pipan

Stor pige i brudekjole

44 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Pipan

Jeg er selv en stor pige og har også haft svært ved at vælge, men jeg synes at den

er rigtigt flot til dig.

Knus Gitte

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Tak skal du ha, og ja det er svært. Må man se hvad du har valgt ?

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Tillykke med din smukke kjole - :thumbsupsmileyanim:

Synes helt klart du skal vælge uden halterneck - synes det kommer til at se for sammenpresset ud - tag en smuk og enkel

halskæde på ;)

Jeg er selv en stor pige - og skal også have kjole på ala din, havde jo aldrig troet jeg kunne ha' sådan en smuk sag på i vores

størrelse - men nøøøøøøj en overraskelse, jeg får sgu osse talje . . . :cheerleader3:

Du bliver SÅ smuk på jeres store dag :bearhug:

Knus herfra

Gitte

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg tilslutter mig lige koret -super smuk kjole og det den gør for barm og talje WOW :thumbsupsmileyanim:

Det er også helt fantastisk hvordan den sidder på ryggen, lige før en kjole ikke sidder så godt på min ryg og jeg er en størrelse 34/36 :cheerleader3:

Jeg syntes helt klart også det er bedst uden halternack - som de andre skriver bliver du sammenpresset med den. Samtidig syntes jeg dog du er lidt nøgen uden den, måske det hjælper med et smukke, men jeg kunne nu også forestille mig at helt tynde skulderstropper ville være super elegant eller et tyndt sjal.

Skal du have slør på? For det ville også være nok tror jeg.

Alt i alt en fantastisk kjole der klær dig langt pokker i vold :bearhug::super: (den er lige blevet til en pifte smily;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også kun give alle jer andre ret......

SUPER FANTATISK KJOLE, den er perfekt til dig :thumbsupsmileyanim:

Den sidder rigtigt flot på dig, og sikken en ryg WOOOwww :bearhug:

Hvis du vælger halternack, så skal stropperne være tyndere syntes jeg... Men syntes den klær dig lige så godt uden :super:

Tillykke med din kjole, du blir en smuk brud :cheerleader3:

Mange hilsner Stjernen81

0

Del dette indlæg

Det ser ud til at være en meget dygtig skrædder du har fundet. Jeg synes at kjolen sidder virkelig godt og fremhæver alt det bedste ved dig og snittet er både elegant og klassisk, men alligevel med lidt spræl i. Den kan du i hvert fald være godt være tilfreds med!

Mht. halterneck'en så er jeg dog ikke så vild med den. Jeg synes at kjolen er bedre uden.

Jeg har til gengæld et andet forslag. Hvad med en tynd drapering over overarmene, som rammer bryst og ryg ind på en smuk måde og viser det bedste på bryst, arme og ryg og som skjuler det ømtålelige sted på overarmen hvor vi allesammen buler lidt ud? Det vil også give dig mere længde og man vil lægge mærke til skuldrene mere end armene. Draperingen kunne være i samme tynde stof som draperingen på kjolen og kunne nærmest sættes på med nogle lette sting for og bag...

Jeg har lavet en hurtig skitse på computeren over hvordan det kunne se ud

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og tillykke med dit valg ... den sidder rigtig flot på dig ... jeg er heller ikke begejstret for halternecken .. den virker meget bred ... tror også som mange af de andre at en halskæde ville være nok ... men hvad angår om du ligner en marengs eller andet .... nej absolut ikke ... du er virkeligt flot ... den kjole sidder perfekt ... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Min umiddelbare tanke var, at den passer godt til dig den kjole. Kan godt lide de krydsende lag foran.

Jeg synes nok, at den er pænest uden halterneck. Halternecken får ligesom dit skulder/hals/brystområde til at se for "sammenpresset" ud.

Det ser til gengæld lidt nøgent uden halterneck - men tror det løser sig, hvis du får en halskæde på.

Tror også kjolen vil være sød med et (ikke for tungt) sjal.

Et rigtig godt kjolevalg.

´Hej Pipan! -HAHA-

Jeg må indrømme at jeg er enig heri...meget enig! :ilovebryllupsklar::pokey::)

Du bliver for massiv med halternecken på, den laver for meget fokus på barmen og får dit skulder parti til at virke bredere og det er der sjældent nogen der har behov for :super:

Tror nu også det ville være fint med et tyndt sjal, eks. af chiffon ligesom lagene på din kjole..det ville også give en flot sammenhæng og ikke gør dig for bar foroven hvis du nu også selv synes du mangler et eller andet der... Jeg synes som regel selv at hvis man har kraftige arme, at det er flot med et lille sjal eller lignende... :)

Synes kjolen sidder utrolig flot på dig. Jeg må indrømme at jeg faktisk er ret overrasket... :) du er jo en stor kvinde, men hold da op du kan bære den. :heart: .der er jo ikke en eneste mavedelle eller lignende ved taljen, den sidder simpelthen som den skal.. :carrot: .fremhæver og skjuler de rigtige steder....du har jo talje i den kjole!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.gif :pokey:

Desuden synes jeg den sidder enormt flot på ryggen...den trykker slet ikke ind eller andet, men sidder flot til...og selv bagfra fremhæves dín talje.

Det er en flot kjole med et flot slæb og nogle fine detaljer....den er sku flot!!! Og den er flot til dig...den kan du godt bære med stolthed!!!!!!!

Knus herfra, Nanna

Hej!

Jeg er helt enig med Nanna. Synes virkelig den klæder dig flot kjolen. og jeg er også helt klart mest til den uden halterneck.

Men hånden på hjertet, du ser rigtig smuk ud i kjolen, det skal du SLET ikke være i tvivl om. Det er ikke bare noget vi siger for at være høflige, det er 100% ærligt. Så det må du for Guds skyld (og din egen) ikke tvivle et sekund på! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pipan

Jeg er selv en stor pige og har også haft svært ved at vælge, men jeg synes at den

er rigtigt flot til dig.

Knus Gitte

:ilovebryllupsklar:

Tak skal du ha, og ja det er svært. Må man se hvad du har valgt ?

Knus Pia

Hej Pipan

Jeg skal hente min kjole hos syerske d. 9. maj. så vil jeg tage nogle billeder af den og lægge ind her så I kan se hvad jeg har valgt.

Har forgæves forsøgt at lede efter den på nettet men har ikke fundet et billede af den enenu.

0

Del dette indlæg

Meget MEGET smuk kjole - den er rigtig flot til dig :cheerleader3: Det helt rigtige valg!!!

Du har bare sådan en flot figur i den!!!

Jeg synes at det kunne være fint med en form for stropper, ærmer eller lign, hvis det skal være halterneck skal stroppen bare være lidt tyndere og gerne lidt pyntet med perler eller lign.

De små ærmer er også en fin løsning. Jeg synes at det ville være synd med et sjal - jeg tror at det kommer til at dække for meget...

Ahhheeeemmm - må man spørge hvilken str. du er??

Jeg tror måske nemlig at vi er nogenlunde samme str. da jeg osse er en BIB-pige ;) Det er nemlig lige sådan en stil jeg ville vælge når jeg (forhåbentlig ;)) engang skal giftes.... men det er svært at forestille sig hvordan man vil se ud i sådan en kjole - man frygter jo lidt at ligne en albinoelefant :)

Luciabruden - venter stadig på at prinsen skal fri....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer