bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Hmmm....

Gad vide hvornår præsten svarer på min mail, som jeg sendte i torsdags...???!!! :biggrin:

(og så gad jeg ikke lige ligge og rode rundt omme på side 4... :loveboard: )!

Tine (der arbejder som en hest for tiden...)

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm....

Gad vide hvornår præsten svarer på min mail, som jeg sendte i torsdags...???!!! :7himmel:

(og så gad jeg ikke lige ligge og rode rundt omme på side 4... :biggrin: )!

Nej, det duer da slet heller ikke :7himmel: Godt du fandt frem til forsiden igen.. :loveboard:

Knus Stinne, som osse er ret presset på arbejdet og må luske sig til et kvarters BK i ny og næ :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Sødeste Tine

Så er jeg tilbage på BK igen :)

Tak for alle dine søde beskeder du har skrevet i min tråd. Det er rart når nogen savner en, når man er væk et stykke tid. :bearhug:

Men nu håber jeg på at værre tilbage igen, se evt. i min tråd.

Kan jo læse i din tråd at du også er lidt fraværende herinde, så jer er vist ikke den eneste der har sværet ved at få læst op på alle trådene... :)

Må lige høre om i har hørt fra præsten, ang flytning af tiden til vielsen ?

Dette var bare en lille hilsen fra mig til dig :mailbox:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm....

Gad vide hvornår præsten svarer på min mail, som jeg sendte i torsdags...???!!! :bearhug:

(og så gad jeg ikke lige ligge og rode rundt omme på side 4... :) )!

GP Hvor er du sød med den lille indskudte sætning.

Hey, jeg stemmer også for at du bager kage til den 27 :)

Håber du har fået svar fra præsten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det en uge siden jeg skrev til præsten og har stadig intet hørt - grr... -HAHA-

Men men men....

Har da lidt nyt at fortælle alligevel...!

Har korresponderet med Chanti og Gio og jeg har nu valgt ringe (vandt jo gavekortet i juli på 5 kilo) :thumbsupsmileyanim:

Chanti sender prøveboks til os i morgen weeeee :cheerleader3:

Tine

0

Del dette indlæg

Nu er det en uge siden jeg skrev til præsten og har stadig intet hørt - grr... :pokey:

Men men men....

Har korresponderet med Chanti og Gio og jeg har nu valgt ringe (vandt jo gavekortet i juli på 5 kilo) :thumbsupsmileyanim:

Tine

ÅHR HVAD vi skal se BILLEDER :(-HAHA-:kiss:

dumme præst :pokey:

:blink:

0

Del dette indlæg

Nu er det en uge siden jeg skrev til præsten og har stadig intet hørt - grr... :(

Men men men....

Tine

-HAHA-Billeder billeder billeder :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Nååeee en god fotomontage -HAHA-.

Hey tillykke med det vundne gavekort til Chanti - det har jeg helt misset :kiss:. Glæder mig til at se billeder af ringene.

Pssssttt...jeg bager "de ultimative brownies" til Zilla-mødet. Bare så du ikke bager det samme - he he, kan jo se, at de andre plager dig om at bage :thumbsupsmileyanim:

Og hey - har jeg også fået smittet dig med Linea-feberen :cheerleader3: ? De er altså bare SÅ fede de kjoler...spændende, hvad du ender med.

:( Bettina

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var ikke noget fra Chanti i postkassen i morges...

Men nu venter jeg spændt på pakkeposten, som plejer at komme efter kl 17...

Måske har han noget med til mig??!! :thumbsupsmileyanim:

(og så tror jeg lige, at jeg mailer præsten igen, som endnu ikke har svaret - grr :cheerleader3: )

Tine

0

Del dette indlæg

Prøveboksen fra Chanti indeholder (ifølge deres hjemmeside) en fingermåler (i den bredde som ringene har - dvs i vores tilfælde 6 mm) samt en 'prøve' af ringen, men i standard størrelse!

Så vi kan altså med prøveboksen se ringen IRL (omend ikke i vores str) og få taget mål til den rette størrelse på vores kommende ring...

Der følger vist et skema med, som vi skal udfylde med ringstr, tekst til indgravering osv - og så sættes ringene i produktion... weee :thumbsupsmileyanim:

Jeg har valgt en ring i rødguld med 9 x 0,015 ct brillianter i 'firkantet look' og 6 mm bred.

Gio ville helst have hvidguld, så hans ring bliver helt plain hvidguld, 'firkantet look' 7,5 mm bred.

Ville gerne have haft ens ringe, men er da ved at vænne mig til tanken om, at vi her ikke indgår kompromis og istedet får hver vores... :cheerleader3:

Skal nok smide masser af billeder, når vi har modtaget prøveboksen... (venter utålmodigt).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så så man lige frøkenen gå shop-amok...!!! :kiss:

Har lige brændt 675 kr af på bryllups-nips...!!!

(meeen det var nu også længe siden, at jeg har købt noget bryllups-relateret ha ha) :cheerleader3:

Vil I se, hvad jeg købte...???!!! -HAHA-

Nej...... :( Det gider vi da ikke....

NOT!!!!!

Kan du så lige få smidt nogle billeder ind!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her et billede af de ringe vi har valgt (fra Chantis hjemmeside)

Rigtig flotte ringe, I har valgt...skidt pyt at de ikke har de samme guldfarver, det er da vigtigst at I hver isaer bliver glade for ringene. De minder jo ogsaa meget om hinanden alligevel.

0

Del dette indlæg

Jamen så se her : :thumbsupsmileyanim:

Fik købt servietter med navn og dato + 'tryk'

Eller det vil sige... Glemte helt at udfylde feltet med navne og dato...!!! -HAHA-

Så nu håber jeg da ikke, at de sender mig nogle blanke servietter, for så bliver det godtnok de dyreste servietter, jeg nogensinde får tørret mund i... :kiss::cheerleader3:

Skyndte mig at sende dem en mail med min 'tilføjelse' til ordren... så håber virkelig, at det går i orden...

Har bestilt servietterne i guld, med guldtryk med vores navne og dato - og så kommer der et 'logo' med to hjerter flettet ind i hinanden.

post-23374-1191595845.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer