AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu bestiller jeg et par store øreringe og så må vi se hvad jeg ender med!

Det bliver disse med i stedet for den grimme perler der binder de to ting sammen bliver den en der matcher dem i dråben

il_570xN.278197658.jpg

Suuuuuper flotte øreringe!!! Hvor er de fra? Jeg har selv det største øreringsdilemma, da jeg ikke skal have halskæde på... Mener også du har haft lignende dilemma længe... Hvorfor mon det skal være så svært? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay Anna ... nu er jeg jo typen, der som oftest siger min mening, haha ..... de der øreringe ..... hmmm .... altså det er self smag og behag ... men hvis du tar til Bazar Vest, tror jeg altså du kan finde nogen, der ligner .... sry :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså du vil gerne ha Julie S. øreringe ... hvad koster de ? 1500 kr ? har ikke selv hul i ørerne, så tilgiv mig, hvis jeg har skudt totalt ved siden af, haha. Men kan købet ikke retfærdiggøres ift. at de kan bruges fremover også ? :lol:

Altså syns de her .... åhhh .... det der specielt tænder mig af er faktisk det øverste, haha .... specielt denne der Swarovski-perle .... ser altså helt forkert ud imo, hehe.

0

Del dette indlæg

Kan man ikke få dem uden den Swarovski-perle øverst måske ?!? Syns altså den downgrader dem totalt ... får dem til at se billige ud .... ryger den væk og der kommer en perle i, tror jeg faktisk, at de kunne være ret pæne :)

- du kan også bare gribe knoglen og ringe til Mary og spørge, om du ik kan låne hendes ? Hun havde nogne på, der ligner, så vidt jeg husker ?!? Din prinsess!!! :lol: lol ....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså..... Man kan jo ikke bare købe og købe - uden omtanke på budgettet... MEN.................................

Jeg havde købt Julie Sandlau øreringe hvis jeg var dig.. Så kan din übersmukke kjole få det tilbehør den fortjener.... :heart:

Men ellers....

il_570xN.236101133.jpg

Etsy - 250kr..

il_570xN.337274329.jpg

Etsy - 240kr..

il_570xN.341004410.jpg

Etsy - 150kr..

Eller en lille rose der matchede den smukke kjole?? :)

il_570xN.289854391.jpg

Etsy - 180kr..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De er fra Etsy - Design by Kara - det er SÅÅÅ svært!! Ville gerne have Julie Sandlau men de er viiildt dyre!

Ja de er vildt dyre fra Julie S, har du overvejet at lave dine egne spinning øreringe? Der kan man lave sæt der matcher lidt, de har sådan et designprogram HER

Hvor blir' din dreng bare fantastisk cute i det sæt! Men har nu altid sys han var en super cute dreng i forvejen, så der skulle ikke så meget til... :loveboard:

Er også stadig i tvivl om øreringe, åh my!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer