Guest katjamo

Katja og Peters moderne bryllup 8/9 2007

2,737 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Drinkskort

Cosmopolitan

Vodka, tranebærjuice, cointreau og lime

Strawberry daiguiri

Hvid rom, jordbær, lime, rørsukker

Raspberry daiquiri

Hvid rom, hindbær, lime rørsukker

Mojito royale

Hvid rom, lime, rørsukker, mynte og champagne

Strawberry mojito

Hvid rom, jordbær, lime, rørsukker, mynte og danskvand

White russian

Kahlua, vodka, mælk

Black russian

Kahlua og vodka

Bride russian

Kahlua, vodka, baileys og mælk

Pina colada

Hvid rom, ananasjuice og kokosmælk

Blue hawaii

Hvid rom, ananasjuice, kokosmælk og blå curacao

Gin og tonic

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Strawberry Mojito

1 tablespoon superfine sugar

4 fresh strawberries

fresh mint sprigs

soda water

1/2 of a fresh lime

1 1/2 (3 tablespoon) light rum

In a tall glass, add the sugar, 3 strawberries, fresh lime, 5 mint leaves and a splash of soda water.

Lightly muddle. Add rum.

Stir and fill glass with ice. Top off drink with soda water.

Garnish with remaining strawberry and sprig of mint.

Mmmmmmmmmmmmmm......

post-24526-1179397130.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HaløgsovsPostet billede

Ville lige sige; hold da helt op......... Endnu en gang har jeg ikke lige været på i nogen timer, og vupti vupti gang i BK

Søde Katja sender dig lige ( med luftpost fra det westjyske) en masse Postet billede og fortælle dig er du er VERDENS KLASSE!!!!! hvis gimpen på dit job ikke kan se det, har hun en meget stort problem. Måske vi skulle tage hende med på shopping? Nye briller og et par sko der ikke lige klemmer så megetPostet billede

Men kender det desværre godt, det der med gimpe-kollegaen! der er også en af slagsen hos os!!!!!!!! Det er sjælden at hun ikke forsøger at ødelægge vi andres gode humør, og det er bare så belastende. Måske vi to skulle købe en øde ø og sende dem der ud sammen? Postet billede

0

Del dette indlæg

Drinkskort

Cosmopolitan

Strawberry daiguiri

Raspberry daiquiri

Mojito royale

Strawberry mojito

White russian

Kahlua, vodka, mælk

Black russian

Kahlua og vodka

Bride russian

Pina colada

Blue hawaii

Gin og tonic

Hvad synes I?

Kan Christian godt lave dem alle sammen?? Hvad koster det at købe alle de ting?? For at være helt ærlig havde jeg i tankerne bare at kopiere jeres hvis det er ok. Har simpelthend ikke lige overskud til at lave mit eget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Drinkskort

Cosmopolitan

Strawberry daiguiri

Raspberry daiquiri

Mojito royale

Strawberry mojito

White russian

Kahlua, vodka, mælk

Black russian

Kahlua og vodka

Bride russian

Pina colada

Blue hawaii

Gin og tonic

Hvad synes I?

Kan Christian godt lave dem alle sammen?? Hvad koster det at købe alle de ting?? For at være helt ærlig havde jeg i tankerne bare at kopiere jeres hvis det er ok. Har simpelthend ikke lige overskud til at lave mit eget :cheerleader3:

Ja han kan lave det hele. Og jeg tror det vil koste cirka 2500 at købe ind udfra den indkøbsseddel jeg har købt. Sætter den lige ind i din tråd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HaløgsovsPostet billede

Ville lige sige; hold da helt op......... Endnu en gang har jeg ikke lige været på i nogen timer, og vupti vupti gang i BK

Søde Katja sender dig lige ( med luftpost fra det westjyske) en masse Postet billede og fortælle dig er du er VERDENS KLASSE!!!!! hvis gimpen på dit job ikke kan se det, har hun en meget stort problem. Måske vi skulle tage hende med på shopping? Nye briller og et par sko der ikke lige klemmer så megetPostet billede

Men kender det desværre godt, det der med gimpe-kollegaen! der er også en af slagsen hos os!!!!!!!! Det er sjælden at hun ikke forsøger at ødelægge vi andres gode humør, og det er bare så belastende. Måske vi to skulle købe en øde ø og sende dem der ud sammen? Postet billede

Jaaaa! Det er en god plan!!! Hvor er du sød :-)))) Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

Drinkskort

Cosmopolitan

Strawberry daiguiri

Raspberry daiquiri

Mojito royale

Strawberry mojito

White russian

Kahlua, vodka, mælk

Black russian

Kahlua og vodka

Bride russian

Pina colada

Blue hawaii

Gin og tonic

Hvad synes I?

Super :cheerleader3: hvad med den lysegrønne - den smagte så godt. Men ellers også gim og lemon. Jeg ved det ikke, men syntes der er mange der drikker det. Men wow hvor lækkert...mumsmums

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt en gæstebog og kom til at tænke på dig og dit/ jeres tema....

Den er TOTALT fed! Josefin kan du hjælpe mig med at lave sådan en i hvid med et sort bånd omkring?

Jeg sad faktisk og prøvede noget lign i går :balloon: så det kan klares på ½ time når jeg har de materialer der skal bruges :cheerleader3: Jeg ved LIGE hvordan den skal se ud.
0

Del dette indlæg

Drinkskort

Cosmopolitan

Strawberry daiguiri

Raspberry daiquiri

Mojito royale

Strawberry mojito

White russian

Kahlua, vodka, mælk

Black russian

Kahlua og vodka

Bride russian

Pina colada

Blue hawaii

Gin og tonic

Hvad synes I?

Super :cheerleader3: hvad med den lysegrønne - den smagte så godt. Men ellers også gim og lemon. Jeg ved det ikke, men syntes der er mange der drikker det. Men wow hvor lækkert...mumsmums

Ja den vil jeg også gerne have med giltini :balloon: håber Christian kan lave den. Kommer du så Mona og drikker dem med mig??

0

Del dette indlæg

Drinkskort

Cosmopolitan

Strawberry daiguiri

Raspberry daiquiri

Mojito royale

Strawberry mojito

White russian

Kahlua, vodka, mælk

Black russian

Kahlua og vodka

Bride russian

Pina colada

Blue hawaii

Gin og tonic

Hvad synes I?

Ja den vil jeg også gerne have med giltini :balloon: håber Christian kan lave den. Kommer du så Mona og drikker dem med mig??

Det kan du tro Josfin:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HaløgsovsPostet billede

:balloon:Jeg synes det lyder som en super plan!!!!

Katjamo...når du ikke føler du slår til og det hele er sort...så tænk lidt på hvorfor du har det sådan. Er det andres kriterier du lever efter, eller dine egne... :cheerleader3: og hvis det er andres, hvorfor? Du skylder da ikke dem noget...næ du, du skal tænke på dig selv og så længe at du kan kigge dig selv i spejlet om morgen/aftenen og sige du har gjort DIT bedste, så kan du simpelthen ikke gøre det bedre.. :bearhug: .og hvad dit bedste er, det er der ingen andre end dig der kan være dommer over...

Ved godt jeg ikke "kender" dig, men du er uden tvivl en varm pige, med :bunny_4: masser af humor, hjertevarme og en god portion indlevelsesevne...og så kan man sku ikke være helt dårlig i mine øjne... ;)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

HaløgsovsPostet billede

:super:Jeg synes det lyder som en super plan!!!!

Katjamo...når du ikke føler du slår til og det hele er sort...så tænk lidt på hvorfor du har det sådan. Er det andres kriterier du lever efter, eller dine egne... :bunny_4: og hvis det er andres, hvorfor? Du skylder da ikke dem noget...næ du, du skal tænke på dig selv og så længe at du kan kigge dig selv i spejlet om morgen/aftenen og sige du har gjort DIT bedste, så kan du simpelthen ikke gøre det bedre.. :toot: .og hvad dit bedste er, det er der ingen andre end dig der kan være dommer over...

Ved godt jeg ikke "kender" dig, men du er uden tvivl en varm pige, med :super: masser af humor, hjertevarme og en god portion indlevelsesevne...og så kan man sku ikke være helt dårlig i mine øjne... ;)

Knus herfra, Nanna

Hvor er du sød :-) :cheerleader3::balloon::bearhug:

Og du rammer meget rigtigt. Jeg går meget op i, hvad andre mener om mig, og om jeg lever op til andres forventninger. Og det er sgu et problem for mig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suuuuuuk! Har fundet denne her diamantring til 3000 kroner. DET er jo billigt! Ville det være meget slemt af mig at bede Peter købe den og få ham til at fri med den? Spørgsmålet er om den er ægte når den er så billig!!!

ELSKER ovale diamanter. Ringen skal selvfølgelig være i guld!

post-26294-1179500546.jpg

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

Suuuuuuk! Har fundet denne her diamantring til 3000 kroner. DET er jo billigt! Ville det være meget slemt af mig at bede Peter købe den og få ham til at fri med den? Spørgsmålet er om den er ægte når den er så billig!!!

Kunne du måske ikke istedet sige at du har fundet en ring du godt kunne tænke dig, og bruge din kvindelige manipulations evne???

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Også er den rigtig fin. Meget simpel og lidt anderledes, lige sådan så jeg kan være med:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer