AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 posts in this topic

Uhhhhh!!!

My new love!

Balsa Wood flowers

Blomster lavet af tyndt tyndt træ man også laver modelfly af.. Argh, totalt musthave!

101230_Blog_DSparks.jpg

joannabrian1.jpg

joannabrian6.jpg

Hæ, hæ.

Det er sjovt. De var også med i mine allersidste top tre over brudebuket. Lykkedes mig bare ikke at finde dem til en ordentlig pris :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

ihhhh stadig totalt forelsket i den kjole :7himmel: Fuck om der er extra læg og alt muligt i den, haha .... jeg syns stadig den er skøøøøøn :blush: Kan være jeg er tvunget ud i en kopi hos Lena, når jeg engang har været ude og prøve kjoler og fundet ud af, om måden kjolen er skåret på, passer til mig, hehe. Seriøst .... totalt IN LOOOVVEEE :P Lige meget hvor meget jeg har kigget på andre helt fantastiske kjoler .... gået tilbage til den rose-kjole hver evig eneste gang..... :blink:

- og i øvrigt .... lyder som et super spændende arbejde, du har .... selvom jeg ikke er så meget til "alt det der HR-pladder" :P lol. Bruger man overhovedet nogen af alle de forandringsmodeller ude i virkeligheden ? Dvs Kotter etc.

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Min pengepung rækker desværre slet slet ik så langt, haha. Bare glad for, at du glæder dig til din kjole og ikke syns længere, at den er for "normal" :P

og ser super hot ud med de træ-roser der :) Glæder mig også til at se, hvordan det kommer til at se ud. Hvis det blir pænt, kunne jeg godt forestille mig, at jeg copy-cat'ede den og fik mutti til at binde en buket til mig :) Jeg ved dog ikke rigtig, om man kan undvære de fjer der ? Dem er jeg umiddelbart ik så meget for igen .... det blir lidt for over-the-top-draqqueen til min personlighed, haha.

Edited by MariaSchmidt
0

Hvad str. er du? Måske er der noget på pre-owned? F.eks.

http://www.preownedw...es-Size-14.html

http://www.preownedw...her-Size-2.html

Ved at smide et par kilo, ville jeg måske kunne komme med i den første, haha. Men tror det er meget nemmere at bestille een ved Lena så .... de er også lidt pænere imo ;) sry, hehe .... jeg er ik så meget til alt det glimmer brudesatin :P Men tak for links'ne :)

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, om du ser gossip girl, men i det seneste afsnit af serien bliver en af hovedpersonerne gift, og brudepigerne har din Vera Wang kjole på. Og de er bare såååå fine!

HAHA! :D Der er også een, der henter tv serier fra USA ? :D Jeg så den nemlig også!!! Alle brudepigerne havde den korte rosekjole på i lyserød .... og nu vil jeg jo ikke sige noget ondt .... men jeg syns altså de så lidt små-fede ud i den fra taljen og ned ... :blush: Har fundet et billede:

gossip-girl-bridesmaids-dresses-vera-wang-serena-van-der-woodsen-blair-waldorf-wedding.jpg

Edited by MariaSchmidt
0

Nu ved jeg ikke, om du ser gossip girl, men i det seneste afsnit af serien bliver en af hovedpersonerne gift, og brudepigerne har din Vera Wang kjole på. Og de er bare såååå fine!

HAHA! :D Der er også een, der henter tv serier fra USA ? :D Jeg så den nemlig også!!! Alle brudepigerne havde den korte rosekjole på i lyserød .... og nu vil jeg jo ikke sige noget ondt .... men jeg syns altså de så lidt små-fede ud i den fra taljen og ned ... :blush: Har fundet et billede:

gossip-girl-bridesmaids-dresses-vera-wang-serena-van-der-woodsen-blair-waldorf-wedding.jpg

Ha ha, nej det kunne jeg ikke finde på :) Min veninde (som jeg har vist kjolen) gjorde mig opmærksom på det, og så skulle jeg da lige kigge :fløjt:

Du har helt ret i, at de får brede hofter i kjolen, men det er jo tydeligt, at det er kjolen og ikke kroppen, så synes ikke, at det betyder så meget :)

0

Ihhh hvor sejt! Jeg eeeeeelsker Gossip Girl og især Serena så meget sejt! Arj hvor er de fine! De er lige mig!!!

En anden update er at jeg har bestil tallerkener! De var hæææææææææslige dem der var på stedet (hvide med blå, slidt kant, øv) så har bestilt disse samt dette bestik:

post-13167-0-10634000-1328611480.jpg

post-13167-0-09991800-1328611498.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaaak tøser! :) Jeg har rettet stavefejlen i overskriften og har bestilt 150 - og bedt svigermor om hjælp til at indsamle de sidste lommetørklæder. Så tror jeg vi snart går igang med at vaske dem, stryge og stive dem og sætte dem fast. Denne opgave kan jeg jo lige så godt gøre færdig nu som senere :)

0

Uhh tak tøser! Må indrømme jeg har været laaangt væk i arbejde men der sker lidt på bryllupsfronten.

Jeg prøvede igen korsagen hos Jesper og vi gjorde den dybere i udskæringen og i ryggen, muarhaaha :)

Næste gang i april er det skørtet, vi kigger nærmere på + styling! :) Weee!

Vi skal prøve menu i morgen! Det glæder jeg mig også til!

SÅ mangler vi STADIG brudepigekjoler til niecerne, håååber snart vi finder noget!

0

Menu!

Så fik vi snakket med Vitskøl Kloster om menu!

Forret:

4 små tapas - en af dem fisk. Vi modtager snart konkret forslag. Udgangspunktet er dansk og lokalt.

Champagnesorbet til at friske ganen

Oksefilet med noget sauce med klostret urter, en ikke afklaret kartoffel, noget svampe-grøntsags lækker smørstegt noget

Kold rabarbersuppe med hjemmelavet vanilieis

til kaffen nøddehorn

/bryllupkage får vi ved receptionen

Natmad chili con carne med ris og taco skaller og creme fraiche (min mand har altid fablet om at han gerne vil holde havebryllup med chili con carne - havebrylluppet får han ikke så jeg må give køb på chili con carnen....!!)

Edited by AnnaPerenna
0