Louise1981

SU er overskredet...

17 indlæg i dette emne

I forgårs havde vi sidste dag til SU, og der er stadig 6 der mangler at give besked, deriblandt forloveren :thumbsupsmileyanim: Ved ikke om han føler han er selvskrevet når han har sagt ja til at være forlover. Men det er alle på min kærestes side, så jeg synes godt at han kan ringe og høre om de kommer eller ej, for jeg skal jo have lavet diverse hæfter med bordplan i osv, og det går jo helt i vasken hvis der er en af dem der ikke akn komme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så ubehøvlet ikke at give svar. Du bliver nok nød til at ringe og høre ad. Forloveren vil jeg se som selvskrevet. Han kan jo ikke rigtig være forlover hvis han ikke kommer :thumbsupsmileyanim:

Vi har også nogle der mangler at melde tilbage, og det er helt ærligt de typiske. Jeg frygte også, at jeg skal igang med at kontakte dem.

God påske :smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

det er bare så for dårligt når folk ikke svare inden tidsfristen :thumbsupsmileyanim:

froloveren vil jeg nu også se som selvskrevet, men i kan da godt ringe og drille ham lidt med han ikke har svaret.

resten ville jeg ringe til, det er der ikke noget i vejen med du gør - det kan jo være de har "glemt" det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi havde SU i søndags og manglede at høre fra 5. :thumbsupsmileyanim:

De to af dem var min kommende mands bror og svigerinde! Vi besluttede ikke at kontakte dem.

Min kæreste har så i går talt med sin mor, som kunne fortælle, at de kom.

Man kan undre sig over, at voksne mennesker stadig skal have mor til at give besked for sig. :cheerleader3:

Et par har meldt sig ud af familien, så dem regner vi ikke med kommer.

Den sidste har mistet sin mand for 2 måneder siden, så hun er undskyldt.

Jeg synes, at det er mangel på pli, at man ikke giver besked, men bare tror, at det ved værterne nok. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Ja, forloveren sku jo meget gerne kunne komme, men det kunne også være rart at vide om hans kæreste kommer med, for hende kender vi ikke, men hun er selvfølgelig inviteret og står på invitationen.

Men jeg blir også sådan lidt ked af det når det er, for det er som om at folk ikke "gider", hvis I forstår hvad jeg mener. I fredags manglede der 30 der ikke havde givet besked endnu, så tlf har glødet her i weekenden så folk lige kunne nå det.

0

Del dette indlæg

Årh hvor er det bare træls, men hvor jeg dog kender det... Vi manglede også svar fra nogen op til bryluppet, deriblandt hans mor og han forlover, som vi da gik ud fra var selskreven... Men nej nej... Hans mor kunne ikke svare endegyldigt og forloveren meldte fra i en mail en uge efter svar frist hvor der bare står, kan desværre ikke komme, der er kommet noget i vejen... dette var vel og mærket 2½ mnd før den store dag...

Bah... Man kan sq da i det mindste svare til tiden... Så kan godt forstå dig, men efter som de alle sammen er fra din mands side, så må det jo være hans last *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Årh hvor er det bare træls, men hvor jeg dog kender det... Vi manglede også svar fra nogen op til bryluppet, deriblandt hans mor og han forlover, som vi da gik ud fra var selskreven... Men nej nej... Hans mor kunne ikke svare endegyldigt og forloveren meldte fra i en mail en uge efter svar frist hvor der bare står, kan desværre ikke komme, der er kommet noget i vejen... dette var vel og mærket 2½ mnd før den store dag...

Bah... Man kan sq da i det mindste svare til tiden... Så kan godt forstå dig, men efter som de alle sammen er fra din mands side, så må det jo være hans last *SS*

Knuz Trine

HELT ÆRLIGT!! Hvor bliver jeg bare harm på jeres vegne. Hvad er det dog for nogle mennesker?! Og så hans mor og forlover!

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Hej!!

ÅH altså, hvor træls for Jer..

Jeg har det sådan, at hvis ikke folk svarer inden SU, så bliver de regnet for afslag.. Og ringer de så en uge efter, for at sige at de kommer, så får de at vide, at jeg ikke regnede med dem - men at jeg måske liiiiige kan nå at give køkkenet besked :cheerleader3: Lidt dårlig samvittighed må de jo gerne få...

Men forloveren, ville jeg også regne for selvskreven, men han kunne nu godt give besked an. kæresten...

:cheerleader3: Jeanet

Redigeret af jkj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hej!!

ÅH altså, hvor træls for Jer..

Jeg har det sådan, at hvis ikke folk svarer inden SU, så bliver de regnet for afslag.. Og ringer de så en uge efter, for at sige at de kommer, så får de at vide, at jeg ikke regnede med dem - men at jeg måske liiiiige kan nå at give køkkenet besked :cheerleader3: Lidt dårlig samvittighed må de jo gerne få...

:cheerleader3: Jeanet

Ja, sådan en kunne jeg altså også godt finde på at fyrer af! Der er jo en grund til at der er en SU-frist, og det er jo for at brudeparret ikke skal sidde i sidste øjeblik og stresse med bordplan, mad og alt muligt andet.

0

Del dette indlæg

Knuz Trine

HELT ÆRLIGT!! Hvor bliver jeg bare harm på jeres vegne. Hvad er det dog for nogle mennesker?! Og så hans mor og forlover!

Tjaaaaaaah Hans mor har vi bare lært at sådan er hun og det gider vi ikke kæmpe med... Endte også med at hun ikke kom til festen eller receptionen pga lungebetændelse eller noget.. Hun kørte så sin mor hjem igen som havde mistet sin mand dagen før, men hun kom da i kirken... Hans fætter som skulle have været forlover sendte ike så meget som et tillykke kort, så ham snakker vi nu kun med når familien kræver det... F.eks om onsdagen efter brylluppet da deres morfar blev bisat...

Tror bare man lære i sådanne situationer hvem man kan regne med i sit liv *SS*

Håber virkelig også at Louise og hendes kommende finder ud af en løsning, men kan helt klart godt forstå at man bliver harm, der er jo meget man lige skal have til at falde på plads i den sidste tid og så vil man gerne igang hurtigst muligt

0

Del dette indlæg

Vi har SU. til i morgen og det er kun 26 der har givet svar (disse kommer dog)...og vi har inviteret 46... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Dog skal vi til familie tam-tam i morgen, så jeg regner stærkt med at der kommer nogle tilmeldinger der :bask:.... Mine svigerinder har dog ikke meldt at de kommer, men de er sku selvskrevet.. :cheerleader3: .UDEN TVIVL!! Nogen ved man bare kommer....100%, der er ikke skyggen af tvivl ved visse personer...om det så er familie eller venner...!

Men jeg har da tænkt mig at ringe rundt på Lørdag, hvis der stadig mangler svar...SU gælder jo også hvis man ikke kommer.... :cheerleader3:

Knus herfra, Nanna -HAHA-

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar. Ja, forloveren sku jo meget gerne kunne komme, men det kunne også være rart at vide om hans kæreste kommer med, for hende kender vi ikke, men hun er selvfølgelig inviteret og står på invitationen.

Men jeg blir også sådan lidt ked af det når det er, for det er som om at folk ikke "gider", hvis I forstår hvad jeg mener. I fredags manglede der 30 der ikke havde givet besked endnu, så tlf har glødet her i weekenden så folk lige kunne nå det.

Jeg vil give dig fuldstændig ret i, at man får fornemmelsen af, at folk ikke gider at komme og bare afventer, om der skulle komme "et bedre tilbud", som kan bruges som undskyldning.

Jeg synes bare ikke, at der er ret meget, der kan "overgå" et bryllup... :cheerleader3:

Min kusine og kæreste kommer fx ikke, fordi de skal til sommerfest... :cheerleader3:

Men hold da fast, Fjorbak, I får telefonstorm i dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde kun 3 stk (ud af 66) der ikke svarede inden SU gik ud. Det var to af min kærestes fætre plus den enes kæreste, og for at være helt ærlige nok heller ikke lige dem vi ville savne mest. Så vi ventede lidt tid fordi vi egentlig ikke gad kontakte dem. Indenfor et par uger efter svarfristen havde de så givet afbud. Parret fordi det passede dårligt, og den sidste fordi han skulle arbejde. Nåh, hvad arbejde er det så, spurgte jeg, han har nemlig været arbejdsløs i halvandet år. Roskilde festivalen svarer han så! Okeei.. :smilie_oster03:

Men der er så kun 3 andre der har meldt afbud, og vi havde egentlig regnet med mange flere. Og de tre andre er undskyldte, så vi er meget godt tilfredse.

Det jeg ville sige, er bare at udfra mine erfaringer så melder de afbud dem der ikke har svaret inden fristen er gået ud.

0

Del dette indlæg

Ja, jeg forstår altså virkelig heller ikke det der......

Folk har nogen gange 1-2 mdr at svare i og så melder de tilbage dagen før....hvad venter de på???? Jeg synes, det er råddent....også at folk ikke ringer og siger tak for invitationen :thumbsupsmileyanim:

Man bliver virkelig ked af det og skuffet. Har brugt tid på at lave flotte invitationer, glæder sig og så virker nogle mennesker bare som om, det er ligegyldigt....måske skulle disse mennesker overhovedt ikke have været inviteret...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja, jeg forstår altså virkelig heller ikke det der......

Folk har nogen gange 1-2 mdr at svare i og så melder de tilbage dagen før....hvad venter de på???? Jeg synes, det er råddent....også at folk ikke ringer og siger tak for invitationen :thumbsupsmileyanim:

Man bliver virkelig ked af det og skuffet. Har brugt tid på at lave flotte invitationer, glæder sig og så virker nogle mennesker bare som om, det er ligegyldigt....måske skulle disse mennesker overhovedt ikke have været inviteret...... :cheerleader3:

Helt enig!

Jeg har nu erfaret, hvem man kan regne med, altså hvilke mennesker er det, jeg fremover skal bruge min tid på, og hvilke der sådan set er lidt ligegyldige.

0

Del dette indlæg

hold da op hvor jeg kender det ..... det er bare mega træls ..... det var stort set hele min mands familie der ikke havde overholdt SU.en :thanks: og da manden min kontaktede dem jamen de ville da meget gerne komme ....YEAH RIGHT .... to uger før dagen meldt stort set hele familien fra igen .... fordi jeg IKKE lige ville hoppe og springe for dem..... :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Det resultat vi snakker ikke med hele min mands familie i dag og har nu ikke gjort det i 1 år nu ....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstå godt frustrationen - MEN:

- jeg sagde først til min søster at jeg kom 1 uge inden hendes bryllup. Hvorfor? Ja, hun vidste jo godt at jeg kom! Vi havde jo snakket om det bryllup i månedsvis, købt kjole sammen, været på bryllupsmesse osv. Og pludselig kort før brylluppet kom jeg i tanke om at jeg aldrig havde sagt ordentlig ja - hun grinede da jeg ringede, for hun var jo ikke i tvivl om jeg kom.

Så lad nu være med at hisse jer op - det kan være fordi I betyder så meget for dem at de kommer som en selvfølge og tror at I godt ved det.....

:thumbsupsmileyanim: Fru Aas

P.S Et lille tip; lav bordplanen så tæt på brylluppet som muligt, jeg har endnu ikke hørt om et bryllup hvor der ikke kom bare 1 afbud.....(vi havde 3 sygemeldinger på dagen)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer