Guest Coffie

Farver

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er rigtig nok det med den røde farve..det er kun brudens mor der må det, HVIS hun har fået tilladelse af bruden...hvorfor ved jeg ikke HUUG .

Sort er sorgens farve, hvilket egentlig er lidt sjovt når man tænker på at man blev gift i sort i gamle dage... :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hvidt må kun bruden bære, men det er altså som kjole...hvis en gæst har en hvid nederdel på ELLER bluse, så er det helt ok...

Jeg holder sku ikke så meget på de traditioner, men jeg ville sku blive lidt mærkelig hvis der var en der kom i en hvid/off-white kjole. :bask: .det er sku respektløs.. :griner:- .og sort synes jeg ikke man har på, men nu skal min svigerinde havde det på (kun sort) og det er ikke fordi hun sørger, men fordi det er hendes yndlingsfarve og det klæder hende.... :super: og så har vi snakket om det...sagde at det var ok.. :boohoo:

'knus herfra, Nanna :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er 100% op til jer hvad I synes er passende.. personligt er jeg ligeglad med gæsternes valg af farver, sålænge de ikke møder op i en lang hvid kjole.. Folk klæder sig jo (i de fleste tilfælde) ikke på med hensigten at genere brudeparret, og måske er det også de færreste der kender til de "farveregler".. Så jeg ville være ligeglad.. Synes rød er en skøn farve, og mine gæster skal være mere end velkomne til at bære den..

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mine gæster er også velkomne til at bær lige den farve de har lyst til... pånær en hel dragt i hvid eller lang kjole... og sort ser jeg helst heller ikke men der er bare nogen der har det bedst i sort og så skal de da have lov til det men jeg ser det helst ikke..

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke sikker med tror, at det er fordi rød er ved at blive en brudekjolefarve. Hvis du lægger mærke til det er der en del røde kjoler i brudekollektionerne.

0

Del dette indlæg

For min skyld må mine gæster klæde sig i hvad de har lyst til.

Sort, rød ja de må for min skyld også have lyst på, hvis de vil, det tror jeg bare er de færreste der gør til et bryllup.

Jeg ville selv have svært ved at finde noget i mit skab som ikke var enten sort eller lyst.... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer