Guest camillasalling

Er jeg bare totalt egoistisk

30 indlæg i dette emne

Hej igen.

Ja nu er jeg jo så blevet frue ;)

Vi havde den mest fantastiske fest som vi ikke kunne have ønsket os spor anderledes det var bare en drøm og mere til!!!!!

Grunden til jeg skriver en overskrift som jeg gør er vores gaver... Vi havde ønsket os primært penge, men også skrevet nogle ønsker (10) hvis folk ikke ville give penge som vi helts ville have for at kunne komme på bryllupsrejsen.

Vi fik så en masse gaver og faktisk ikke særlig mange penge (mindre end min lillebror fik for 2år siden til sin konfirmation) men det havde nok ikke gjort så meget hvis gaver så havde været noget vi ønskede os... Men ud af vores 10 ønsker har vi fået 4-5 og resten er ting vi ikke har ønsket os og desværre heller ikke har brug for :loveflag:

Problemet er nu at jeg egentlig er skuffet over at vores gæster (og vi snakker altså ikke bare et par stykker men mange) ved overhoved ikke at forholde sig til vores ønsker, men samtidig føler jeg mig som en led ego-tripper ved at have det sådan... Selv min svigerforældre har købt en rigtig flot dyr lyssestage som vi ikke har ønsket os (vi har slet ikke ønsket os noget i den retning) Den er rigtig flot og det er da ikke fordi vi ikke vil have den, men vi ville bare meget hellere have haft pengene specielt da det er en stor en som vi slet ikke at plads til i vores lille lejlighed nu... Men vi tør ikke spørge efter kvitteringen da de i forvejen mente vi var lidt egoistiske mht. brylluppet fordi vi mente at det var upassende hvis en gæst mødte op i helt hvid el champange...

Åhhh øv øv det er bare en møg situation.

Men faktum er at vi som sagt havde en 100% vellykket fest og det er i bund og grund det vigtigeste det andet er bare et lille øv jeg ville af med.

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med titlen :loveflag:-HAHA-

jeg kan sagtens forstå dig/jer med hendsyn til gaverne. Jeg vil altså lige sige at vi bytter alle gave vi ikke har behov for eller ønsket os, ellers drukner vi her hjemme og vi har brug for pengene der vil blive sat i ejendom.

Beder i så div. om kvitteringer el hvordan? Man kan jo kun få pengene for en vare hvis man har en kvittering... Vi har det bare dårligt med at bede om kvitteringer... Er så bange for at komme til at virke utaknemmelig og egoistisk (som sagt særligt i forhold til svigermor...)

Camilla

0

Del dette indlæg

jeg kan sagtens forstå dig/jer med hendsyn til gaverne. Jeg vil altså lige sige at vi bytter alle gave vi ikke har behov for eller ønsket os, ellers drukner vi her hjemme og vi har brug for pengene der vil blive sat i ejendom.

Beder i så div. om kvitteringer el hvordan? Man kan jo kun få pengene for en vare hvis man har en kvittering... Vi har det bare dårligt med at bede om kvitteringer... Er så bange for at komme til at virke utaknemmelig og egoistisk (som sagt særligt i forhold til svigermor...)

Camilla

Ja det bliver vi jo nødt til, men vi har det lidt sådan at det jo er en risiko de løber ved at købe noget man ikke ønsker sig. Måske kan vi bruge det, måske ikke.

Vi har sagt til rigtig mange at de penge vi ønsker os går bla til bryllupsrejsen og til vores hus. Vi øsnker os også meget få ting (som vi ikke har helt på plads endnu)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camilla

:iloveyou:Hejsa!!!

Stort tillykke med Frue titlen... :loveboard:

Jeg synes ikke du er egoistisk.. I har ytret ønsker, og har fået en masse, som I ikke ønskede Jer - Ærgeligt.. Men når man giver en gave, som modtageren ikke har ønsket sig, så må man jo også tage med, at gaven bli'r byttet...

Men er der ikke byttemærker på???? Det får jeg altid, når jeg køber gaver - nemlig i tilfælde af, at det skal byttes.. Så kan modtager bytte gaven, uden at få en kvittering af mig... Dem er jeg nemlig ikke altid ret god til at passe på :loveflag:

:bearhug: Jeanet

0

Del dette indlæg

-HAHA- Først og fremmest tillykke :loveboard:

Dejligt at I havde en skøn fest!

Jeg er desværre ikke helt enig med jer. Jeg har det sådan her: Når jeg skal købe en gave til en, jeg kender rigtig godt, så vil jeg sjældent købe fra en ønskeseddel. Det handler ganske enkelt om, at jeg synes at en gave skal være personlig og helst lidt overraskende... Jeg vil selvfølgelig til gengæld sørge for at købe noget, som jeg mener både falder i fødselarens/brudeparrets/konfirmandens/osv smag og at de har mulighed for at anvende den (en lysekrone til en kolonihave og en parasol til en lejlighed er selvfølgelig helt misforstået). Desuden ved jeg også, at en gave til enhver tid er st sats og jeg vil derfor acceptere, hvis jeg har ramt ved siden af, og de beder om kvitteringen.

Kun hvis jeg ikke kender personen/-erne særlig godt, vil jeg hente hjælp i en ønskeseddel.

Jeg mener desuden, at ønsker er og bliver ØNSKER - de KAN opfyldes, men de kan ligeså godt IKKE blive opfyldt. Og det betyder ikke, at det var dårlige ønsker, men at jeres gæster nok bare hellere ville give noget mere personligt.

Jeg ved godt at det absolut ikke hjælper jer i jeres dilemma - men jeg er nu alligevel af den holdning, at man skal se gaven fra gæstens side: de har jo ment noget med at købe lige DEN gave til jer.

Under alle omstændigheder - det vigtigste er at I havde en god fest og jeg håber, at I også får en fin bryllupsrejse. :loveflag:

Mvh Kirstine

0

Del dette indlæg

Indianerne har en gammel historie som faktisk give en morale passende til denne situation.. Nu gider jeg ikke sidde og skrive hele historien, men moralen er at når man giver en gave til nogen, så GIVER man den væk.... Så er den ikke længere ens egen og man kan ikke "diktere" hvad der skal ske med den... Det er alene op til den der nu ejer gaven... For hvis man ønsker at bestemme hvad der skal ske med givende gave har man jo ikke givet en gave, men nærmere lånt noget ud...

Anyways... Jeg syntes også sagtens i kan bede om kviteringerne, for som Josefin sagde, så er det jo den chance man tager når man køber en gave der ikke er på ønskelisten... Man risikere jo folk ikke vil have den/kan lide den eller lignende... Og hvis folk bliver lidt sure så er det altså deres problem, og de bliver vel gode igen... på et tidspunkt...

0

Del dette indlæg

Tillykke med titlen

Ja, jeg syntes du er super egoistisk!!

Når man laver en ønske seddel, er det fordi det er det man ønsker sig, og IKKE en ordre seddel.

Vi ønsker os også penge til bryllupsrejsen, men jeg syntes da det er dejligt, at folk omkring os

prøver at sætte sig ind i, hvem vi er, og bruger en masse tid på at finde en gave.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Ja nu er jeg jo så blevet frue ;)

Vi havde den mest fantastiske fest som vi ikke kunne have ønsket os spor anderledes det var bare en drøm og mere til!!!!!

Grunden til jeg skriver en overskrift som jeg gør er vores gaver... Vi havde ønsket os primært penge, men også skrevet nogle ønsker (10) hvis folk ikke ville give penge som vi helts ville have for at kunne komme på bryllupsrejsen.

Vi fik så en masse gaver og faktisk ikke særlig mange penge (mindre end min lillebror fik for 2år siden til sin konfirmation) men det havde nok ikke gjort så meget hvis gaver så havde været noget vi ønskede os... Men ud af vores 10 ønsker har vi fået 4-5 og resten er ting vi ikke har ønsket os og desværre heller ikke har brug for :loveboard:

Problemet er nu at jeg egentlig er skuffet over at vores gæster (og vi snakker altså ikke bare et par stykker men mange) ved overhoved ikke at forholde sig til vores ønsker, men samtidig føler jeg mig som en led ego-tripper ved at have det sådan... Selv min svigerforældre har købt en rigtig flot dyr lyssestage som vi ikke har ønsket os (vi har slet ikke ønsket os noget i den retning) Den er rigtig flot og det er da ikke fordi vi ikke vil have den, men vi ville bare meget hellere have haft pengene specielt da det er en stor en som vi slet ikke at plads til i vores lille lejlighed nu... Men vi tør ikke spørge efter kvitteringen da de i forvejen mente vi var lidt egoistiske mht. brylluppet fordi vi mente at det var upassende hvis en gæst mødte op i helt hvid el champange...

Åhhh øv øv det er bare en møg situation.

Men faktum er at vi som sagt havde en 100% vellykket fest og det er i bund og grund det vigtigeste det andet er bare et lille øv jeg ville af med.

Camilla

:loveflag: Hej Camilla ..... nu er det snart min tur,- og får jeg/vi gaver vi absolut ikke har ønsket os eller ikke kan bruge,- ja, så bytter vi altså også ...... Mange gaver kan idag byttes uden kvittering bare der er byttenærke på selve gaven/æsken ... så måske i ikke behøver at spørge om boner ??

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Tillykke med titlen

Ja, jeg syntes du er super egoistisk!!

Når man laver en ønske seddel, er det fordi det er det man ønsker sig, og IKKE en ordre seddel.

Vi ønsker os også penge til bryllupsrejsen, men jeg syntes da det er dejligt, at folk omkring os

prøver at sætte sig ind i, hvem vi er, og bruger en masse tid på at finde en gave.

VH Heto

Men så må man da også respektere hvis folk ikke ønsker at benytte den gave man nu en gang har givet eller hvad??

hvis man køber en gave til lad os sige 500 kr. modtagerne skal så beholde den og ikke være glade for den...synes du helt ærligt ikke det er spild af 500 kr??

0

Del dette indlæg

Nej, jeg synes ikke, du er egoistisk!

Det er lidt som hvis man køber eller får noget tøj, som man alligevel ikke går med. Det er spild af penge.

Og jeg kan godt forstå, at I gerne vil på rejse. Der er da ikke noget så skønt som at komme af sted sammen!

Problemet er jo, at I bliver nødt til at bede om kvitteringerne, hvis I vil have pengene tilbage. Ellers får man i hvert fald mange steder bare et tilgodebevis. Mener i øvrigt at det er sådan, at man KUN kan få byttet en vare, hvis den er defekt. Resten er en ekstra service, som butikkerne yder os kunder.

Selvfølgelig er en ønskeseddel ikke en ordreseddel, men så må man som giver regne med at gaven evt. skal byttes.

Men jeg synes, I skal spørge om kvitteringerne. Den er så lige lidt svær mht. til svigerfamilien, uha, det ville jeg nødig skulle sige :loveflag:

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

først og fremmest: TILLYKKE med titlen!! :loveflag:

jeg syntes bestemt heller ikke du er egoistisk!!! Det er jo jeres gaver og om I har lyst til at beholde dem eller ej, det er helt og holdent jeres valg - og syntes bestemt heller ikke det bør give anledning til sure miner fra hverken svigermekanikken eller andre. Så bed du blot om kvitteringer! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig med de (fleste) andre her, jeg synes heller ikke at det er egoistisk. Min mor plejer altid at sige at hun hellere vil have at jeg bytter en gave som jeg ikke kan bruge til noget andet som jeg kan bruge, for hun vil være ked af at jeg bare lægger tingen bagerst i skabet. Og sådan har dine gæster det garanteret også. Som det er blevet sagt så er det et sats at give en gave som ikke står på ønskesedlen. Selv endda at give en som rent faktisk står på ønskesedlen (ja, det er min far der altid bytter uanset hvad man giver ham - undtagen billeder, heh!). Så jeg synes sagtens at du kan bede om kvitteringerne på de uønskede gaver med god samvittighed.

God fornøjelse med bytningen!

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er også af den holdning at jeg hellere vil have at folk bytter min gave til noget de vil have, end at beholde min gave og være ked af det, eller gemme den væk. Desuden må man forvente at folk måske bytter noget de ikke har ønsket sig! Hvis i nu vælger at spørge svigermor efter kvitteringen, så synes jeg at din mand skal gøre det, så ikke du bliver den utaknemmelige svigerdatter. Hvis der skal "kæmpes" tror jeg altid det er bedst at gøre det med sin egen familie end svigerfamilien. Så byt gaverne til noget i gerne vil have, eller be´om kvitteringerne til en rejse. Det er da ærgeligt med en masse gaver i skabet, som ender i røde kors næste gang i har hoved rengøring!

Bortset fra det: et kæmpe tillykke med dagen, i så fantastisk ud :loveflag:

Redigeret af aura
0

Del dette indlæg

tak for alle jeres besvarelser.

Tror desværre det ender med at vi ikke beder om kvitteringer men bytter flere (men ikke alle) ting til tilgode-beviser. Som vi så endten kan bruge til gaver til nogen som ønsker sig noget derfra el måske sælge til nogen som vil spare lidt. (så hvis nogle af jer mangler noget fra fx. inspiration og vil spare en 50 el sådan så sig til ;) )

Men som skrevet tidligere er hovedsagen at vi havde en fantastisk dag (der ligger lidt billeder under "ringenes herre" under brudekjole) og den ville jeg ikke bytte for udelukkende penge-gaver. At vi så ikke kommer på noget særligt af en bryllupsrejse må vi så bare lige komme os helt over ...

Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt ikke, du er egoistisk. I har ønsket jer noget, men har fået noget andet. Det mener jeg ikke, at folk kan være bekendt. Der er jo en grund til, man laver en ønskeseddel. Ellers kunne man da ligså godt lade være!

Personligt hader jeg at få noget, folk TROR vi godt kan lide - eller fordi det mener det passer ind i vores stil. Det kan da godt være, at de har ret, men hvis vi mener, at vi har pyntefigurer nok, så er det da ikke fedt at få flere pynteting - uanset hvor meget det passer ind (blot et eksempel).

Jeg er da helt sikker på, at jeres gæster har givet jer gaverne i den bedste mening. Men når man ikke engang gider at respektere folks ønsker, må man altså løbe den risiko, at den ikke falder i god jord hos modtageren.

Bed om bonen, og byt gaverne, så I kan komme afsted på bryllupsrejse.

Tillykke med den store dag - dejligt at alt gik efter planen.

Knus Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes bestemt ikke, du er egoistisk. I har ønsket jer noget, men har fået noget andet. Det mener jeg ikke, at folk kan være bekendt. Der er jo en grund til, man laver en ønskeseddel. Ellers kunne man da ligså godt lade være!

Personligt hader jeg at få noget, folk TROR vi godt kan lide - eller fordi det mener det passer ind i vores stil. Det kan da godt være, at de har ret, men hvis vi mener, at vi har pyntefigurer nok, så er det da ikke fedt at få flere pynteting - uanset hvor meget det passer ind (blot et eksempel).

Jeg er da helt sikker på, at jeres gæster har givet jer gaverne i den bedste mening. Men når man ikke engang gider at respektere folks ønsker, må man altså løbe den risiko, at den ikke falder i god jord hos modtageren.

Knus Lisette

Åhhh det er virkelig også sådan jeg har det, men når det så kommer til stykket er jeg for bange for hvad folk skal tænke og mene om mig/os efterfølgende og jeg er bange for jeg ikke viler nok i mig selv til bare at gøre det (selvom jeg ville ønske jeg kunne) og så være ligeglad med hvordan folk tager det :loveflag: Må vist bare erkende at det bliver en lille bryllupsrejse...

0

Del dette indlæg

Her sidder man og netter lidt ( i sin arbejdstid) og falder over en Camilla Salling. Kunne det mon være den samme?? :loveflag: Ja det var det... Og så er du tilmed NYGIFT.. :loveflag: Tillykke mange gange med det.. -HAHA- Det var dejligt at høre at i havde en dejlig dag..

Ingen længere morale taler fra mig, de andre har vist sagt det meste. Vi har hjemme hos forlængst snakket om situationen med gaverne og vi er rørende enige. Hvis vi ikke kan bruge det/har plads til det, så bliver det byttet. Jeg ville ikke blive det mindste sur hvis nogle byttede en gave som vi havde købt. Uanset hvor meget vi mente det lige var dem..

Din "gamle" barnepige... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke at du skal spørge om du er egoistisk, men om det er 1000 kr værd (eller hvor meget den lysestage har kostet), at den sag altid skal være mellem dig og din nærmeste svigerfamilie. Når du spørger, må det jo være fordi du allerede ved, at det er noget din svigermor vil bære nag over. IMHO er den slags ufred noget der skal undgås for enhver pris.

0

Del dette indlæg

Knus Lisette

Åhhh det er virkelig også sådan jeg har det, men når det så kommer til stykket er jeg for bange for hvad folk skal tænke og mene om mig/os efterfølgende og jeg er bange for jeg ikke viler nok i mig selv til bare at gøre det (selvom jeg ville ønske jeg kunne) og så være ligeglad med hvordan folk tager det :bearhug: Må vist bare erkende at det bliver en lille bryllupsrejse...

Altså Camilla..nu er jeg nødt til også at sige noget.. :iloveyou: ..selvom Lisette har sagt det så godt som det egentlig kan siges.. :loveflag: .kvinden har total ret!!! Lyt til hende...det er jo trods alt også det du inderst inde har lyst til...ellers sidder du med den der følelse i maven hver gang du tænker på jeres bryllupsgaver...også om 25 år...og det er sku da ærgeligt..og for hvad? Gæsternes skyld??? :loveboard: Hvorfor dog egentlig det? Har I ikke givet dem det I skal..nemlig oplevelsen af en utrolig dejlig bryllupsfest med fornem mad, musik og det hele?!?! -HAHA-

De fleste personer ønsker selvfølgelig at brudeparret bliver glade for deres gaver...hvorfor så ellers købe gaverne til dem..og jeg mener at det er gæsterne der er egoistiske ved at købe noget som I ikke har ønsket jer....synes det er mangel på respekt...

Hvorfor i alverden skal man komme med en ønskeseddel, hvis folk alligevel ser bort fra den?! Man bruger trods alt en del tid på at finde ud af hvad man egentlig ønsker sig...

Men hvis man som gæst vover sig ud i at købe noget som gæsterne ikke har ønsket sig, ja så vover man sig også ud i den risiko at de bytter den gave hvis den ikke falder i god jord...og når alt kommer til alt, så er det trods alt kun materialistiske ting...så de overlever jo nok...

Byt du gaverne!! Det er jo i virkeligheden det du/I har lyst til..og det er jo jeres gaver, så I kan gøre hvad I vil med dem.....Lad være med at lade andre bestemme for jer...mærk efter og beslut jer så der....

Knus herfra, Nanna :loveflag:

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig i, at du kan tillade dig at bede om kvitteringerne. En måde hvorpå I stadig kan gøre "pengegaven" personlig er ved at fortælle giverne, hvad I specifikt har tænkt jer at bruge pengene på. Så bliver dette ikke bare et tilskud til en rejse, og penge dermed forsvinder i det store budget. Men I kan sige at pengene fra netop XX skal bruges til entre til en attaktion, til leje af bil, til en overnatning på hotellet, til en drink på en cafe osv.

Dermed er det også nemmere efterfølgende at takke for gaven og sende dem en tanke, når I bruger netop deres penge.

Vores venner ønskede sig kun penge til en rejse, men havde lavet "gavekort", som man kunne få hos gavekoordinatoren, og lægge sammen med pengene. De havde lavet i forskellige prislag, og lavet en kuvert med et billede/illustration af, hvad de gerne ville have. De havde allerede planlagt deres tur til USA, og lavede "gavekort" på f.eks.: Entre i Disney World, Jetoner i Las Vegas, Helikopter tur over Grand Canon, entre til krokodilleparken , Overnatning i de forskellige byer, leje af bil, middage osv.

Det synes jeg var en rigtig god måde, at ønske sig penge til en rejse, og dermed blev vores gave også til en specifik aktivitet, og i takkekortet havde de vedlagt et foto af dem, der hvor de havde brugt vores gavekort.

Bare en ide

Hilsen Bride2006

0

Del dette indlæg

jeg er faktisk lidt i syvsind for på den ene siden ville jeg nok bytte så jeg kunne får rejsen men normalt har jeg den politik at jeg kun bytter hvis jeg får to af samme eller jeg ikke kan passe det(tøj,sko) så jeg aner faktisk ikke hvad jeg ville gøre. for de vil jo også opdage at den ikke er der hvis i bare sælger den.

0

Del dette indlæg

Problemet i forhold til at bytte er jo netop at vi sagtens kan bytte tingene uden folk vil lægge mærke til det, men hvis vi vil have penge SKAL vi bede om kvitteringer og det synes jeg ikke er helt sjovt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Som sagt tror jeg vi ender med at bytte nogle ting til de få ting vi ønsker os fra inspiration osv. og så resten til tilgode-beviser el prøve at sælge de ting som er svære at bytte på nettet.

Så spare vi ellers sammen så godt vi kan og se hvad vi får råd til og det må vi så "nøjes" med. Tror bare lige jeg skal komme mig lidt for som skrevet tidligere var dagen bare SÅ perfekt og det ville jeg ikke bytte for noget, så må bare leve med det og sige ØV.

Men tak for alle jeres svar det er rart man ikke står alene med holdningen ;)

Camilla

PS. der er flere nye billeder fra brylluppet under ringenes herre...

0

Del dette indlæg

Jeg er altså ikke helt enig med jer andre. Jeg ville blive ked af, hvis jeg lagde tanker og sjæl i en gave, og så kom modtageren og bad om kvitteringen fordi de hellere ville have pengene. Jeg bliver kun glad, når jeg får gaver der ikke er på ønskelisten... så har folk nemlig ulejligedet dem med at finde netop den gave de synes passer til os. Jeg synes lidt, I skal se gaverne som gaver og ikke en betaling for at komme med til festen.

Jeg ved godt, at jeg måske kan virke lidt streng. Jeg er bare træt af, at folk der modtager en gave ikke tænker: Ej hvor fin men Kan den byttes. Det gør, at man får utrolig præstationsangst når man køber gaver. Den idé med, at det er tanken der tæller, forsvinder mere og mere hver dag. Og det er tidere at man ser ægte skuffelse over en gave end ægte glæde.

Vi bytter kun de gaver som vi får to af. Ellers er jeg taknemmelig. Jeg holder ikke festen for at få gaver, så at jeg gør er kun en ekstra dejlig ting.

0

Del dette indlæg

Jeg er altså ikke helt enig med jer andre. Jeg ville blive ked af, hvis jeg lagde tanker og sjæl i en gave, og så kom modtageren og bad om kvitteringen fordi de hellere ville have pengene. Jeg bliver kun glad, når jeg får gaver der ikke er på ønskelisten... så har folk nemlig ulejligedet dem med at finde netop den gave de synes passer til os. Jeg synes lidt, I skal se gaverne som gaver og ikke en betaling for at komme med til festen.

Jeg ved godt, at jeg måske kan virke lidt streng. Jeg er bare træt af, at folk der modtager en gave ikke tænker: Ej hvor fin men Kan den byttes. Det gør, at man får utrolig præstationsangst når man køber gaver. Den idé med, at det er tanken der tæller, forsvinder mere og mere hver dag. Og det er tidere at man ser ægte skuffelse over en gave end ægte glæde.

Vi bytter kun de gaver som vi får to af. Ellers er jeg taknemmelig. Jeg holder ikke festen for at få gaver, så at jeg gør er kun en ekstra dejlig ting.

Om du er streng? Du har da bare din mening og det er da helt fint..vi er jo ikke alle ens og sådan er det jo..derfor udmunder det sig jo også i en diskussion om emnet og ikke en total enighed...og det er da fint nok...er jo også det Camilla efterspørger...folks forskellige meninger..

Her er så min mening:

Men nu handler det altså ikke om at glæde gave giveren, men netop brudeparret...altså gave modtagerne...og hvis de har ønsket sig noget bestemt, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke køber det.. Det er vel for pokker da dem som skal "bruge" gaven...uanset for fin ideén er ment fra gavegiverens side af...

Man har som gavemodtager også siddet og funderet en del over hvad man egentlig kunne tænke sig...og hvis gave giveren så alligevel bare køber noget man ikke har ønsket sig og desuden ikke kan bruge/lide, så er gaven sku da spild af penge...

Det der med at det er tanken der tæller, den holder sku ikke altid..måske det lyder materialistisk, men det er jo realistisk..

Jeg fik forresten en gave af min mands moster og onkel for nylig. En gave jeg ikke havde ønsket mig...netop en uge i deres nyrenoverede sommerhus i Sverige. De ved vi sparer for tiden og ikke har penge til en rejse, at vi trænger SÅ meget til at komme væk fra det hele og de har jo heller ikke "røven fuld af penge"...Desuden vidste de at vi aldrig havde været afsted på ferie sammen i de snart 8 år...jeg blev SÅ glad for gaven...simpelthen den bedste den dag....udover alle pengene til en ny bærbar computer som ville lette skole arbejdet for mig..spare tid og gøre at jeg kunne sætte mig i et rum hvor der er ro når jeg skal læse og skrive...

Men seriøst, de havde virkelig tænkt over det...og fundet frem til en genial løsning... :rolleyes: men at købe en lysestage som man ikke selv har ytret ønske om, det synes jeg er for underligt...(bare et eks.).

Knus herfra, Nanna http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer