bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Bølle hatte ....

'Bride & Groom'

Synes de er ret sjove... :cheerleader3:

Dem kan vi have på under hele vores honeymoon til skønne solrige Nice... :thumbsupsmileyanim:

Tænker også, at vi tager dem på søndag morgen efter brylluppet - som newly weds (mens vi får morgenmad med gæsterne...) som et sjovt, humoristisk indslag... -HAHA-

post-23374-1191596349.jpg

post-23374-1191596365.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ hæ....

Confettikanon og bøllehatte :cheerleader3: Lige i vores ånd, kunne være man skulle overveje det samme...

Servietter er super flotte... Utroligt hvad man egentlig kan få for 675 kr :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bølle hatte ....

'Bride & Groom'

Synes de er ret sjove... :cheerleader3:

Dem kan vi have på under hele vores honeymoon til skønne solrige Nice... :thumbsupsmileyanim:

Tænker også, at vi tager dem på søndag morgen efter brylluppet - som newly weds (mens vi får morgenmad med gæsterne...) som et sjovt, humoristisk indslag... :kiss:

Årh mand, total seje bøllehatte :carrot:

Ææææælsker hatte, så jeg ville også æææælske at have sådan en bøllehat...men får aldrig overtalt Filejsen til at gå med sin.

- Og så duer det jo ikke, så kan man ikke se hvem der er "groom" -HAHA-

....han kan selvfølgelig i stedet få en af de der t-shirts hvor der står "I'm with stupid", og så sådan en pil der peger over på...ja, mig! Hahaaaa...kan lige se det for mig :pokey:

Fede servietter - skal I bruge dem til reception eller middag?

...hehe...jeg havde en gang smuglet sådan en confetti-kanon med til en nytårsaften...dem der holdt festen føler stadig at vi står i gæld til dem med alt det confetti...for der kan godt nok være meget confetti en sådan en fætter!

- Eller også var det fordi jeg havde proppet alle bordbomberne til randen med papirshuller (ja, hvad fanden hedder det ellers)...muahahahaaaa...jeg var ved at brække mig af grin da, de tændte den første og alle forsvandt i en sky af hjemmelavet confetti - det var fandme spas :blink:

...nåh, hehe, det var vist lige et sidespring :(

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

:blink:

Chrisling du giver mig altså altid et godt grin :kiss::thumbsupsmileyanim:

Gio bliver slet ikke spurgt, om han vil gå med hat :cheerleader3:

Det bliver bare : "nååee får du solen i øjnene skat - jamen så se her hvad mor har med til dig..." - og på med hatten VUPTI! muuuhhhhaaa :(

Tine

servietterne skal bruges som supplement til bryllups-kagen...

og hvis dumme præst så gad at svare på min mail, så jeg kunne finde ud af, om vi kan få bryllupskagen om eftermiddag eller skal vente til om aftenen... grr!

Nå, men servietterne serveres sammen med kagen (uanset hvad tid den så kommer på bordet) - altså de skal ikke spises -HAHA-

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Hej søde!!

Fede indkøb, må man sige!! :thumbsupsmileyanim: Det er nogle virkelig cool bøllehatte! Men jeg tror, lige Chris, at Christian ville foretrække en I'm with stupid t-shirt... :fløjt: Mænd!

Og super flotte servietter! Så må vi håbe at din tilføjelse virker, så du ikke bare får nogle blanke og meget dyre servietter! :) Ej, selvfølgelig er din tilføjelse gået igennem...

Jeg har forresten også lige gjort et indkøb i dag... Men det ved du jo godt... ;) Hvor er det SKØØØØNT at bruge penge, når bare det går til at godt formål!! Og hvilket formål kunne være bedre!!? :thumbsupsmileyanim::unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine,

Det er da nogle FEEEDE ting du har fået købt !!!

Kan rigtig godt lide humoren med hattene - øøøøh gio - luk lige øjnene !! griner vildt...

Tror Kennet vil "tænde en kriger " ( hvis det skal siges i hans ånd ) hvis jeg smed sådan en hat på ham... høhø...

Overvejer selv at købe sådanne servietter...

Meeeen.... tror at Kennet skal overtales først... griner

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Tark for responsen piger : )

Er da også vældig glad for mine nye investeringer.

Nu venter jeg spændt på en stor pakke fra something blue...

Meen skal nu lige have respons på min mail til dem, for at sikre mig, at vores navne bliver trykt på de fine servietter :thumbsupsmileyanim:

Der er vist 3 ugers leveringstid på servietterne, så der går jo nok en rum tid, inden postmand Per besøger mig...

Og så sidste nyt : Jeg har fået mail fra præsten - jubiii : )

Han svarer (som jeg havde regnet med) at de har faste tidspunkter for vielser som hedder kl 13:30 kl 15 og kl 16:30.

Han vil undersøge om tiden kl 13:30 er ledig den 2. aug næste år.

Så kryds lige fingre for mig ik?! :thumbsupsmileyanim:

Go lørdag dag :unsure:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tark for responsen piger : )

Er da også vældig glad for mine nye investeringer.

Nu venter jeg spændt på en stor pakke fra something blue...

Meen skal nu lige have respons på min mail til dem, for at sikre mig, at vores navne bliver trykt på de fine servietter :thumbsupsmileyanim:

Der er vist 3 ugers leveringstid på servietterne, så der går jo nok en rum tid, inden postmand Per besøger mig...

Og så sidste nyt : Jeg har fået mail fra præsten - jubiii : )

Han svarer (som jeg havde regnet med) at de har faste tidspunkter for vielser som hedder kl 13:30 kl 15 og kl 16:30.

Han vil undersøge om tiden kl 13:30 er ledig den 2. aug næste år.

Så kryds lige fingre for mig ik?! :thumbsupsmileyanim:

Go lørdag dag :unsure:

Tine

UUUHHH Tine !!!! Jeg håber virkelig at I kan få tiden kl.13.30.... men mon ikke I gør det ?? Det kunne jo være total super !!!

GLÆDER mig til at høre hvordan det går !! jeg krydser fingre

0

Del dette indlæg

Var færdig af grin da jeg læste at dine fine servietter skulle være et suplement til bryllupskagen og at de skulle serveres sammen med bryllupskagen... :thumbsupsmileyanim: ..men som du så selv skrev, så skulle de ikke spises.

Sådan en super shopper som du er, så er det vist godt at something blue ikke kunne komme til Zilla møde hos Mie............det var nok blevet meget dyrt :thumbsupsmileyanim: alle de der ting, som man lige pludselig har købt uden rigtig at vide hvorfor...

0

Del dette indlæg

Juhuuu :thumbsupsmileyanim:

Så er jeg nået om på den gode side af de 300 dages count down...

10 måneder tilbage til den store dag... nøøøj altså... vildt :unsure:

Skal vist til at fyre op under min '25-ørers-samling'...!!!

Har pt 364 stk - hø det får jeg vist ikke mange brudesko for... :):thumbsupsmileyanim:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det vist blevet tid til lidt

BRUDEKJOLE SPAM... :thumbsupsmileyanim:

Den 10. dec har jeg bestilt tid ved Lilly.

Har kig på en kjole eller to i deres 2007 kollektion - men håber da også, at jeg kan prøve lidt forskelligt fra deres 2008 kollektion, som vist kommer slut nov/start dec!!!

Kan se her på forum at denne kjole er MEGET populær... og det er jo ikke så sjovt at blive gift i noget, som alle andre også har...

Men den skal da prøves (har læst at den gør en masse godt for figuren :thumbsupsmileyanim: )

post-23374-1191835172.jpg

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Skal da helt sikkert også et smut forbi 'Askepot-modeller' i Vitved ved Skanderborg :thumbsupsmileyanim:

Mine forældre bor jo i Skanderborg, så det kan jo nemt kombineres med et visit hos dem...

Har hørt så meget godt om Inger og kan se, at der er en del her på forum, der har købt kjole hos hende, så hun skal bestemt have et besøg af mig : )

Som tidligere nævnt i min tråd, så har jeg bla kig på denne Phil Collins model

post-23374-1191835779.jpg

0

Del dette indlæg

Pønser også lidt på at slå vejen forbi Brudesalonen i Rønde

Hun forhandler kjoler fra Rembo Styling og Linea Raffaelli.

Jeg er vild med det lidt 'rå' og anderledes look i kjolerne... men Gio er vist ikke særlig begejstret... :thumbsupsmileyanim:

Men prøves - det skal de da :cowsleep:

Her et par Linea Raffaelli

post-23374-1191841947.jpg

post-23374-1191841965.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine

Flotte kjoler du har kig paa :cowsleep:

Det lyder til, at du skal proeve en masse stedet...dejligt. Glaeder mig til at se dig i kjolerne.

Jeg skal selv til kjoleproevning her i Schweiz paa mandag - min mor, soester og en veninde kommer med

0

Del dette indlæg

Som La Grande Finale slutter jeg af hos Askepot & Valentino i Tønder.

Har en ide om, at det bliver her, jeg finder min kjole... men lad os nu se.. :cowsleep:

Som tidligere nævnt i min tråd (se index 'drømme-kjoler') så er jeg ret vild med kjolerne fra Pronovias...

Men tror desværre ikke at de gør noget godt for min krop :bearhug::thumbsupsmileyanim:

Men altså... prøves det skal de i hvert fald :bearhug:

Er desuden faldet over disse kjoler fra Atelier Diagonal

model '715'

post-23374-1191842942.jpg

post-23374-1191843217.jpg

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer