bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv hvor trælst med afbuddet så tæt på :bearhug: Det oplevede vi også, men der kunne vi da frit afbestille kuverten uden det kostede os noget. Det var kun hvis der var nogen der meldte fra på dagen, at hammeren faldt og det var endda kun halv pris :bearhug:

Men hvis i ikke vil have at 830 kr flyver lige ud af vinduet, så kommer jeg da gerne og fejre dagen sammen med jer ;) :bearhug:

Uha der er ikke lang tid tilbage nu som frøken... :cheerleader3: Hvordan har maven og sommerfuglene det?

:super:

Jeg glæder mig rigtig meget til på lørdag og er vildt spændt på, hvordan dagen vil forløbe :lol:

Jeg er slet ikke nervøs - bare spændt på om det hele nu 'klapper' :bearhug:

Glæder mig heeeelt vildt til at skulle gå ind i kirken og op mod min dejlige kommende mand :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er der kun 3 dage til Tine!!

Godt nok ærgeligt med et afbud så tæt på dagen, det er rigtigt trælst :bearhug:

Synd at i alligevel ikke kan få jeres vejskilt... hvad ville i egenligt have brugt det til? Kunne have været sjovt at se det inde i Sønderborg :bearhug:

og rigtigt sødt af din veninde at tænke på dig! Jeg havde ikke fundet noget lånt til dagen, så min mor hang sit mobil vedhæng i min brudebuket i matchende farver, godt at andre kan hjælpe os lidt når vi har så meget andet at tænke på!!

Og Tine forresten, jeg regner jo med at komme på lørdag, men kan ikke huske om man måtte tage billeder inde i kirken? Hvis bare jeg må når du kommer ind og ud... og hvis jeg får et godt billede af dig af Gio, vil du så gerne at jeg lægger det herind så du andre zillaer kan få styret deres nysgerrighed, eller skal vi lade dem vente i spænding til du kommer tilbage med billeder?? :bearhug:

Årh Camilla hvor er du bare sød :lol:

Du er mere end hjertelig velkommen på lørdag :super:

- og selvfølgelig er du velkommen til at tage alle de billeder, du vil :cheerleader3:

Og du må meget gerne ligge dem på BK og dele dem med de andre zillaer :lol:

Glæder mig til at hilse på dig på lørdag søde...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
trods stress, ser det nu ud til i hygger jer rigtig godt :cheerleader3:

og sikken super dejlig hilsen fra veninden, sådan noget varmer !

Hihi kan godt li alt det arbejde du sætter manden til :lol: .

Men det ser rigtig nok ud til at I hygger jer gevaldigt med alt det I laver :bearhug:

Jo tak - vi hygger os faktisk rigtig meget.

Gio ville have været på arbejde man-tirs-ons ... men det var inden det gik op for ham, hvor mange opgaver jeg havde til ham :super:

Synes godtnok der har været en del at se til her i ugens løb... :bearhug:

Men som I også skriver, så hygger vi os jo gudskelov med forberedelserne.

Og som I kan se på billederne, blev der endda tid til et glas koldt mousserende rosévin :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huhej hvor det går kære Tine !!

I får da rigtig nået noget hva ?

Sys det er en super god ide med de sløjfer der !!

Total gennemført !!!

Jeg sys det er helt iorden at svinge pisken over din kære tilkomne ! - han kan lige så godt vente sig til det !! griner vildt

Uh - glæder du dig ikke bare til på lørdag ?? det blir STORT !!!!!

Mange hilsner og tanker

Maria

Ho ho min mor er så spændt på, hvordan det skal gå med sløjferne.

Det er hende der har fået til opgave at 'snige sig til' at hænge dem op i kirken :cheerleader3:

Hun er vildt bange for, at kirketjeneren vil komme og skælde hende ud (vi har jo fået at vide, at der ikke måtte pyntes).

Har sagt til min mor, at hun bare skal spille dum og sige, at det vidste vi ikke noget om...

Og hvis det går helt galt må Gio smigre sig ind med sine nøddebrune øjne og gøre kirketjeneren blød he he :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Den foreløbige vejrudsigt for lørdag...

- ser bare super ud... :cheerleader3:

Tilpas temperatur - ikke stegende hed sol - lidt overskyet så jeg ikke koger under kjolen... me like :lol:

Her krydses der i hvert fald alt, hvad der kan krydses for, at du ikke får regn på din bryllupsdag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lever endnu :heart:

Men synes godtnok at jeg er helt opkørt over alt det, der skal gøres!

Dagene flyver bare afsted... jeg syntes ellers, at jeg var i god tid med mange ting... men alligevel har jeg bare mega meget at se til her i denne uge op til dagen... :)

Er ved at være mere eller mindre bustet!

Hele ugen op kl 8 og igang hele dagen med forberedelser.

Sent i seng... ligger så der og kan ikke sove... alt kører rundt i hovedet på mig, hvad jeg alt skal huske osv.

Gio hjælper med alt og det er bare super - men det er jo mig, der har det store overblik - og derfor mig der skal uddelegere opgaver...

Nå, men nu er der vist kommet styr på det.

Har fået alt gejl sorteret (før lå det jo bare hulter til bulter i skabe og kasser og spredt rundt omkring i hele lejligheden).

En stak med alt det, der skal med til kirken :

tyl sløjfer til at pynte bænkerækker med, to kurve med risposer, 1 kurv med sæbebobler, en kurv med snøfteservietter (som jeg endnu ikke har foldet...men jeg når det forhåbentlig i morgen!!!).

En kæmpe stak med alt gejl til feststedet :

To sange (inkl skjulere), toastmaster-båthorn, lavendelsirup, lavendel-småkager, små gæstegaver (organzaposer med lavendeldrys), chokolade med monogram, to store kasser med de fine servietter med bånd og lavendel, som vi sad og ordnede i eftermiddags (hele 54 stk), menukort, bordnumre-kort + holdere, bordplan, alt bordpynt-gejl (ris-kuverter, kysseklokker, sæbebobler osv) børnenes poser med legetøj, små poser med personlige hilsner til gæsterne der overnatter osv osv osv.

Kort sagt et kæmpe bjerg... :cheerleader3:

Up date feststed :

Efter aftale med restarantchefen kunne vi her til formiddag hente de 54 stofservietter, som vi kunne tage med hjem og pynte med organzabånd og lavendel.

Da vi kom derud var kl over 11 (dvs sen formiddag) - men der var ingen, der vidste noget om nogen servietter til os - og receptionisten vidste ikke hvor restaurantchefen var og kunne ikke få fat på ham på mobilen... :)

Da må jeg indrømme, at jeg begyndte at blive lidt småstresset...! - Enden af det hele blev, at Gio selv tog affære og langt om længe fik fat i restaurantchefen på mobilen... og så forlangte Gio, at han kom hjem til os og personligt afleverede servietterne prompte... og det gjorde han sgu :) Godt med en mand, der kan sætte sig i recpekt og få tingene til at ske :)

Nå, men pludselig blev kl 13 og så skulle jeg til 1,5 times chokolademassage - uhm siger jeg bare - det var skønt :thumbsupsmileyanim:

Tja og resten af dagen er gået med at handle ind, sortere bryllupsgejl og gøre gæstelejligheden klar - i morgen får vi huset fuld af gæster... mine forældre + min søster og hendes kæreste samt Gios mor og to søstre samt den ene søsters to børn. Så vi bliver en god flok fra omkring kl 16...!!! :blink:

Stresss.... :)

Og i morgen kan jeg sige : i morgen...!!! :loveboard:

EDIT : nu skrev jeg godtnok i morgen - men kan se, at kl er blevet så mange, at det jo faktisk er i dag, at jeg kan sige i morgen... :):)

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fredagens to do's :

kl 8-10 : folde snøfte-servietter...

kl 10:30 : hente min kjole i Gråsten :heart:

imens støvsuger Gio og vasker gulv :thumbsupsmileyanim:

kl 13 : ud til feststedet med al vores 'habengut' ...

vi spurgte restaurantchefen, om vi fredag kan stille vores ting i suiten, så vi ikke skal bøvle med det lørdag formiddag - han ville ringe retur med svar... men jeg har da ikke hørt noget endnu...!!! :cheerleader3:

kl 14 : pedicure (ahh) + handle lidt ind til alle gæsterne... !

imens vasker + støvsuger Gio 'fruen' (vores bil)

kl 16 : kommer alle gæster (10 personer)

og så starter bryllups-tamtam for fuld skrue :loveboard:

kl 19 : 'rehershall dinner' med pizza :)

det er jo første gang at min familie møder Gios familie, så vi er jo vist alle lidt spændte... :blink:

Nå, nu vil jeg i seng og sove.

Er bare så bustet...

Tak for alle jeres dejlige varme hilsner - bliver bare så glad for dem alle sammen :)

Desværre har jeg ikke tid til at svare - eller i det hele taget være på BK i disse dage :)

Men I er alle i mine tanker... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heeej sweetie pie - så er jeg opdateret i din tråd og man må sige jeg burde ligge i min seng med mit jet lag!!

Tænk I MORGEN FAKTISK så blir du fru gør du!! det er en dejlig følelse - glæd dig sveske!!!

ville ønske jeg kunne overskue globryllup, men har så meget der skal nåes inden ferien er slut, så jeg må nøjes med beretning bagefter!! jeg melder mig dog under fanerne som en af de skøre :thumbsupsmileyanim: zillaer....

Nyd dagen i dag og stress ikke for meget! du skal nok blive gift alligevel! og tihiiii - din sang til dig fra gio - det er skægt!..

krammelammer fra den ene lille til den anden :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgenI morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

:thumbsupsmileyanim::loveboard::heart::):):cheerleader3:

Er du spændt.... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

:thumbsupsmileyanim::loveboard::heart::):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så Tine, nu er det endelig blevet din & Gios tur til at blive gift! :)

Jeg synes det er utroligt så hurtigt det er gået.

Aner ikke hvor tiden er blevet af, men nu er det i hvert fald blevet din tur til at gå op ad kirkegulvet og snart er det min egen. :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre om jeres dag og jeg er ked af at jeg ikke kommer til glo-bryllup. :cheerleader3:

Jeg er sikker på at I får en fantastisk dag fyldt med solskin, masser af kærlighed og glade gæster :loveboard:

Jeg sender dig en masse :heart: og tanker. :)

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer