Guest ninna

Valentines day...

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Næææ, det er vel noget blomsterhandlerne har fundet på....

Jeg forventer ingenting fra min udkårende,

Og jeg ville blive meget overrasket hvis han har købt en dusk til mig.

Men egentlig er det da en sød tanke, at sende et kort /buket til een man holde af, det er jo ikke sikkert man får det sagt i hverdagen, så har men chancen!

Line P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Valentines Day er jo fra USA og jeg syntes personligt det er en dejlig tradition, nu er jeg også lidt romantisk anlagt og jeg blev da meget rørt da blomsterhandleren for 10 minutter siden ringede på min dør med favnen fuld af blå blomster ( Jeg ELSKER blå blomster ).... Ikke fordi man ikke kan give hinanden blomster til hverdag, men jeg føler mig da helt speciel...Hvem elsker ikke at få blomster af sin kæreste.

Jeg er ihvertfald helt klart med på Valentins day..

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første 3-4 år kæresten og jeg var sammen, gav vi hinanden gaver, men nu gør vi ikke rigtigt andet end til fødselsdag.

Sidste år gav jeg min kommende mand blomster, men vi ved jo at vi elsker hinanden, så jeg kan godt leve uden gave

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste og jeg har tidligere givet hinanden en lille ting på Valentines dag, men i år har vi bestemt os for ikke at gøre det - mest fordi det er noget opblæst, kommercielt, amerikansk uskik. ;) Vi har i stedet været på bryllupsmesse og har købt vores ringe, og det er da noget af det mest romantiske vi kunne finde på!! :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hører dem der boykotter Valentines Day.

Jeg synes det var rigtig skægt at fejre både denne dag og halloween da jeg boede et år i USA, men det er ikke en dag vi har taget til os og fejrer herhjemme hos os.

Så jeg forventer ingen blomster eller andet idag. Men som min kæreste siger: Du får jo roser hver dag,- verbale. :iloveyou:

:hjerte: Charlotte

Redigeret af Charp
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gør heller ikke noget ud af valentines day.......hmmm......sidste år fik jeg en sammen plantning med et par hjerter i, men ikke i år. Blomsterne er også lidt dyrere i denne weekend :jump: så jeg kan sagtens vente :sleepy: det er ikke godt at vide hvor længe.

Men her er et par hjerter til jer alle :hjerte: :hjerte: :hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Hjemme hos os holdte vi valentine i år.. Vi har lige fået en datter her for 7 måneder siden, så vi syntes det var en god anledning til at få hende passet og få en romantisk aften for os selv.

Tidligere på dagen fik jeg en KÆMPE buket blomster.. Jeg havde heldigvis lavet et lille kort til ham, da jeg godt viste han luskede rundt og lavede numre.

Om aftenen da den lille var afleveret hos bedsteforældrene tog vi ud og spise :romance: Bagefter tog vi så i biffen.

Det var meget hyggeligt at have en romantisk aften for os selv... Vi har fundet ud af at vi må gøre det mere end den ene gang om året hvor det nu er vallentine. :specool:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer