xenobia

Hvad skal I lave i Påsken?

17 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger vel det hele... Hvad skal I have Påsken til at gå med? :smilie_oster05:

Vi har ikke de store planer. I dag er Boris tager ned i Dataklubben, hvor de skal spille og se film og senere skal de op og have en pizza. Desuden er han "kommet til" at love, at jeg bager en drømmekage til dem. Så det skal jeg i gang med senere på dagen.

Ellers skal vi på søndag ind til hans søster, som bor på Østerbro og spise sammen med hans forældre.

Mine forældre kommer måske også et smut forbi, men de er ikke sikre endnu. De leder med lys og lygte efter en lille tur til Paris. Men hvis de ikke finder en rejse, så holder de påskeferie hos os et par dage og tager eventuelt min stedlillebror med herover, da han gerne vil en tur i byen i hovedstaden.

:smilie_oster03: God Påske til jer alle sammen... :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke lave en bjælle i påsken. Det eneste vi skal er at se efter 2 små hvide mus og en kat.. Ellers skal vi ikke noget.

Der er bare dømt slappe af og det har vi brug for.

God påske til jer alle sammen :smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Jeg ville ønske vi skulle en hel masse

Men det skal vi bare ikke.. Jeg er rastløs og træt af at her ikke sker noget.. david har bare spillet computer hele dagen og er ikke til at trække væk, jeg har ryddet op og den slags. I det mindste skal vi ud og spise på vores hotel på søndag og lørdag tager vi en tur over grænsen

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får i dag besøg af min kærestes tyske forældre, og hvor længe de bliver, ved jeg ikke.

Derudover skal næsten alle vinduer i vores hus skiftes, så i dag og i morgen er der rigeligt med rengøring efter hvert vindue. Det er utroligt, så meget støv og savsmuld det giver...

Heldigvis er min søster her til at hjælpe mig.

Ind imellem skal jeg da også lige tjekke BK :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi skal til påskefrokost hos et par gode venner her i eftermiddag....

Ellers er det også studierne, der kommer til at fylde i påskeferien her i huset.

Vi har et par store afleveringsopgaver der skal være på plads inden eksamen, som allerede er 4. juni.

God påske til alle herinde. :smilie_oster05: :smilie_oster02:

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaaaaaaaaah... Vi skal ingen ting lave ud over på mandag når vi skal hjem til min mor og spise... Og igår var vi så ude og spise med min onkel og en hurtig tur i skoven, der endte med en tur til vagtlægen fordi jeg ikke kunne få vejret... Dommen... Jeg har åbenbart astma... Så nu har jeg fået en inhalator... Totalt nørd :thumbsupsmileyanim:

Nåh... Men hvis der er nogen der har nogel gode ideer eller har lyst til at ses, så tror jeg da nok vi er friske herhjemme :boohoo:

0

Del dette indlæg

Puha vi skal lave en hel masse. Min far er kommet for at hjælpe med at lave nyt badeværelse så op til påsken har vi revet ned og spænet rundt og købe nye ting. Nu er vi så igang med at murer op osv. På lørdag skal vi ind og hente ringe og til globryllup ved en veninde. Om aftenen skal vi til "afskedsfest" - vi har en ven som rejser udenlands i to år. Og så skal vi hjem og bygge igen.

Derudover skal jeg forsøge at læse en masse til min bacheloropgave som jeg også er igang med - puha godt man har helt fri.....

:smilie_oster05:

God påske :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Må indrømme, at jeg faktisk er begyndt at dødkede mig.... Min eforældre kommer ikke til Sjælland alligevel og Boris gider ikke lave andet end at spille Computer i dag. Ville så gerne lave et eller andet. Ved bare ikke hvad. Og desværre er min veninde på arbejde både i dag og i morgen... Så bliver nok bare til at jeg fortsætter med at gøre rent. Fik ordnet køkkenet i går, så det har aldrig været så rent før. Meeeen er lidt kedeligt at få påsken til at gå med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Må indrømme, at jeg faktisk er begyndt at dødkede mig.... Min eforældre kommer ikke til Sjælland alligevel og Boris gider ikke lave andet end at spille Computer i dag. Ville så gerne lave et eller andet. Ved bare ikke hvad. Og desværre er min veninde på arbejde både i dag og i morgen... Så bliver nok bare til at jeg fortsætter med at gøre rent. Fik ordnet køkkenet i går, så det har aldrig været så rent før. Meeeen er lidt kedeligt at få påsken til at gå med :thumbsupsmileyanim:

Ellers kan du da altid tage mied mig en tur ud i det grønne *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi startede påsken i haven sidste weekend... der blev ordnet køkkenhave, kompostbunke og græsplæne til den store guld medalje... heldigvis eller kedeligt nok kunne jeg bare se på, da jeg fik min 2. sidste kemo-behandling om fredagen...

Og ellers har den stået på påskefrokost hos gen-boen... familiebesøg hos forældre og mostre :smilie_oster03: Smadder hyggeligt men os' lidt anstrengende... idag skal vi til mine forældre, men fra imorgen står den på afslapning resten af ferien... dvs min mands ferie... jeg går jo herhjemme i cirkler hele tiden... :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Vi var til noget påske tam tam i torsdags hos mine svigerforældre og svigerfamilie - okey hyggeligt, bortset fra at jeg intet kunne spise på grund af min morgenkvalme som varer hele dagen i øjeblikket :thumbsupsmileyanim:

Ellers kommer min moster, onkel og kusine i morgen til påskemiddag så der er blevet ryddet lidt op, gjort lidt rent og handlet ind. Udover det har vi ikke lavet så meget, hvilket egentlig har passet mig glimrende, når jeg har det så skidt som jeg har det.

Lars er lige hoppet i udendørstøjet og er gået i gang med at klippe hækken ned (den trænger også til det) og jeg tror jeg vil kravle over på sofaen foran vores 42" plasma tv og være ynkelig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif

I ønskes en rigtig dejlig påske herfra...

:boohoo::thanks::biggrin::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi er så lige kommet hjem fra vores påske 'ferie', så vi lige kan nå at få slappet lidt af og gjort lidt pænt inden vi skal arbejde igen. Vi havde fri fredag + man-ons, så vi har haft meget tid :thumbsupsmileyanim:

Torsdag aften (d. 29) tog vi til London, søndag var vi begge begyndt at blive lidt sløje, mandag tog vi hjem, og gik direkte under dynen.

Tirsdag lå vi begge under hver sin dyne og pudsede næse og skyllede panodiler ned. Og spiste hos Williams forældre om aftenen.

Onsdag kørte vi til Fyn til min veninde, hendes mand og deres lille søn Jonas

Torsdag kørte vi til min bror, hans kæreste og min dejlige nevø Magnus, har var vi (bortset fra et par timer hos en anden veninde, hendes kæreste og deres søn) indtil i morges (lørdag)

Lørdag morgen (i dag) kørte vi til Råsted ved Randers på bryggeribesøg, tog færge fra Ebeltoft til Sjællands Odde, vi kørte lige forbi vores feststed på vejen og spiste så aftens mad hos min onkel og tante i Vipperød på vejen hjem. OG der er vi lige kommet hjem fra nu!

SÅ i kan vel forstå, at vi har brug for et par dage til at flade ud i ovenpå den omgang...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer