AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

nåh okay .... det er jo ikke så galt igen :P haha ..... kommer sikkert også mange til glo-bryllup, nu hvor du er sådan en lokal (håbløs lol) konervativ kendis :lol:

Kan ik huske ... fik I lov til at bruge teatret / museum .... hukommelsen fejler ligenu (igen) :P

0

Del dette indlæg

Forslag til receptionsmad:

Har fået et tilbud til 80 kr. pr. kuvert med dette - er det dyrt eller?

Canapeer

Små fyldte vandbakkelser

Kæmperejer på pinde med grønt

Små fingersandwich

Melon med seranno skinke

Ost på pinde med frugt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syns faktisk ik det er så galt igen, hvis de lover det blir godt :wink: hehe .... altså det er hvad ... 13-14 kr pr stk, hvis man regner med, at der er een af dem til hver. Syns faktisk det er rimeligt nok .... måske på grænsen til den dyre side, men ja ..... dunno hvor meget, man går på kompromis, hvis prisen ryger ned (selvom høj pris ikke nødvendigvis er lig med kvalitet, selvom det oftest hører sammen, hehe).

Altså når man tænker på, hvad man ellers ville kunne få for de penge. Altså skal jo helst ik være sådan, at folk spiser sig mætte i pindemadder, hehe .... og de der lyder tilpas "små" til, at det ikke kommer til at ske, hehe. Hvad er alternativet, hvis der er et ? En pizzaslice ? :lol:

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

ja, blir lidt små dyrt .... men tror ik du kan få sådan en omgang der for under en 8-10 kr pr stk., hvis det skal være lidt mere spændende end en dårlig kopi af 80'ernes pindemadder, hehe. Self er det også måske en 20'er mindre pr pers.... men blir stadig dyrt så :) Du kunne ik bestille til måske 2/3 af gæsterne i stedet for fuldt antal, nu hvor der også er fontæne osv ? El tør du ikke rigtig tage chancen - og dunno om det er en dumt sted at spare egentlig - så mange 1000 kr er der jo heller ik til forskel.

Sidder lige og googler canapeer og pris ... mange steder koster de altså 18-20 kr stykket .... vanvittigt, men ja .... dunno hvor mange, du får (om du får 6 pr mand), men hvis du gør, så er prisen måske meget fair alligevel

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået shoppet noget krakeleringsmaling i sølv til Tolsby rammerne fra Ikea - er spændt på resultatet!

31944.jpg

Så har jeg også fået lov at låne en cuttlebug/stansejern af en veninde til bordkort - er det ikke vildt fint?

111.jpg

0

Del dette indlæg

Jo, syns det er SUPER fint! :) Og malingen skal da sikkert komme til at se fab ud :) Kendte engang en gut, som havde malet med det på et bord, som han skulle gi hans forældre .... noget han arbejdede på LÆNGE, for fiiiint skulle det jo være, haha .... anyway .... det blev super flot, så er sikker på, at dit også blir det! :)

0

Del dette indlæg

Ja det der krakeleringsjov har jeg også malet møbler med - stoooort arbejde :)

Min veninde, der spiller violin vil blive akkompagneret af min ven på klaver - så udover Balade pour Adeline vil de spille noget sammen - vi er ved at finde ud af hvad.. Årh det bliver den fedeste reception!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KRISE!!

Der er 4 toiletter på Vitskøl, ikke kun 2.. Så skal finde yderligere to toiletskilte.. Jeg har fundet nogle stykker med de er lilla eller med anden farve - jeg vil jo gerne have dem uden farve... Lede, lede...

0

Del dette indlæg

SPARKLERS

Kan se at jeg tidl. har lagt billeder ind af stjernekastere for 1000 år siden - overvejer om ikke vi skal have det til brudevalsen - eller kan man så ikke klappe??

ashland-kentucky-sparklers-wedding-photos.jpgwedding_departure_sparklers.jpg

DIY-Wedding-Sparklers-11.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh kunne jo ik se noget, så måtte om på side 84, haha.

Ift. stjernekasterne, så dem der holder dem, vil jo nok ikke kunne klappe ;)

Ellers..... toilet skilte .... altså det er jo nok så godt som umuligt at finde noget, der er PRÆCIS magen til dem, du har fundet. Mit bedsteste bud på noget, der bare tilnærmelsesvis ligner:

http://www.etsy.com/shop/LovedByTime/search?search_query=cross+stitch&search_submit=&search_type=user_shop_ttt_id_6058835&shopname=LovedByTime

0

Del dette indlæg

Joh .... dunno .... vi må vist ha en expert i stjernekastere på banen, for jeg kan ik rigtig prale der lol.

Ellers .... hvis du er til at sidde og nørkle med de korssting selv - eller måske kender een, der RIGTIG gerne vil .... så er der også nogen samlepakker, man kan købe her, hehe:

http://www.korssting.dk/mennesker-c-1412_1416.html (ligger næsten nederst på siden)

0

Del dette indlæg

Er altså lige lidt nysgerrig, men hvilken brudekjole er det helt præcis du ska have.. he he.. er det en vera eller en Monique Lhuiller jesper høvring?? har læst meget af din tråd igennem, men kan ikke helt finde ud af det :blink::biggrin:

synes alle tre kjoler er helt fantastiske, specielt den der Monique Lhuillers "Swan Lake" :a1221: :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer