camilla80

August 2008 Brude

59 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal foerst giftes d. 9. august 2008, saa der er jo egentlig frygtelig lang tid til....er der andre, som allerede planlaegger bryllup i august naeste aar?

Jeg har ikke startet en traad endnu..da det maaske er lidt for tidligt - men jeg er allerede meget optaget af temaet - lidt for meget mener min kaereste vist. Derfor maa jeg hellere finde nogle andre ligesindede at diskutere emnet med.

Mange hilser

Camilla

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Hej jamen jeg skal giftes dagen før vores 17 års dag og det er den 23 august 2008... der er en tråd for 2008 brude men ikke en for dem i august og jeg har haft min planlægnings tråd snart i et år så tidligt neeeeeej det syntes jeg ikke :rolleyes:
0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Hej jamen jeg skal giftes dagen før vores 17 års dag og det er den 23 august 2008... der er en tråd for 2008 brude men ikke en for dem i august og jeg har haft min planlægnings tråd snart i et år så tidligt neeeeeej det syntes jeg ikke :rolleyes:

Hej Chrisling og Blomst78

Jeg er da glad for at hoere, at andre ogsaa er godt i gang med planlaegningen til bryllup i august 2008.

Vi har kendt hinanden i godt 9 aar, naar vi bliver gift til august 2008. Vi har aarsdag d. 10. september men har mere lyst til at blive gift i august - stoler ikke rigtig paa det danske vejr.

Mange hilsner fra Schweiz - hvor vi bor

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

jeg skal også giftes i august 08, mere præcist d. 23. august :cheerleader3:

Det er muligt at vi er tideligt ude, men det er da dejligt at have tid til at undersøge de forskellige muligheder der nu engang er. MHT feststed er det nogen gange nødvendigt at bestile i over et halvt år i forvejen, så det kan være nødvendigt at være ude i god tid............

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg hører vist til her. Jeg skal giftes den 16. august. I 2008 har vi været sammen i 10 år så jeg synes også det var på tide :thumbsupsmileyanim:

Jeg går også rigtig og hygger mig med at blive inspireret og overveje hvordan og hvorledes vores bryllup skal foregå. Jeg synes det er rigtig dejligt at have rigtig god tid.

0

Del dette indlæg

Hej Camilla80

Jeg melder mig også under fanen for 2008 brude (august)

Vi skal giftes den 02.08.2008 og jeg har min egen planlægningstråd - bare følg linket her i mit svar :thumbsupsmileyanim:

Som du kan læse i min tråd, har jeg allerede godt styr på mange detaljer, så du er bestemt ikke for tidligt ude... :cheerleader3:

Tine

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Hej Camilla80

Jeg melder mig også under fanen for 2008 brude (august)

Vi skal giftes den 02.08.2008 og jeg har min egen planlægningstråd - bare følg linket her i mit svar :thumbsupsmileyanim:

Som du kan læse i min tråd, har jeg allerede godt styr på mange detaljer, så du er bestemt ikke for tidligt ude... :cheerleader3:

Tine

Hej Tine

Jamen, saa maa jeg hellere ogsaa se at faa gang i en planlaegningstraad - jeg har allerede vaeret inde og kigge lidt paa din

Mange hilsner

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa den her tråd har jo været til godt stykke tid efterhånden..... hvorfor har jeg dog ikke set den før????

Jeg vil da også lige melde mig under fanen August 2008 brud - nærmere sagt d. 30/8-2008 og dermed rosinen i pølse enden i August!!!

Anne

0

Del dette indlæg

Hey...

...var der noget der sagde august 2008-brude? Der må jeg hellere melde mig på banen. 23. august og jeg er altså også begynde at tænke over det hele. Har lige "bestilt" kirken i går, så nu er det da på plads! :thumbsupsmileyanim:

Vi har været forlovet 5 år den dag og jeg glæder mig helt vildt. Tror også min kæreste synes jeg er lidt småskør :blush: måske har han ret!

Knus Bassegøj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå tøser det er godt nok lang tid siden at der er nogle der har skrevet i denne tråd men jeg syntes bare at august nærmede sig med så hastige skridt at jeg lige måtte finde denne tråd frem igen jeg skal godt nok også til at ha gang i tingene igen for nu må det sidste vist hellere komme på plads :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå tøser det er godt nok lang tid siden at der er nogle der har skrevet i denne tråd men jeg syntes bare at august nærmede sig med så hastige skridt at jeg lige måtte finde denne tråd frem igen jeg skal godt nok også til at ha gang i tingene igen for nu må det sidste vist hellere komme på plads :bearhug:

Jeg ville da lige melde mig på banen....jeg skal giftes d. 08 august i år, og planlægningen er jo i fuld gang. Invitationerne er sendt ud osv. Så nu venter vi bare på august måned skal komme

0

Del dette indlæg

Jamen vi er også en del af august brylluperne :bearhug:

Vi skal giftes d. 23/8 2008 og planlægningen er også i fuld gang. Kirken, præsten og stedet er booket og invitationerne er sendt ud og har allerede fået svar fra 30 (ud af 53) selv om svarfristen først er d. 1/7

Men synes der er stadig en del detaljer der mangler og tiden bare flyver afsted....

Henriette

0

Del dette indlæg

Skønt at denne tråd er taget op igen. Jeg så den vist ikke første gang.

Vi skal også giftes her til august, nemlig den 16.08.08, og vi glæder os helt vildt!! Vi skal giftes 3 dage før vores 8 års dag. Synes efterhånden at tiden går hurtigere og hurtigere. Vi er igang med invitationerne og vil gerne have dem ud inden for de næste 3 uger.

Kh Ditte

Redigeret af Brendholdt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må også hellere melde mig på banen.

Vi skal giftes d. 30 august og vi er i fuld gang med planlægningen. Lige nu er det invitationerne der er fokus på for dem vil jeg gerne snart have ud. Men 90% af dem der skal med ved det så det er ikke det store problem med at invitationerne ikke er kommet ud endnu. Regner med at sende dem ud i midten eller slutningen af apri.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist slet ikke faaet tilmeldt mig August-brudene. Men vi skal giftes d. 30.august!! :thumbsupsmileyanim: can't wait!!

Vores invitationer er in progress - dvs. teksten er naesten faerdig, regner med vi at vi bliver faerdige til at kunne trykke dem her i weekenden, og saa bliver de sendt ud slut april.

Ellers er vi ogsaa ved at faa styr paa en del andre ting - har i hvert fald ingen stress endnu. Kig endelig forbi min traad!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer