AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,679 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja jeg har haft sååå meget på job og hvad har vi så har ikke haft den store tid til at opdatere men nu er der liv igen :)

Fik shoppet bil i går- en lille bil istedet for min Seat Altea (gule plader) som er sååå dyr ( før arbejdede jeg sådan at jeg kørte 40-50.000 km om året) men nu kører jeg kun 20 km på arbejde så vi skifter Altea 'en ud. (Vi har en MAzda 6 st. car også)

Så til november får jeg en lille Skoda Citigo (5 dørs) i hvid

skoda-citigo-candy-white.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fine DIY du har lavet :loveshower: Det kommer til at se rigtig godt ud :) Har ikke forstand på biler, men den ser super lækker ud tillykke med købet :) Også lige et forsinket tillykke med fødselsdagen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Lidt mere DIY

Her ser i mine chokolader - Marabou Premium med nyt papir (metallic shine)

og så mine risposer med et lille hjerte..

VI er også gået igang med at lave door hangers, men de er desværre ikke færdige endnu

post-13167-0-38725200-1342041508.jpg

post-13167-0-34708200-1342041516.jpg

post-13167-0-20968100-1342041525.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt mere DIY

Her ser i mine chokolader - Marabou Premium med nyt papir (metallic shine)

og så mine risposer med et lille hjerte..

VI er også gået igang med at lave door hangers, men de er desværre ikke færdige endnu

Godt lavet :biggrin::smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURRA!

Min veninde og kollega Gyrithe som tidl. arbejde i hotel og restaurantionsbranchen har sagt ja til at være min 'Day of the wedding coordinator'

NEJ hvor det letter! Hun kan desværre ikke deltage hele dagen men fra vielse til reception er slut er hun 'kontaktpersonen'for leverandørene og sikrer sig at det hele spiller og mine to unger servitricer har en at gå til med spørgsmål.

Jeg er SÅÅÅ glad og hun skal have en STOR gave!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ØRERINGE beslutning

Pigen, der solgte Sandlau var såååå langsom og snakkede i mellemtiden med min far og vi blev enige om at når der var perler i buketten skulle der også være perler i ørene.

Så jeg har bestilt disse i guld og uden den lille perle der finder øreskrogen med selv dråben.

il_570xN.278553361.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

ØRERINGE beslutning

Pigen, der solgte Sandlau var såååå langsom og snakkede i mellemtiden med min far og vi blev enige om at når der var perler i buketten skulle der også være perler i ørene.

Så jeg har bestilt disse i guld og uden den lille perle der finder øreskrogen med selv dråben.

il_570xN.278553361.jpg

De øreringe er også bare SÅ smukke :)

Og dejligt at have fået styr på champagnen. Altid godt med et godt tilbud!

Redigeret af louisevibe
0

Del dette indlæg

Dejligt I kan lide dem!

Jeg har igår snakket med scenemesteren på teatret og jeg får rød løber ude foran og kulissen på scenen bliver et gammel tæppe af en skovsø (brugt i Svanesøen)!

Tror det bliver sååå fedt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer