bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Ej, altså, det er bare altid nogen, der lige skal melde fra i sidste øjeblik! :lol:

Søde bordskilte!

Jeg og Anita er nødt til at melde fra at komme til globryllup hos jer, da min fars gamle moster på 90 år kommer på lørdag i stedet for i dag. Det er bare så meget øv, men vi vil gerne være sammen med hende - man ved jo aldrig, hvor længe folk i den alder er blandt os... Vi ser hende max en gang i året, da hun bor i hovedstaden.

Så vi må nøjes med billeder af det flotte par i Sønderborg :super:

Søde, jeg håber så meget, at I får den mest fantastiske dag :cheerleader3: Du har I hvert fald med så meget forberedelse gjort dit til, at det bliver en vellykket dag.

:lol: Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, altså, det er bare altid nogen, der lige skal melde fra i sidste øjeblik! :bearhug:

Søde bordskilte!

Jeg og Anita er nødt til at melde fra at komme til globryllup hos jer, da min fars gamle moster på 90 år kommer på lørdag i stedet for i dag. Det er bare så meget øv, men vi vil gerne være sammen med hende - man ved jo aldrig, hvor længe folk i den alder er blandt os... Vi ser hende max en gang i året, da hun bor i hovedstaden.

Så vi må nøjes med billeder af det flotte par i Sønderborg :cheerleader3:

Søde, jeg håber så meget, at I får den mest fantastiske dag :lol: Du har I hvert fald med så meget forberedelse gjort dit til, at det bliver en vellykket dag.

:super: Anja

Ja, jeg har det skidt med det og er lidt ærgerlig over det, havde glædet mig, da jeg har fulgt dig fra begyndelsen. :cheerleader3: Men så er det heldigt, at der er en masse "udsendte" her fra BK, der kan være det og aflægge beretning. :cheerleader3: Men det gamle familiemedlem bliver jeg nødt til at tilbringe lidt tid samme med.

Jeg håber, I får den bedste dag EVER! Du har lavet så mange rigtig fantastisk flotte ting, sikke et arbejde! :lol:

Mange hilsner og :bearhug::bearhug::bearhug:

Anita

0

Del dette indlæg

Ej, altså, det er bare altid nogen, der lige skal melde fra i sidste øjeblik!

Søde bordskilte!

Så vi må nøjes med billeder af det flotte par i Sønderborg

Søde, jeg håber så meget, at I får den mest fantastiske dag

:lol: Anja

Ja, jeg har det skidt med det og er lidt ærgerlig over det, havde glædet mig, da jeg har fulgt dig fra begyndelsen. :bearhug: Men så er det heldigt, at der er en masse "udsendte" her fra BK, der kan være det og aflægge beretning. :cheerleader3: Men det gamle familiemedlem bliver jeg nødt til at tilbringe lidt tid samme med.

Jeg håber, I får den bedste dag EVER! Du har lavet så mange rigtig fantastisk flotte ting, sikke et arbejde!

Mange hilsner

Anita

Århh hvor er I altså bare søde.. :lol:

Får helt vand i øjnene af jeres varme hilsner - tak :bearhug:

Havde glædet mig til at hilse på jer på lørdag - men det må vi da bare gøre en anden gang - vi bor jo ikke så langt fra hinanden :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Imens laver jeg tyl-sløjfer (til pynt i kirken... )

Selvom vi godtnok ikke må pynte kirken... men det har vi da glemt alt om :bearhug:

:bearhug::bearhug::cheerleader3:

Hvor er i altså bare sååååå gode med alt det i laver :cheerleader3::lol::lol:

Mon man skulle lave nogle kager til gæsterne?????? Hmmmm det er for dyrt at kigge i din tråd, Tine :bearhug:

:super:

0

Del dette indlæg

Endnu et afbud... :cheerleader3:

Men det var nu 'ventet' - hvis man kan sige det sådan.

Som tidligere fortalt har en af mine forældres naboer fået knoglekræft og har gennemgået en immunsupprimerende behandling for ca 14 dage siden - og han er bare så "skidtebas" med kvalme og opkast (og deraf totalt afkræftet) pga kemoen.

Han har ventet med at give endeligt svar til i dag, om han kom eller ej, for han har set meget frem til vores bryllup.

Men desværre kan han slet ikke overskue at komme med - og det er selvfølgelig fuld ud forståeligt.

Vi havde sådan set regnet med, at han meldte fra - men havde da håbet på hans vegne, at han kunne nå at være lidt frisk.

Men kemoen har desværre taget meget hårdt på ham. Øv øv.

Håber han snart bliver frisk igen - han er sådan et herligt, positivt og glad menneske :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Make-up...

Da jeg ikke har haft lejlighed til at snakke make up med min frisør (da hun som bekendt er sygemeldt) ved jeg jo ikke, om hun har makeup i lavendelfarvede toner :lol:

For at være på den sikre side, købte jeg derfor et lækker pallet med 4 farver i dag :cheerleader3:

Chanel... :lol:

post-23374-1217444931.jpg

post-23374-1217444955.jpg

0

Del dette indlæg

Huhej hvor det går kære Tine !!

I får da rigtig nået noget hva ?

Sys det er en super god ide med de sløjfer der !!

Total gennemført !!!

Jeg sys det er helt iorden at svinge pisken over din kære tilkomne ! - han kan lige så godt vente sig til det !! griner vildt

Uh - glæder du dig ikke bare til på lørdag ?? det blir STORT !!!!!

Mange hilsner og tanker

Maria

0

Del dette indlæg

Hej Tine....

Jeg kan godt forstå, at du er sur på Gios søsters kæreste...

Jeg håber virkelig deres sitter har meldt afbud i sidste øjeblik og de ikke kan få en anden.

Ellers er det direkte uforskammet.

helt ærlig 830 kr. kunne I da have brugt på alt muligt andet.

Det er godt nok træls, at der så er problemer med søsterens og børnenes transport.

Men det kan altså ikke være jeres problem.

Mega træls med det vejskilt...

Det var ellers meget fedt..

Hvor har I købt bordkortene - hvis man må spørge

Du har godt nok en masse at lave i morgen...

Jeg skal bare ned i byen og bygge en parafume og så håbe på vores lejekontrakt kommer så vi kan indbetale knap 27.000 kr. til den nye lejlighed..

små ting.

knus

Bordkort-holderne (hjerteform i guld) er købt ved www.calligraphen.dk

De kostr 5 kr pr stk - og de har dem også i sølv - de har desuden en masse andre sjove ting (tjek siden ud - men pas på...det bliver dyrt) :cheerleader3:

Hvordan går det med lejligheden søde?!

0

Del dette indlæg

Hej Tine...

kom faktisk til at tænke på dig i dag.

Jeg skulle bytte en parafume, som jeg havde fået i kandidatgave til en anden men hvad for en...???

Jeg sværger normalt til Issey Miyaki og cool water, men nu skulle jeg prøve noget nyt...

Så så jeg lige en parafume som jeg kunne nikke genkendende til - den du har købt.

men da der er lavvandet i pengekassen i denne pga. ingen indkomst, så blev det ikke den jeg købte.

Den duftede ellers fantastisk...

i stedet købte jeg Donna Karan NY æbler.

den dufter bare fantastisk og var ikke alt for dyr...

knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer