AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er meget smuk i kjolen.

Mht. dansestrop er det rigtigt - slæbet er jo ikke så langt. Men måske en strop du kan bære ved albuen - giver det mening? Det gør det lidt lettere at danse. Selvfølgelig - hvis slæbet er fyldigt og bevæger sig som ET stykke, så tror jeg ikke, det er noget problem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh hvor er den kjole altså bare fiiiiin! :) (hvornår har jeg ikke syntes det, hehe) ..... tror den med dansestroppen - bum - dunno om man overhovedet kan det uden det vil se mega mærkeligt ud ? :) Altså jeg ville nok være bange for, at folk trådte lidt i det slæb dog ... og øreringene ... syns de ser lidt billige ud, sry :)

0

Del dette indlæg

ej Anna, jeg troede ikke den kjole kunne blive smukkere, og så kommer du med de billeder... Du bliver som en drøm i den. Og så kan jeg altså ikke lade være med at se baggrunden på billederne, hvor ser hans forretning bare lækker ud...

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor er den kjole altså bare fiiiiin! :) (hvornår har jeg ikke syntes det, hehe) ..... tror den med dansestroppen - bum - dunno om man overhovedet kan det uden det vil se mega mærkeligt ud ? :) Altså jeg ville nok være bange for, at folk trådte lidt i det slæb dog ... og øreringene ... syns de ser lidt billige ud, sry :)

Jajeg er også sådan lidt med de øreringe..!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer