vickibro

JUBIIIII-så var den der.....

37 posts in this topic

Hej tøser.

Ja jeg havde jo faktisk kig på en hel anden Bonny model, men det ser ud til at det bliver denne. Prøvede den i lørdags, og det var slet ikke meningen at jeg skulle prøve den. Prøvede den faktisk kun for min søsters skyld, men da jeg så kom i den, tænkte jeg bare: NØØØØJ, hvor er den flot. :)

Jeg har så selv lige smidt den en tur i paint, for at skabe illusionen af stropper og ærmer, men jeg håber I kan danne jer et nogenlunde indtryk. Den skal også syes ind, så "skørtet" ikke bliver så bred. Ud over det er det en størrelse 46, og jeg skal kun have den i, er I klar... 42. Jubiii, kunne godt blive afhængig af at prøve kjolerne, specielt da ekspedienten står og siger at hun ikke kunne forstå at jeg ville prøve plus-kjoler, for jeg var da ikke en plus pige... Ææhhh, sig noget mere!! :)

Jeg skal op og prøve den igen i morgen, med min mor, og jeg glæder mig helt vild. Bliver helt varm inden i når jeg ser på den.

Men jeg vil gerne høre jeres mening. Gitte, (frk. falk.) kender jo nok din mening om kjolen. Var altså ikke med vilje at det blev den, men vi må jo have samme smag. Husker du elver-kjolen der også var fra Bonny? Den er skrottet.

:cheerleader3: fra Vicki.

I får den lige forfra:

post-25795-1178648791.jpg

Ps. Se lige bort fra det fjogede udtryk, men jeg er altså bare ikke skide fotogen.

Edited by vickibro
0

Annonce ♥

Og her er den så bagfra:

post-25795-1178648968.jpg

0

Hvor er den flot - både med og uden ærmer.

0

Smuk kjole!

Du er alt andet end en plus pige.

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Rigtig flot kjole :cheerleader3:

Mvh Pernille.

0

Super super flot kjole til dig!

0

Virkelig smuk kjole, som sidder rigtig godt på dig :cheerleader3:

Men er du sikker på at du skal have den med stropper og ærmer?

0

Annonce ♥

rigtigt sød og smuk kjole men hvorfor vil du have ærmer på

knus louise

0

Åh den er rigtig smuk! bliver HELT kanon med ærmer!! hvor er den smuk!

0

Hej vicki

Min ærlige mening er at det er en vidunderlig kjole til dig. OG sikke noget lækkert stof. Det ser egentlig også flot ud med ærmer eller stropper, men synes personligt det ville være endnu bedre uden!!! MEn tillykke med den perfekte kjole! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Vicki

Det er en rigtig flot kjole du har fundet dig - den sidder rigtig flot omkring din talje og barm.

WOW :cheerleader3:

0

Tak, I er så søde.

Der er en helt bestemt grund til jeg vil have ærmer på. Mine overarme er nemlig mega, multi, overnaturlig, klamme store. Jeg er så ked af dem, og fik jeg ikke ærmer på, ville det ødelægge min dag fuldstændigt. Jeg ville tænke over det hele tiden. Har smækket et billede på, med en anden kjole, så I kan se hvad jeg mener.

Vil I ikke give mig ret i at det vil være en stor fordel med ærmer????

post-25795-1178735256.jpg

0

Det er bare en flot kjole. Vil give dig ret i ærmer vil gøre det godt. Bare i noget ganske let stof ik? Super smuk kjole. Glæder mig til at se det førdige resultat.

Jeanette

Edited by Jeanette K. K
0

Hvor er den kjole altså smuk til dig, skal du selv til at sy ærmer på?

0

Annonce ♥

Det er bare en flot kjole. Vil give dig ret i ærmer vil gøre det godt. Bare i noget ganske let stof ik? Super smuk kjole. Glæder mig til at se det førdige resultat.

Jeanette

Hej Jeanette.

Tak for det. Jo ærmerne skal laves i chiffon, og meget lettere kan det vist ikke blive. Tak for din mening.

0

Hvor er den kjole altså smuk til dig, skal du selv til at sy ærmer på?

Hejsa.

Tak for det. Nej, jeg skal ikke i gang med at sy ærmer på. Ved knap nok hvad en symaskine er, så det klarer Inger fra Askepot. Det er også hende der smækker stropperne på. Tak for din interesse.

0

Virkelig en rigtig sød kjole med nogle fine detaljer. Jeg glæder mig til at se billeder af den med ærmerne... :cheerleader3:
0

det er en meget smuk kjole du har valgt......den bliver også super med ærmer på

0

Annonce ♥

Den er rigtig flot din kjole og med ærmer tror jeg den bliver lige så flot.

0

Tak, I er så søde.

Der er en helt bestemt grund til jeg vil have ærmer på. Mine overarme er nemlig mega, multi, overnaturlig, klamme store. Jeg er så ked af dem, og fik jeg ikke ærmer på, ville det ødelægge min dag fuldstændigt. Jeg ville tænke over det hele tiden. Har smækket et billede på, med en anden kjole, så I kan se hvad jeg mener.

Vil I ikke give mig ret i at det vil være en stor fordel med ærmer????

post-25795-1178735256.jpg

Nej, du må endelig ikke få ødelagt din dag pga en ærmeløs kjole...aldrig!

Du skal føle dig som en prinsesse heeeeele dagen, så ærmer skal der til - og det bliver også pænt :)

0

Hej tøser.

Ja jeg havde jo faktisk kig på en hel anden Bonny model, men det ser ud til at det bliver denne. Prøvede den i lørdags, og det var slet ikke meningen at jeg skulle prøve den. Prøvede den faktisk kun for min søsters skyld, men da jeg så kom i den, tænkte jeg bare: NØØØØJ, hvor er den flot. :)

Jeg har så selv lige smidt den en tur i paint, for at skabe illusionen af stropper og ærmer, men jeg håber I kan danne jer et nogenlunde indtryk. Den skal også syes ind, så "skørtet" ikke bliver så bred. Ud over det er det en størrelse 46, og jeg skal kun have den i, er I klar... 42. Jubiii, kunne godt blive afhængig af at prøve kjolerne, specielt da ekspedienten står og siger at hun ikke kunne forstå at jeg ville prøve plus-kjoler, for jeg var da ikke en plus pige... Ææhhh, sig noget mere!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal op og prøve den igen i morgen, med min mor, og jeg glæder mig helt vild. Bliver helt varm inden i når jeg ser på den.

Men jeg vil gerne høre jeres mening. Gitte, (frk. falk.) kender jo nok din mening om kjolen. Var altså ikke med vilje at det blev den, men vi må jo have samme smag. Husker du elver-kjolen der også var fra Bonny? Den er skrottet.

:) fra Vicki.

I får den lige forfra:

post-25795-1178648791.jpg

Ps. Se lige bort fra det fjogede udtryk, men jeg er altså bare ikke skide fotogen.

flot kjole :)

Du ser skøn ud..... Tror du bliver rigtig fin i en helhed med sko, hår m.m.

0

Jeg kan god forstå du er usikker med ærmerne, men hvis det er det du har det bedst med, så skal du bare grøe det :) Man skal have det 100% godt med det man har på på sin bryllupsdag :)

0

Ja, den er superflot til dig - den sidder godt. Jeg håber, at ærmerne bliver meget i stil med dit paint-eksperiment: let og luftigt (evt. med lidt mønster?) og sådan med en lille spids, som du har tegnet - det ser godt ud! :)

Tillykke med den!

-Kirstine

0