lief

En god og Billig DJ i københavnsområdet

6 indlæg i dette emne

Hej

Ville høre om nogen kender en god og forholdsvis billig DJ i Københavns området, der kan spille til vores bryllup 15. september?

Vil gerne have 60, 70, 80 musik og så selvfølgelig brudevalsen?

Knus

Pernille

P.s Skulle gerne kunne spille fra 23-ca 02 i Gilleleje

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Nu er "god" og "billig" jo desværre ofte to modsatrettede begreber... men lad os prøve at se om vi ikke kan guide dig på rette vej. Vi er nok for dyre... for vi kommer fra Jylland... men heldigvis har vi da nogle gode kolleger i Københavnsområdet. :cheerleader3:

Diskobil er vores primære samarbejdspartner på Sjælland, så her vil jeg anbefale dig at hente et tilbud først.

Herudover kunne gode bud i Københavnsområdet også være www.flyverskjul.dk, www.diskogruppen.dk og www.avalance.dk

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Nu er "god" og "billig" jo desværre ofte to modsatrettede begreber...

Det kan man sige. herudover har ordet billig og pris også en ekstra dimension når vi taler om de løsninger vi laver. Vi laver ikke som mange andre timebaserede løsninger i retning af 4 eller 5 timers spilletid med mulighed for flere spilletimer mod betaling. Vi kører ubegrænset spilletid til en fast pris. Det er - som regel - en fordel for dem som ønsker musik fra start til slut. Særligt hvis de fortsætter til kl. 4 om natten eller senere. Derimod er der tale om relativt dyre løsninger for dem som kun ønsker musik efter middagen i 2-4 timer. De betaler nemlig samme pris som de øvrige.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hej

Ville høre om nogen kender en god og forholdsvis billig DJ i Københavns området, der kan spille til vores bryllup 15. september?

Vil gerne have 60, 70, 80 musik og så selvfølgelig brudevalsen?

Knus

Pernille

P.s Skulle gerne kunne spille fra 23-ca 02 i Gilleleje

Hej Pernille

Nu ved jeg ikke helt, hvad billig er, men jeg har lige mødt en ung og energisk "iværksætter" som bl.a. har et mobilt diskotek.

I forgårs tog jeg billeder af ham, fordi han sammen med to andre er ved at udgive et magasin for unge iværksættere. Så det er en "moden" fyr på trods af sin meget unge alder (20 år) hans diskotekhjemmeside med priser er her: mobildiskotek

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer