AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor dejligt at der er ved at være styr på kirken! :biggrin: Skønt at I "bare" ka få jere ilje mht. indgangs/udgangsmusik, synes jeg har hørt at nogle steder er lidt "stramme" i betrækket mht. dette. Skønt at I får det som I ønsker! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt om blomster

Uh altså de træblomster er superfede men jeg er sååå bange for at fortryde ikke at vælge noget med rigtige blomster.

Så jeg sender træblomsterne ned til en blomsterdame og de vil blive indkorporeret i buketten

Brudepigerne får denne med træblomster tilføjet (de små pigBrudebuket247.jpger får et armbånd)

Og denne til mig - men en anden 'top' som bliver en blanding af roser og træroser og måske ranunkler - skal til blomsterbinder lørdag - men med græs med perler i trukket på

post-13167-0-07650000-1341567562.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Så kan I tro, der sker noget!

Vi har fået gang i at lave personlige chokolade, flag til fontænen /til at stikke jordbær og dyppe, bordkort samt kort til hyldeblomstdrikken og til nødderne og så få gang i tears of joy, tager billeder senere..

Jeg er ÜBER tilfreds!

Min far kom i går med den fineste høje hat i silke som Axel HELDIGVIS passer så den tager han på - min far bar den ved brylluppet med min mor!

Min blå ring (vist nok aquamarin) er blevet lavet mindre og renset og den skinner så fint - den er virkelig sød.

post-13167-0-48529200-1341822688.jpg

0

Del dette indlæg

Super lækker menu og kan sagtens følge dine bekymringer omkring den buket, at du vil komme til at fortryde, at der ikke kommer rigtige blomster i :) Men dejligt kompromis, du er kommet frem til ... så kan du jo også stadig retfærdiggøre, at du har brugt pengene på de træ-roser der :lol: lol.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

stort tillykke med fødselsdagen Anna

og super smukke øreringe, du har kig på. Angående hatten til Axel, så synes jeg det er så rørende, at din far havde den på. da dine forældre blev gift

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

DIY

Billeder af det første DIY!

Glædestårene og bordkort -der skal jo stå gæstens navn og ikke brudens søde tårer men det er samme skilt jeg bruger til bordkort + mærkater på flaskerne med hyldeblomst. De er udskåret med min venindes Cuttlebug.

post-13167-0-59496800-1341904058.jpeg

post-13167-0-12028300-1341904065.jpeg

post-13167-0-78615200-1341904071.jpeg

post-13167-0-25539000-1341904078.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer