bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med i går Tine :cheerleader3:

I var bare SÅ søde sammen og håber I havde den bedste dag overhovedet mulig ()()

Og hvor var du bare SMUK SMUK SMUK :loveboard:

Jeg har en masse billeder, men skal lige have dem gennemset og så ligger jeg nogle ind - kan du ikke sende en PM med jeres adr, så I kan få dem på en cd?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg billeder klar :cheerleader3:

Stig og jeg havde slået Tine og Gio's bryllup sammen med en Tyskland-tur. Men da der var tilbud på cola tog det lidt længere tid end beregnet (utroligt hvad tilbud på cola kan gøre ved folk siger jeg bare! ) så vi kom desværre for sent - faktisk kom vi lige som Tine var gået ind *suk*, så vi var desværre ikke med til selve vielsen.

I stedet sad vi udenfor og talte med chaufføren som var temmelig sjov (han havde nogle ret sjove meninge mht kirkelige vielser - så det havde vi meget fornøjelse ud af :loveboard: )

Men her er udsigten fra kirken

post-24445-1217765745.jpg

0

Del dette indlæg

Åååååhr, altså!

:loveboard::bunny_4:

Hvor er du bare SMUK!! ()() Hold op, du ståler.. Waaaaauw altså! ()()

Tjaaa, du stråler jo altid, søde Tine, men neeej, hvor er du altså bare en smuk, smuk, smuk brud! :loveflag:

Er meget ked af at jeg ikke kunne komme til globryllup, men der var lige en stor familiefest der kom i vejen.. Ville ellers meget gerne have set jer live...

Hvor er I flotte!!!!! :bearhug:

Igen, tillykke søde Tine Pingvin - nu som fru Gio Pingvin... :cheerleader3:

:bunny_4:

0

Del dette indlæg

Mens vi sad udenfor kom der en del turister forbi.

Nogle kom hen og spurgte os om der foregik noget i kirken - andre gik bare ind :loveboard: Og jeg kunne altså ikke dy mig for at tage billeder :cheerleader3:

En mand og kone kom forbi - han gik bare ind, men det var som om hun tøvede lidt med at gå med. Til sidst gik hun dog ind. De kom listende ud som de aller sidste og gik ikke gennem æresporten ()()

Der kom et par mere, men dem tog jeg nu ikke billeder af ()()

post-24445-1217765971.jpg

post-24445-1217765977.jpg

post-24445-1217766024.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer