ying

Rikke og Christian, 5. juli 2008

5,061 indlæg i dette emne

Hej søde,

så sker der igen meget herinde idag ;) Sløret og håret kommer til at passe PERFEKT til drømmekjolen. Du bliver gudesmuk, tøs. Har selv lige bestilt tid den 9 november til første kjoleprøvning...kunne ikke vente til januar efter din beretning :thumbsupsmileyanim:

Og din far skal nok klare det hele med glans.... og han bliver jo kun nervøs fordi du er hans øjesten ;)

:)

Hejsa! :unsure:

Ja jeg må da godt nok indrøme at min tråd er vókset liiige vel meget de sidste par dage... :boohoo: Men der har godt nok også været meget at fortælle! Skønt!! :thumbsupsmileyanim:

Uuuuh, du skal glæde dig til d. 9. november så! Det er bare SÅ fed en fornemmelse at prøve kjoler!! Og så er det bare det mærkeligste bagefter, når man tager sit almindelige kedelige tøj på.... :td: Man har slet ikke lyst til at tage kjolerne af igen!

Hehe, kommer lige til at huske et afsnit af "Venner" hvor Monica render rundt i brudekjole hele afsnittet.... kunne godt se mig selv sende Lars på weekend med gutterne og derefter sidde i brudekjole hele weekenden :hug:

:huh: jeg kan også SAGTENS se mig selv rende rundt i kjolen (det skulle dog være mig egen - ville ikke stå og vaske op i andens kjole, som hun gør! :fløjt: ) (hmmm.... ville sådan set heller ikke vaske op i min egen!! :biggrin::hug: ) Monica har bare der skønneste forhold til hele bryllupsverdenen... :) Meget inspirerende!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde, smukke Rikke!!!

Hold da op en masse jeg er gået glip af!! Æv... Men nu er jeg sådan rimeligt opdateret i din tråd, og jeg kan jo kun sige TILLYKKE!!!!!!!

Hold da op hvor er det bare en smuk kjole! Jeg kan godt forstå, at valgte faldt på den... Den passer jo bare lige i øjet til dig! Du er smuk, og stråler som en lille sol... Æv, nu er jeg snart den eneste der ikke har nogen planer om at prøve kjoler endnu!!! Hmpf... nu MÅ de kilo sq da oz snart rasle af... ha ha ha... :thumbsupsmileyanim:

Tillykke igen søde, hvor er det dog dejligt at se dine smukke billeder...!!! Og tak for dine søde beskeder på min tråd :thumbsupsmileyanim::unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en masse jeg er gået glip af!! Æv... Men nu er jeg sådan rimeligt opdateret i din tråd, og jeg kan jo kun sige TILLYKKE!!!!!!!

Hold da op hvor er det bare en smuk kjole! Jeg kan godt forstå, at valgte faldt på den... Den passer jo bare lige i øjet til dig! Du er smuk, og stråler som en lille sol... Æv, nu er jeg snart den eneste der ikke har nogen planer om at prøve kjoler endnu!!! Hmpf... nu MÅ de kilo sq da oz snart rasle af... ha ha ha... :unsure:

Tillykke igen søde, hvor er det dog dejligt at se dine smukke billeder...!!! Og tak for dine søde beskeder på min tråd :):boohoo:

Hejsa igen! :hug:

Hvor er det bare dejligt at have dig tilbage igen! :thumbsupsmileyanim:

Ja min tråd er vist vokset med i hvert fald 8 sider den sidste uges tid... :biggrin: Så der er da lige lidt at skulle opdatere...

Tusind tak for dine søde ord om mine kjolebilleder! Jeg er selvfølgelig også selv RIGTIG glad og tilfreds med mit kjolevalg - kan ikke vente med at få den kjole på igen! :fløjt:

Det bliver da også dejligt når du skal ud og prøve kjoler! :thumbsupsmileyanim: Men du skal da ikke være ked af at der måske går lidt tid, for det er da også skønt at gå og glæde sig! Det at kigge på og savle over en masse kjoler og udvælge en masse som man godt kunne tænke sig, det er da bare så hyggeligt og sjovt! Så ingen grund til bekymring.. :hug:

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det bare en smuk kjole! Jeg kan godt forstå, at valgte faldt på den... Den passer jo bare lige i øjet til dig! Du er smuk, og stråler som en lille sol... Æv, nu er jeg snart den eneste der ikke har nogen planer om at prøve kjoler endnu!!! Hmpf... nu MÅ de kilo sq da oz snart rasle af... ha ha ha... :unsure:

Tillykke igen søde, hvor er det dog dejligt at se dine smukke billeder...!!! Og tak for dine søde beskeder på min tråd :):boohoo:

Hejsa igen! :hug:

Ja min tråd er vist vokset med i hvert fald 8 sider den sidste uges tid... :biggrin: Så der er da lige lidt at skulle opdatere...

Tusind tak for dine søde ord om mine kjolebilleder! Jeg er selvfølgelig også selv RIGTIG glad og tilfreds med mit kjolevalg - kan ikke vente med at få den kjole på igen! :fløjt:

Det bliver da også dejligt når du skal ud og prøve kjoler! :thumbsupsmileyanim: Men du skal da ikke være ked af at der måske går lidt tid, for det er da også skønt at gå og glæde sig! Det at kigge på og savle over en masse kjoler og udvælge en masse som man godt kunne tænke sig, det er da bare så hyggeligt og sjovt! Så ingen grund til bekymring.. :hug:

Ja, jeg må indrømme, jeg nyder at gå og drømme om min kjole, og fantasere om alle de smukke kjoler jeg gerne vil prøve!!!

Og jeg frygter sådan, at når jeg har købt en kjole, at jeg så alligevel forelsker mig i en anden... Det ville bare være SÅ typisk mig, he he he.... men jeg er vild med din kjole, det tyl for neden gør den bare sååååå smuk!!! Helt klart det rette valg, og helt klart også sådan en stil jeg så mig selv i, men nu må vi se... lige nu er det bare fantastisk at se alle jeres smukke kjole, og strålende ansigter!!!

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det bare en smuk kjole! Jeg kan godt forstå, at valgte faldt på den... Den passer jo bare lige i øjet til dig! Du er smuk, og stråler som en lille sol... Æv, nu er jeg snart den eneste der ikke har nogen planer om at prøve kjoler endnu!!! Hmpf... nu MÅ de kilo sq da oz snart rasle af... ha ha ha... :)

Tillykke igen søde, hvor er det dog dejligt at se dine smukke billeder...!!! Og tak for dine søde beskeder på min tråd :fløjt: :huh:

Hejsa igen! :td:

Ja min tråd er vist vokset med i hvert fald 8 sider den sidste uges tid... :hug: Så der er da lige lidt at skulle opdatere...

Tusind tak for dine søde ord om mine kjolebilleder! Jeg er selvfølgelig også selv RIGTIG glad og tilfreds med mit kjolevalg - kan ikke vente med at få den kjole på igen! :boohoo:

Det bliver da også dejligt når du skal ud og prøve kjoler! :thumbsupsmileyanim: Men du skal da ikke være ked af at der måske går lidt tid, for det er da også skønt at gå og glæde sig! Det at kigge på og savle over en masse kjoler og udvælge en masse som man godt kunne tænke sig, det er da bare så hyggeligt og sjovt! Så ingen grund til bekymring.. :)

Ja, jeg må indrømme, jeg nyder at gå og drømme om min kjole, og fantasere om alle de smukke kjoler jeg gerne vil prøve!!!

Og jeg frygter sådan, at når jeg har købt en kjole, at jeg så alligevel forelsker mig i en anden... Det ville bare være SÅ typisk mig, he he he.... men jeg er vild med din kjole, det tyl for neden gør den bare sååååå smuk!!! Helt klart det rette valg, og helt klart også sådan en stil jeg så mig selv i, men nu må vi se... lige nu er det bare fantastisk at se alle jeres smukke kjole, og strålende ansigter!!!

Uuuh, jeg er bestemt også afklaret med at jeg let kan forelske mig i en anden kjole... Men det kan jo ske ligegyldigt hvornår man køber sin kjole.. Man kan jo ALTID finde noget som man også gerne vil have.. Men selv hvis man nu forelsker sig i en anden kjole, så er det jo ikke ensbetydende med, at man ikke stadig er forelsket i sin egen kjole... Altså det, at man finder en ny fantastisk kjole, det gør jo ikke, at den kjole man har købt bliver mindre fantastisk... Sådan forsøger jeg i hvert fald at se på sagen.. :hug: Og jeg synes egentlig også at det virker...

Og igen, TUSIND TAK for dine søde ord... :biggrin: Er SÅ glad for min kjole... Kigger på billederne ligeså snart Christian ikke er i nærheden... Kan bare ikke få nok!! :unsure: Og havde slet, slet ikke forestillet mig at jeg skulle ende i en kjole med sådan en underdel... Men så igen, jeg synes jo heller ikke at modelbilledet af kjolen er særligt godt, og så er det jo klart at man ikke bliver draget ef kjolen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :thumbsupsmileyanim::bearhug: :bearhug: -HAHA-

Så er kjolen købt :cowsleep: Jeg kan godt forestille mig det må være svært nu at skulle undvære den. Tror jeg fåe det på samme måde når jeg når dertil.

Hav en dejlig dag

Sådan tror jeg alle brude har det... Sådan en kjole er jo simpelthen ens kæreste eje... :heart:

0

Del dette indlæg

Hej søde Rikke :bearhug:

Faldt over en masse fantastiske røde roser, og kom til at tænke på dig:

wdsfloralboquet3.jpgbridal_bouquets6_1.jpg

wdsfloraldecor1.jpgcentrepeices_15_1.jpg

decor_details_16_1.jpgtable_decor8_1.jpg

Ååååh, tusind tak for de smukke roser!! :bearhug: Elsker simpelthen den blomst.. :cowsleep: Og den farve! Ikke at alle roser ikke er smukke - for det er de!! Ligegyldigt hvilken farve de har! Men den helt dybrøde rose er simpelthen bare så klassisk og fantastisk.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, så blev det min tur til at være syg... :cowsleep: Hader bare når man må melde afbud til arbejde... Får SÅ dårlig samvittighed! Aaaargh!! Men det går altså bare ikke i dag...

Så nu har jeg tænkt mig at putte mig godt ned under dynerne, lave en stor kop varm kakao, og så vil jeg se Min Bedste Vens Bryllup... Tror I ikke jeg får det bedre så? ;)

Kan I alle sammen have en rigtig god dag!

0

Del dette indlæg

Jo det vil helt klart få dig til at få det bedre!!

Min bedste vens bryllup er en af mine yndlingsfilm. Jeg fik lokket kæresten til at se den sammen med mig for et par uger siden. :cowsleep::bearhug:

Tror bestemt også det hjalp.. :thumbsupsmileyanim:

Ååårh, fik du kæresten til at se den?? Hvad fik han så til gengæld?? :bearhug: Seriøst, du er da godt nok heldig... Jeg kunne aldrig i livet få Christian til at se sådan en film.. Det nægter han simpelthen... Han er mere Tarantino-typen... Den slags film kan jeg også godt lide (til en vis grænse), men ÆÆÆÆLSKER bare film som Min Bedste Vens Bryllup.. Kan se den om og om igen...

0

Del dette indlæg

Sjovt, min kæreste er også vild med Tarantino - pulpfiction, Kill Bill og alle de der. :thumbsupsmileyanim:

Men tja han fik faktisk ikke noget til gengæld. Han er en lidt følsom fyr, og har ikke så meget imod pigefilm en gang imellem, bare det ikke bliver for tit. Og så tror jeg han kan lide at glæde mig. Han ved i hvert fald hvor glad jeg bliver :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå tøser... Er I klar til at hjælpe igen?

Jeg har i dag siddet og leget lidt med teksten til vores invitationer.. Ingen af os er så poetisk anlagt, så det skal invitationsteksten heller ikke være.. Den skal bare være stille og rolig, dog uden at blive for "kold", hvis I forstår.... Og så skulle der også være plads til en enkelt praktisk oplysning...

Her er det jeg kom frem til... Hvad synes I? Det skal skrives med en noget mere yndefuld skrift... :cowsleep:

Kære X og X

I anledningen af vores bryllup

lørdag den 5. juli 2008

vil det glæde os at se jer til vielsen

i Sct. Catharinae Kirke kl 13.30.

Efter vielsen er der forfriskninger hos

gommens forældre på xxxxxvej 14 i Hjørring.

Klokken 17.00 vil vi gerne se jer til middag og fest

i Svanelunden.

De kærligste hilsner fra Rikke og Christian

S.u.: Senest d. 1. juni

på tlf.: 12 34 56 78 eller 87 65 43 21

NB: Hvis nogen ønsker at overraske os med en tale,

sang eller lignende, bedes I af praktiske årsager

kontakte vores toastmaster X senest d. 1. juli.

Han kan kontaktes på tlf nr. 12345678

eller på mailadressen 123@456.78

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Det er en dejlig text - ligetil, enkel og alligevel SKØØØN ;)

Det eneste jeg sådan set er i tvivl om er den sidste NB-del... Er bange for at lyde lidt for "krævende" eller bitchy.. Hvis du forstår hvad jeg mener.. På den ene side skal det ikke lyde som om at vi forventer at alle dukker op med et indslag, men det skal omvendt heller ikke lyde som om at vi vil afskrække folk fra at komme med indslag... :cowsleep: Det er jo kun for at gøre arbejdet betydeligt lettere for vores toastmaster og køkkenet... Hvordan læser du det stykke??

0

Del dette indlæg

Hej søde

I vores indbydelser skriver vi bare toastmaster : navn samt telefon og email.

Folk ved jo godt, hvad en toastmaster bruges til :cowsleep:

Så hvis du ikke er tilfreds med teksten i NB delen, så kan den jo godt bare kortes til navn + kontakt nr på toastmasteren :thumbsupsmileyanim:

Husk su dato i indbydelsen!

Vi laver et lille kort som vi lægger ved indbydelsen med praktiske informationer (toastmaster, overnatningsmuligheder, hjemmeside adr osv).

Så selve invitationen 'kun' bliver en invitation - og alt det praktiske står for sig selv! Det var bare en lille ide, som hermed er givet videre : )

God bedring til dig søde...

Tine

0

Del dette indlæg

Hej søde

I vores indbydelser skriver vi bare toastmaster : navn samt telefon og email.

Folk ved jo godt, hvad en toastmaster bruges til :cowsleep:

Så hvis du ikke er tilfreds med teksten i NB delen, så kan den jo godt bare kortes til navn + kontakt nr på toastmasteren :thumbsupsmileyanim:

Husk su dato i indbydelsen!

Vi laver et lille kort som vi lægger ved indbydelsen med praktiske informationer (toastmaster, overnatningsmuligheder, hjemmeside adr osv).

Så selve invitationen 'kun' bliver en invitation - og alt det praktiske står for sig selv! Det var bare en lille ide, som hermed er givet videre : )

God bedring til dig søde...

Tine

Hejsa!

Grunden til at vi vælger at skrive det med toastmasteren, er fordi at folk ellers bare vil give ham besked under festen.. Der bliver sjældent brugt toastmaster i vores familier, og de gange han bliver brugt, får han bare beskederne under festen.. Det er lidt det vi gerne vil undgå.. Derfor gør vi liiige opmærksom på hvordan vi gerne vil have tingene skal gøres.. ;)

Vi har heller ikke andre praktiske oplysninger.. Havde vi haft det, havde vi lavet en side mere i invitationen til disse.. Men der er kun den ene, så derfor vil det være bedst hvis den kan stå i selve invitationen, så folk ser det... :bearhug: Men forstår udmærket godt hvorfor I gør som I gør, når der er flere praktiske ting...

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Jeg synes invitationsteksten lyder rigtig godt. :cowsleep: Og synes sagtens, du kan tillade dig, at skrive NB delen.. Det er jo formuleret må en pæn og ordentlig måde.. :thumbsupsmileyanim:

Knus

Det lyder godt... Det er altid rart at høre hvordan andre læser tingene.. For man ved jo godt hvad man selv mener, så man har jo nok tit en tendens til at overse, hvis man rent faktisk skriver noget andet...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer