bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puha, stress og sved på panden!

Med den fart så er det jo lige før du kan nå at arrangere fire mere bryllupper :cheerleader3:

Jeg kan da godt se, at vi har lidt at indhente. Det eneste jeg har lavet er save the date kort... hmmm... nå men så ved jeg da hvad jeg skal bruge weekenden på.

Forresten..... Det ser super godt ud. Det glemte jeg helt at sige :thumbsupsmileyanim:

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men balkort? Sådan nogen hvor man skriver sig op til dans eller hvordan det nu lige skal forklares?

0

Del dette indlæg

Hej Tine,

Tak for din hilsen. :thumbsupsmileyanim:

Guuuuuuuud - du har styr på det hele og nøj, hvor har du meget fint bling og lir.

Bliver helt misundelig - måske jeg alligevel ønsker mig det hele traditionelt? :cheerleader3:

Dine invitationer er bare så lækre - mine blegner godt nok ved siden af.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.... hvad laver du dog helt omme på side 5?

Har du ikke snart nogele flere blærerækker at vise os? :respekt: Nu er det jo ved at være lang tid siden du blev færdig med alle de andre ting :thumbsupsmileyanim:

(læs også som: hold kæft, hvor går det bare stærkt hos dig. Man mister helt pusten. Og hold kæft igen, hvor bliver det hele bare flot :ilovebryllupsklar: )

Redigeret af lollerberg
0

Del dette indlæg

Tak Charlotte fordi du lige fiskede mig op fra dyndet på side 5 :thumbsupsmileyanim:

Så fik vi holdt teltfest for familien (21 voksne og 6 børn) i anledningen af Gios 30 års.

Det var bare en rigtig fin fest... selvom blæsten flænsede det lånte telt øv øv... :ilovebryllupsklar:

Men Gio blev i hvert fald fejret med maner.

Jeg havde lavet en sjov sang til ham, hvor han skal gå rundt blandt gæsterne mens de klistrer flag på ham.

Det gav dette resultat :

post-23374-1189420156.jpg

0

Del dette indlæg

I skal da heller ikke snydes for mit seneste bryllups-påhit :thumbsupsmileyanim:

Efter Gios fødselsdag havde jeg en buket røde roser stående, som hang 'lidt' med hovederne....!

Faktisk var nogle af de yderste blade faldet af og tørret ind...

Og det gav mig så en ide....

Jeg laver da 'handmade rose petals' til brylluppet!!!!

Jeg plukkede alle blade af roserne og lagde dem til tørre i vindues karmen...

post-23374-1189420603.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Resultatet efter et par dages tørring :

En portion 'handmade rose petals' i bedste bryllups-stil :thumbsupsmileyanim:

Har tænkt på at arrangere dem i en lille kurv og stille den i kirken eller på feststedet og så kan gæsterne kaste de tørrede rosenblade efter os (som alternativ til ris) - eller måske pynter jeg med dem ved alteret eller på den røde løber ved feststedet...

Mulighederne er mange : )

post-23374-1189421048.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke!

Rigtig god ide med roserne! Jeg har også selv en masse tørrede rosenblade, og har også spekuleret MEGET over hvad jeg kan gøre ved dem.. For et eller andet må de da kunne bruges til ved brylluppet.. Forestiller mig at de måske kan spredes ud omkring nogle bloklys i forskellige højder - enten til receptionen eller måske et sted på feststedet...

0

Del dette indlæg

Og lige det sidste billede af menuhæftet...

(indhold følger senere - det er jo lige tidligt nok :thumbsupsmileyanim: )

måtte lige kigge ind. sikke en fin tråd. de er bare flotte dine menukort. hvor har du fundet hjerterne henne? leder efter træhjerter til bordkort, overvejer at vente til dec, også købe dem der er beregnet til gavemærkater og male dem guld

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

måtte lige kigge ind. sikke en fin tråd. de er bare flotte dine menukort. hvor har du fundet hjerterne henne? leder efter træhjerter til bordkort, overvejer at vente til dec, også købe dem der er beregnet til gavemærkater og male dem guld

knus

Hej Nanna

Jeg har købt alle mine materialer i KarenMarieKlip og Panduro.

Træhjerterne er fra KarenMarieKlip i Gråsten...

Tak for din hilsen - kig endelig forbi igen : )

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skete det...!!!! :cheerleader3:

Gæt hvem der har bestilt tid i dag til første kjole-prøvning??!!

:balloon::boohoo::cheerleader3:

Kan se, at der er mange, som efterhånden bestiller tid, så jeg tænkte, at jeg jo hellere må holde mig til : )

Mit panel består af min mor, søster og barndomsveninde.

Min mor og søster bor i Skanderborg/Århus og min barndomsveninde her i Sønderjylland.

Så smarte mig tænkte, at jeg vil dele det lidt op : )

Første kjole-prøvning bliver med min barndomsveninde ved Lilly i Åbenrå.

Har fået en tid til mandag den 10. dec kl 11!

Lilly får ny kollektion sidst i november så derfor valgte jeg december.

Og så har jeg jo så lige 3 måneder fra nu af til at gøre noget alvorligt ved de dumme deller der bare vokser og vokser og vokser (forbandet).

Men nu hvor dato for første kjole-prøvning er bestilt, så er jeg faktisk også motiveret til at gå igang med den kur...

Jeg håber, at jeg kan få en tid ved Gråsten Brudekjoler i ugen efter Lilly. Der skal min veninde også med.

I januar tager jeg så mor og søster med til Inger i Vitved ved Skanderborg.

Og la grande finale ender med, at vi alle tager til Askepot og Valentino i Tønder til februar...

Og så bliver det jo spændende, hvor jeg finder drømme-kjolen....

Tine

0

Del dette indlæg

Uh det lyder spændende :balloon:

Du kan godt glæde dig, det er en så fed og ubeskrivelig fornemmelse at prøve kjoler.

Og så får du lige et par af disse :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: så motivationen til kampen mod dellerne kan holdes :boohoo:

0

Del dette indlæg

Så skete det...!!!! :griner:-

Gæt hvem der har bestilt tid i dag til første kjole-prøvning??!!

:balloon::boohoo::cheerleader3:

Kan se, at der er mange, som efterhånden bestiller tid, så jeg tænkte, at jeg jo hellere må holde mig til : )

Mit panel består af min mor, søster og barndomsveninde.

Min mor og søster bor i Skanderborg/Århus og min barndomsveninde her i Sønderjylland.

Så smarte mig tænkte, at jeg vil dele det lidt op : )

Første kjole-prøvning bliver med min barndomsveninde ved Lilly i Åbenrå.

Har fået en tid til mandag den 10. dec kl 11!

Lilly får ny kollektion sidst i november så derfor valgte jeg december.

Og så har jeg jo så lige 3 måneder fra nu af til at gøre noget alvorligt ved de dumme deller der bare vokser og vokser og vokser (forbandet).

Men nu hvor dato for første kjole-prøvning er bestilt, så er jeg faktisk også motiveret til at gå igang med den kur...

Jeg håber, at jeg kan få en tid ved Gråsten Brudekjoler i ugen efter Lilly. Der skal min veninde også med.

I januar tager jeg så mor og søster med til Inger i Vitved ved Skanderborg.

Og la grande finale ender med, at vi alle tager til Askepot og Valentino i Tønder til februar...

Og så bliver det jo spændende, hvor jeg finder drømme-kjolen....

Tine

IIIIHHH hvor spændende søde ;)

Kan kun sige du skal glæde dig til Askepot og Valentino - de er bare SÅ søde og har vildt meget og MAN MÅ TAGE BILLEDER :cheerleader3::griner:-

Så HUSK KAMERA vi vil se det hele på :super:

Krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer