AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu fik vi præstens navn - det er domprovsten i Viborg - så nu har jeg spurgt om vi kan få aftalt et møde :)

Så er jeg ved at finde 2 piger til at servere til receptionen og så prøver jeg at nå til Ikea i dag da jeg er på forretnignsrejse i KBH og de lukker alligevel først kl. 21 - kan jo lige så godt udnytte tiden...!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, men hvor er du bare SMUK i den kjole.

Og så er det jo bare gennemført håndværk.

Må jeg være så fræk og spørge, hvad kjolen cirka koster? Jeg er nemlig også begyndt at overveje en Høvring :)

Jeg regner også med at gå ind til Prince of Denmarks March, så forstår godt dit valg.

Hvordan ser det ud med din buket af træ-blomster? Er det stadig planen?

0

Del dette indlæg

Godt husket med træblomsterne, yes det er det - de er på vej fra USA (Har taget 1000000 år men nu de skulle gerne komme snart)

Jeg giver ca. 30.000 for kjolen - men han har andre modeller ned i 18-20.000 - min er dyr pga skørtet :)

Uhh dejligt du også er til den march - var lidt i tvivl om, om den var for meget..

Hvilken kjole overvejer du??

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig så meget til at se de træblomster. Jeg synes det er så fedt, at du gør det lidt utraditionelt og super moderne.

Jeg ved ikke, hvad modellen hedder, men den er noget let stof med blondeoverdel. Det er den første, der er billeder af under brudekjoler på hans hjemmeside. Den har rigtig meget af det, som jeg gerne vil have samlet i et. Og så er prisen jo underordnet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

anna jeg er vild med den brudepigekjole, hvor er den bare sød, hvor er den fra???? hvis vi får en pige, kunne det evt. blive dåbskjolen (afhængig af størrelserne man kan få den i)

Redigeret af Vanni
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået mine krystaller og de er sååå fine.. og jeg er igang med male sølv krakeleringsmaling på Ikea-rammerne :)

og stryge 150 hvide lommetærklæder!(dog har min svigermor hjulpet!)

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

ja ikke, jeg vil have de skal kunne bevæge sig og være klædt rigtig på!

Den er fra Nybo Børnetøj og koster 300 kr. den er fra str. 92 og op :)

gud koster de ikke mere :) Lovely... tak for linket :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer