FynboBredahl

Skal vi ikke gå til bryllupsdans?

9 indlæg i dette emne

:blush:

Tænk, at han lige foreslog det!

Han vil absolut ikke ligne en klovn til den brudevals og vil derfor meget meget gerne lære at danse ordentligt. Jeg kunne jo ikke andet end at smile, for det er den eneste dans jeg nogensinde kommer til at danse med ham (altså på et dansegulv!).

:cheerleader3:

Har I erfaringer med danseskoler, der tilbyder undervisning i brudevals, eller har I ad andre veje hørt godt om nogle danseskoler?

Jeg har lidt overvejet "bare" at låne en dvd med undervisningen, men måske er det en meget god idé med noget professionelt i stedet?

Jeg glæder mig til at høre fra jer! :hug:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush:

Tænk, at han lige foreslog det!

Han vil absolut ikke ligne en klovn til den brudevals og vil derfor meget meget gerne lære at danse ordentligt. Jeg kunne jo ikke andet end at smile, for det er den eneste dans jeg nogensinde kommer til at danse med ham (altså på et dansegulv!).

:cheerleader3:

Har I erfaringer med danseskoler, der tilbyder undervisning i brudevals, eller har I ad andre veje hørt godt om nogle danseskoler?

Jeg har lidt overvejet "bare" at låne en dvd med undervisningen, men måske er det en meget god idé med noget professionelt i stedet?

Jeg glæder mig til at høre fra jer! :hug:

:hug:

Min instruktør til linedance underviser også i brudevals (vi skal have undervisning af hende)....

Hun tager 300,- i timen....

JES Linedance

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Vi har valgt at bede min morfar lærer os det. Han elsker at danse og er ferm i alt fra vals til jitterbug. Og desuden når man jo at danse så kort tid, inden man bliver "overfaldet" af gæsterne, at vi ikke vil spilde penge på at betale en danseinstruktør

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at bede min morfar lærer os det. Han elsker at danse og er ferm i alt fra vals til jitterbug. Og desuden når man jo at danse så kort tid, inden man bliver "overfaldet" af gæsterne, at vi ikke vil spilde penge på at betale en danseinstruktør

Jeg føler nu ikke, at vi "spilder" penge på det.....føler at det vil være rart at kunne danse den flot, samtidig med at det nok er den eneste chance jeg får for at lære at danse rigtigt sammen med Michael...han HADER nemlig at danse.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVor sjovt, min kæreste spurgte om nøjagtigt det samme! Han ville ikke ligne et fjols på dansgulvet, og da han slet ikke kan danse, synes jeg det var et meget fedt intiativt (siger pigen som selv har gået til dans i over ti år, men stoppede for nogle år siden).

Vi skal i danseskole d. 26/5 og vi skal give 500kr pr time, så må sige, at det Merkur foreslog er billigt. Vi har valgt en danseskole lidt tættere på, hvor vi bor i Brøndby. Men ved desværre ikke, om hun er dygtig endnu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil klart anbefale en undervisningstime hvis det betyder noget for een, om man kan danse rigtigt og ikke bare trippe lidt frem og tilbage til brudevalsen.

Wienervals (som man danser til Brudevalsen) er slet ikke det samme som engelsk vals, og det er også sværere og tager længere tid at lære. Men de fleste kan lære at danse en ok brudevals på en enkelt enetime og det er en skøn fornemmelse at at svæve rundt sammen til tonerne af Brudevalsen og se hinanden dybt i øjnene i stedet for at trampe rundt på hinandens tæer ;-)

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer