

Så altså Anna MMX ii og Axel MMX ii1

Sådan tror jeg det bliver :)

Jeg har et år til jul fået en super fin medaljon af Axel, som jeg skal bære i brudebuketten med billede af min mor. Jeg overvejer at få indgraveret enten et billede af en vintage nøgle (Eftersom vi har nøgletema) ellers hvis der er plads ordene 'Solen står op i dine øjne' som er noget Axel altid siger til mig når han er ekstra romantisk :)

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gæsterne gør sig klar

Hold nu op hvor har jeg nogle FANTASTISKE gæster!

Jeg har nu snakket med en del af dem og de er ALLE ude og købe nyt tøj og skal have sat hår til brylluppet, jeg er simpelthen SÅ SÅ SÅ rørt over at man gør så meget ud af det! I næste uge skal jeg ud og shoppe med en af dem og hjælpe med at finde kjole til hende - men ellers har folk enten fået syet eller shoppet nyt og stolt vist mig hvad det var de havde valgt - selv svigermor har købt en lang, totalt lækker sart lilla sag, og hun bruger ALDRIG penge på sig selv! Åh det er altså fantastisk! :)

Stort set ALLE skifter fra eet outfit om dagen til et andet om aftenen - og mange har hat på i kirken... Åh det er bare lige i min ånd sådan noget!

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Gæsterne gør sig klar

Jeg har nu snakket med en del af dem og de er ALLE ude og købe nyt tøj og skal have sat hår til brylluppet, jeg er simpelthen SÅ SÅ SÅ rørt over at man gør så meget ud af det! I næste uge skal jeg ud og shoppe med en af dem og hjælpe med at finde kjole til hende - men ellers har folk enten fået syet eller shoppet nyt og stolt vist mig hvad det var de havde valgt - selv svigermor har købt en lang, totalt lækker sart lilla sag, og hun bruger ALDRIG penge på sig selv! Åh det er altså fantastisk! :)

Stort set ALLE skifter fra eet outfit om dagen til et andet om aftenen - og mange har hat på i kirken... Åh det er bare lige i min ånd sådan noget!

Sikke en dejlig fornemmelse det må give i maven, at de vil gøre så meget for at se godt ud til jeres bryllup :loveshower:

Det er da virkelig sødt af dem alle sammen :a1221:

0

Del dette indlæg

Gæsterne gør sig klar

Ja, man overser desværre meget af de penge + den tid gæsterne faktisk bruger på dagen :blush::a1221:

0

Del dette indlæg

Gæsterne gør sig klar

Hvor skønt :biggrin:

I år har vi været til 2 bryllupper (mangler 1 til), og vi har gjort et stort indsats med nyt lækkert tøj osv.

Så vi har mindet os selv om at være opmærksom på vores gæster næste år, da det varmer når det bliver bemærket. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer