ying

Rikke og Christian, 5. juli 2008

5,061 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Yndlingskjole!!!!! Be mine.... :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Tror simpelthen jeg må tage mig sammen og vinde i lotto, så jeg kan købe dem alle sammen.. Hvordan vælger man???????

kjole 5

Postet billede

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt: Også lige velkommen til her fra!

Skønt med endnu et bryllup!!! :rolleyes: Glæder mig til at følge din tråd.... Men hold op I er da allerede langt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

0

Del dette indlæg

:bearhug: Også lige velkommen til her fra!

Skønt med endnu et bryllup!!! :rolleyes: Glæder mig til at følge din tråd.... Men hold op I er da allerede langt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

Tak skal du have! men nej, vi er overhovedet ikke langt, jeg prøver bare at samle mine tanker.. :bearhug: der er indtil videre ikke rigtigt noget der er 100% fastlagt, men det sker forhåbentligt i løbet af af lille uges tid.. Indtil videre brainstormer jeg bare og søger råd og visdom.. Men det skal man jo også, ikke? :respekt: Det er meget sjovt i hvert fald..

0

Del dette indlæg

I dag har vi været ude og besøge Restaurant Svanelunden. Og jeg siger jer.. Det skal bare være der!!!! :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Og de er ledige d. 5/7!! Så nu venter vi bare på at musikken giver svar fra sig, og hvis de kan den dato også, ja så har vi 2 bookinger og en dato.. :respekt::bearhug:

Det var simpelthen det mest fantastiske sted, der passede præcist til det vi (jeg :bearhug: ) går og drømmer om. Direkte adgang til terasse og den skønneste park med sø og svaner.. Og så har vi selvfølgelig også set menukortet og festpriserne.. De billigste varianter var selvfølgelig lidt suppe-steg-is-agtige, men I skal altså lige se en bryllupsmenu, som vi har forelsket os i :biggrin:

Velkomstdrink:

1 glas champagne

jordbær med chokolade

Forret:

½ gratineret hummer anrettet på salat, serveret med cremefraichedressing og hjemmebagte flutes

Champagnesorbet

Husets hvidvin ad libitum

Hovedret:

Kalvefilet Calvados (skiver af rosastegt kalvefilet, serveret med æbler pocheret i Calvados, smørsauterede ærter, pommes Dauphinoise og sauce Calvados)

eller

Helstegt australsk oksefilet (serveres med sæsonens friske grønsager, pommes rissoles samt mild pebersauce og mixed salat)

Husets rødvin ad libitum

Dessert:

Omelet en suprice (sprød bund med frugt, vanilleis og marengs bagt i ovn)

1 glas Pineau eller 1 glas sauterne

Kaffe og hjemmebagt kransekage

Fri bar med øl, vand og vin

Natmad:

Grønsagstærter med salat og dressing

Samlet festpris (inc. ALT til bordopdækning selvfølgelig..) kr 592

:carrot: Er jeg den eneste hvis mund løber i vand?? :carrot:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Det her hører vist til blandt fantasierne.. Eller er det egentlig noget man kan fremskaffe i Danmark (læs: nordjylland :bearhug: )

Hvem ville ikke dø for en chokoladefontæne??? :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :respekt:

VIL HA'!!

Postet billede

Ja den er fantastisk! Men kan du se dig selv i kridhvid silkekjole op og ned af den? ;-)))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har vi været ude og besøge Restaurant Svanelunden. Og jeg siger jer.. Det skal bare være der!!!! :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Og de er ledige d. 5/7!! Så nu venter vi bare på at musikken giver svar fra sig, og hvis de kan den dato også, ja så har vi 2 bookinger og en dato.. :respekt::bearhug:

Det var simpelthen det mest fantastiske sted, der passede præcist til det vi (jeg :bearhug: ) går og drømmer om. Direkte adgang til terasse og den skønneste park med sø og svaner.. Og så har vi selvfølgelig også set menukortet og festpriserne.. De billigste varianter var selvfølgelig lidt suppe-steg-is-agtige, men I skal altså lige se en bryllupsmenu, som vi har forelsket os i :biggrin:

Velkomstdrink:

1 glas champagne

jordbær med chokolade

Forret:

½ gratineret hummer anrettet på salat, serveret med cremefraichedressing og hjemmebagt flutes

Champagnesorbet

Hovedret:

Kalvefilet Calvados (skiver af rosastegt kalvefilet, serveret med æbler pocheret i Calvados, smørsauterede ærter, pommes Dauphinoise og sauce Calvados)

eller

Helstegt australsk oksefilet (serveres med sæsonens friske grønsager, pommes rissoles samt mild pebersauce og mixed salat)

Husets rødvin ad libitum

Dessert:

Natmad:

Jeg er målløs. Alt det for 592??? Jeg skal vist liiige snakke lidt med min kok!!!

Det lyder helt vildt lækkert. og jeg ELSKER sauternes. Det er hamrende godt.

Og så stemmer jeg for kalvefilet calvados. Det lyder vildt lækkert

0

Del dette indlæg

I dag har vi været ude og besøge Restaurant Svanelunden. Og jeg siger jer.. Det skal bare være der!!!! :respekt::respekt: Og de er ledige d. 5/7!! Så nu venter vi bare på at musikken giver svar fra sig, og hvis de kan den dato også, ja så har vi 2 bookinger og en dato.. :respekt::cheerleader3:

Det var simpelthen det mest fantastiske sted, der passede præcist til det vi (jeg :rolleyes: ) går og drømmer om. Direkte adgang til terasse og den skønneste park med sø og svaner.. Og så har vi selvfølgelig også set menukortet og festpriserne.. De billigste varianter var selvfølgelig lidt suppe-steg-is-agtige, men I skal altså lige se en bryllupsmenu, som vi har forelsket os i :super:

Velkomstdrink:

1 glas champagne

jordbær med chokolade

Forret:

½ gratineret hummer anrettet på salat, serveret med cremefraichedressing og hjemmebagt flutes

Champagnesorbet

Hovedret:

eller

Husets rødvin ad libitum

Dessert:

Natmad:

WOW det lyder da bare for lækkert!!!! -Nope.... sidder også her og savler!! Tillykke med at have fundet sådan et dejligt sted! :cheerleader3::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Det her hører vist til blandt fantasierne.. Eller er det egentlig noget man kan fremskaffe i Danmark (læs: nordjylland :cheerleader3: )

Hvem ville ikke dø for en chokoladefontæne??? :respekt::respekt::respekt:

VIL HA'!!

Postet billede

Ja den er fantastisk! Men kan du se dig selv i kridhvid silkekjole op og ned af den? ;-)))

Nej overhovedet ikke.. hehe.. tror den må blive hos fantasierne.. :denmarkflag:

Men lækker, det er den altså.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er målløs. Alt det for 592??? Jeg skal vist liiige snakke lidt med min kok!!!

Det lyder helt vildt lækkert. og jeg ELSKER sauternes. Det er hamrende godt.

Og så stemmer jeg for kalvefilet calvados. Det lyder vildt lækkert

Det skal så også lige siges at jeg befinder mig i nordjylland. Her er priserne ikke så høje som hvis man holder bryllup i f.eks. København.. Det er i hvert fald min oplevelse.. Så 592 er faktisk noget af det dyreste vi har set, men samtidig synes vi jo ikke selv at det er dyrt, når man tænker på hvad man så får for pengene.. Vi er i hvert fald begge to VILDE med den her menu.. :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW det lyder da bare for lækkert!!!! -Nope.... sidder også her og savler!! Tillykke med at have fundet sådan et dejligt sted! :respekt::respekt:

:respekt:

Vi er også selv rigtig glade for at have fundet drømmestedet.. Jeg kan bare ikke finde nogle billeder af stedet desværre, så det må I drømme jer frem til!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Det her hører vist til blandt fantasierne.. Eller er det egentlig noget man kan fremskaffe i Danmark (læs: nordjylland :cheerleader3: )

Hvem ville ikke dø for en chokoladefontæne??? :respekt::respekt::respekt:

VIL HA'!!

Postet billede

Mums...............

Ja hvem der ikke ville have sådan en! Ved man kan leje en i holbæk - meeeen det er måske lige langt nok væk for dig. Det koster kun 100kr at leje det, men så er det også uden chokolade.

Tror bestemt vi skal have sådan en til vores næste store fest - tak for inspirationen.

0

Del dette indlæg

Glemte jo helt at kommentere på dine flotte kjole ideer - det ser rigtig godt ud! Er spændt på at se, hvilken en du vælger.

Lækkert menu, I har fået sammensat - og :respekt: pris for alt det. Men du har ret, at det hjælper lidt på prisen, når man ikke holder det i København :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvem der ikke ville have sådan en! Ved man kan leje en i holbæk - meeeen det er måske lige langt nok væk for dig. Det koster kun 100kr at leje det, men så er det også uden chokolade.

Tror bestemt vi skal have sådan en til vores næste store fest - tak for inspirationen.

Det var da så lidt! Jeg så den engang på zulu i et eller andet program om bryllupper i Hollywood eller sådan noget, og da virkede det nemlig til at det kun var noget man kunne få, hvis man VIRKELIG havde tjent kassen.. Men det lyder da til at prisen alligevel er helt menneskelig!

Tak for informationen!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

super fint sted og mange gode ideer. Jeg glæder mig til at se billeder og følge med i den planlægning :respekt:

:respekt:

Jeg regner med at vi skal derud igen her i løbet af næste uge, og så skal jeg nok huske at tage kameraet med.. I skal jo ikke snydes for billeder af parken og restauranten.. :respekt:

0

Del dette indlæg

Glemte jo helt at kommentere på dine flotte kjole ideer - det ser rigtig godt ud! Er spændt på at se, hvilken en du vælger.

Lækkert menu, I har fået sammensat - og :respekt: pris for alt det. Men du har ret, at det hjælper lidt på prisen, når man ikke holder det i København :respekt:

Jeg glæder mig også bare SÅ MEGET til at jeg skal ud og prøve kjoler.. Men det bliver nok først om godt et halv år.. Men hvis bare jeg kan finde noget der kommer i nærheden af en af de kjoler, så er jeg glad! :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det band vi krydsede fingre for er droppet!

Øv... :cheerleader3: Vi fik svar fra dem i dag, og det viser sig at de ikke kan sige noget præcist før til september eller sådan noget.. De mente ikke det ville være muligt i juli, men var ikke heeelt sikre.. Og det synes jeg altså ikke vi vil vente så længe på! Så får jeg bare stress, og det nægter jeg altså.. Jeg vil gerne have booket det der skal bookes hurtigst muligt, så man har mere overskud til at hygge om de andre ting. Er det ikke forståeligt nok?

Så nu har jeg taget kontakt til en god ven som også spiller i et band der passer super godt til os, og han ville lige snakke med de andre om at gøre det til vennepris osv. Så måske var det held i uheld at vi måtte droppe de andre...?? Synes i hvert fald det ville være sejt at ens gode ven spillede til sit bryllup. Og de er vist også mere fleksible.. Før var planen at vi faktisk blev nødt at stræbe efter at kaffen blev serveret ved 22-tiden, hvilket ville være pænt svært (vi starter kl 17), men nu kan vi strække den en time mere.. Lang historie, men en time gør altså meget!!

Men jeg syntes lige at jeg ville dele min musikalske dag med jer..

Folk synes vist jeg er godt tosset fordi jeg så gerne vil undersøge og booke så tidligt, men det skader vel ikke, når bare man ved hvad man gerne vil have! Det var da noget andet hvis man bare sprang på det første der bød sig, uden at være 100% sikker i sin sag. Men hvis de rigtige ting dukker op, bør man så ikke bare springe på dem??

Og lige en anden ting!!

I morgen skal vi ud til Svanelunden igen og snakke lidt videre om forskellige priser osv, og så skulle det gerne ende med at vi kan booke i morgen!! JUBIII!! :)

Hilsen Rikke (som nok skal prøve at huske at tage kamera med ud til Svanelunden)

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Forstår dig udemærket at du gerne vil have booket tidligt, jeg har det på samme måde. Jeg var ved at gå i panik over at vi ikke kunne finde musik. Men nu er det gjort og jeg har ro i kroppen.

Men super lækkert at din ven vil spille til brylluppet, og måske til vennepris er da rigtig godt. Musikken er, har jeg erfaret, en stor post på budgettet.

Anne

0

Del dette indlæg

Forstår dig udemærket at du gerne vil have booket tidligt, jeg har det på samme måde. Jeg var ved at gå i panik over at vi ikke kunne finde musik. Men nu er det gjort og jeg har ro i kroppen.

Men super lækkert at din ven vil spille til brylluppet, og måske til vennepris er da rigtig godt. Musikken er, har jeg erfaret, en stor post på budgettet.

Anne

Det er det nemlig.. Især hvis man vil have et band. Men min far sagde for halvandet år siden, at han gerne ville give musikken, men det var jo også da vi troede vi skulle have det før omtalte band.. Så nu vil vi jo gerne finde et nyt et, der ikke er dyrere.. (For mon ikke tilbuddet stadig står ved magt..? :) )

UUUUUH, hvor jeg glæder mig til kl 16 i dag, hvor vi skal ud og besøge Svanelunden, og forhåbentlig booke det endeligt..

0

Del dette indlæg

Og I skal da ikke snydes for omgivelserne.. Det er netop dem der gør stedet specielt.. Det er ca den udsigt vi får når vi sidder og spiser.. Forestil jer at træerne er grønne osv.. mmmmm...

post-25361-1177517529.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer