minimums

Åbne sko

20 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...jeg har de blegeste ben, så jeg vil helst have nylonstrømper på, men jeg ved bare ikke om jeg kan have nylonstrømper på i et par sandaler.

Jeg vil så gerne have nylonstrømper på, men jeg vil også gerne have åbne sko? What to do, what to do?

Redigeret af minimums
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...jeg har de blegeste ben, så jeg vil helst have nylonstrømper på, men jeg ved bare ikke om jeg kan have nylonstrømper på i et par sandaler.

Hejsa.

Personligt synes jeg ikke om det. Jeg vil anbefale dig Nyce legs eller airbrush legs fra Sally Hansen. Jeg har lavet et emne om det to produkter. Jeg har selv købt den fra Sally Hansen i går og den er faktisk god. Den giver ikke farve men ens ben bliver rigtig flotte. prøv og læs indlægget jeg har lavet. Ellers kan du jo også give dine ben en gang selvbruner eks. den fra Natusan, Nivea, Sun Shimmer fra Rimmel, Dove eller Cosmea "Brun uden sol".

Venlig hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg

Jeg er helt enig i, at det ikke altid er et stort hit at have strømper på i sandaler.... MEN, damin kjole er så lang, at den dækker fødderne, har jeg nu alligevel valgt det (gider ikke mine fedtlkumper til lår laver lyde, når jeg går lol)

Jeg tror ikke, der er nogen, der vil bemærke det, når man alligevel sidder ned det meste af aftenen, og når jeg går er kjolen lang nok....

Men det er jo en smagssag, og det kommer helt an på, hvad du har det bedst med ;)

Jessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg skal selv have disse sko på (håber det er okay, jeg har smidt dem ind):

post-25795-1179082611.jpg

Og jeg skal ikke have strømper på. Jeg bryder mig ikke om nyloner og jeg synes også det ser mindre smart ud i åbne sko. Selv med de strømper der er uden tåforstærkning. Jeg har tænkt mig at finde nogle "mamelukker" at tage på, så mine lår ikke spiller højere end musikken.

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg skal selv have disse sko på (håber det er okay, jeg har smidt dem ind):

post-25795-1179082611.jpg

Og jeg skal ikke have strømper på. Jeg bryder mig ikke om nyloner og jeg synes også det ser mindre smart ud i åbne sko. Selv med de strømper der er uden tåforstærkning. Jeg har tænkt mig at finde nogle "mamelukker" at tage på, så mine lår ikke spiller højere end musikken.

Ha, ha, ha - det er helt fint med billedet. Det er nogle fine sko. :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne godt forestille mig at det bliver en varm og måske gnavende oplevelse IKKE at have strømper på, så jeg har købt nogle der er "usynlige" i tåen. Derudover er den ret høj, så jeg har købt nogle gummiindlæg for at den er blødere i forfoden.

Så jeg vil ikke betænke mig i at tage strømper på, man kan jo altid tage dem af, hvis det irriterer på dagen.

:kiss: Lisa

post-20774-1179092011.jpg

0

Del dette indlæg

Hvis du skal have nylonstrømpebukser, skal du have dem på hvor der ikke er forstærkning i tæerne

- altså hvor tæerne i strømpebukserne er magen til det anden stof i strømperbukserne:b

Når man har dem på synes jeg faktisk ikk rigtig, at man kan se, at man har strømper på og da slet ikke hvis man ikke ved det :D

Så kort sagt: Ja, jeg synes godt at du kan have nylonstrømpebukser på i dine åbne sko, hvis de er uden forstækning tæerne :b

-Signe

0

Del dette indlæg

Jeg kunne godt forestille mig at det bliver en varm og måske gnavende oplevelse IKKE at have strømper på, så jeg har købt nogle der er "usynlige" i tåen. Derudover er den ret høj, så jeg har købt nogle gummiindlæg for at den er blødere i forfoden.

Så jeg vil ikke betænke mig i at tage strømper på, man kan jo altid tage dem af, hvis det irriterer på dagen.

:kiss: Lisa

post-20774-1179092011.jpg

Hvis du skal have nylonstrømpebukser, skal du have dem på hvor der ikke er forstærkning i tæerne

- altså hvor tæerne i strømpebukserne er magen til det anden stof i strømperbukserne:b

Når man har dem på synes jeg faktisk ikk rigtig, at man kan se, at man har strømper på og da slet ikke hvis man ikke ved det :D

Så kort sagt: Ja, jeg synes godt at du kan have nylonstrømpebukser på i dine åbne sko, hvis de er uden forstækning tæerne :b

-Signe

Jeg kan kun tilslutte mig hvad der er sagt ovenfor. Nu ved jeg ikke hvornår du skal giftes, men hvis det er her til sommer er sandsynligheden for at det bliver varmt ret stor og svedige tær kan potentielt være = vabler. Personligt havde jeg godt nok lukkede sko på til mit bryllup for et år siden, men jeg var glad for at have nylon-strømper på for det reddede mine fødder for en masse ubehag :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg har før brugt nylonstrømper i åbne sandaler, og det har været flot; man skal bare huske 2 ting:

- De skal være rigtig tynde (så kan man altså ikke se dem, for de følger ens tæer perfekt), og

- De skal selvfølgelig være uden tå-forstærkning! :cheerleader3:

Jeg har f.eks. ikke et valg; lige meget hvor behagelige og af god kvalitet mine sko er, så skal jeg have en eller anden form for strømpe på, hvis ikke jeg vil slide hul på mine fødder og bløde ud over sko og kjole-søm osv.! Har sarte fusser, hehe :kiss:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt enig i, at det ikke altid er et stort hit at have strømper på i sandaler.... MEN, damin kjole er så lang, at den dækker fødderne, har jeg nu alligevel valgt det (gider ikke mine fedtlkumper til lår laver lyde, når jeg går lol)

Jeg tror ikke, der er nogen, der vil bemærke det, når man alligevel sidder ned det meste af aftenen, og når jeg går er kjolen lang nok....

Men det er jo en smagssag, og det kommer helt an på, hvad du har det bedst med ;)

Jessie

Jeg vil give Jessie ret. Jeg skal selv have sandaler på :

Men jeg vil også have selvsiddende strømper på, når kjolen bare er lang, gør det jo ikke noget ;)

post-21343-1179227266.jpg

0

Del dette indlæg

Er det en lang kjole du har på? For så kan man jo alligevel ikke se de blege ben

Med mit røde hår og sarte hud er mine ben nærmest selvlysende, men det tvivler jeg på nogle bemærker det under den lange kjole...

0

Del dette indlæg

Er det en lang kjole du har på? For så kan man jo alligevel ikke se de blege ben

Med mit røde hår og sarte hud er mine ben nærmest selvlysende, men det tvivler jeg på nogle bemærker det under den lange kjole...

Jeg har også rødt, rødt, rødt hår, men de selvlysenden ben skal jo vises frem når der skal vises strømpebånd. :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

i mit undertøj er der strømpeholder(kan ses i min planlægningstråd) så jeg tager strømper på ellers ser det jo lidt dumt ud til bryllupsnatten min kjole går også helt ned til gulvet så man kan alliggevel hverken se strømper ller tæer jeg skal også have åbne sko på. det bliver kun hvis der skal vises strømpebånd der kan ses strømper det ser også en smule dumt ud med strømpe bånd uden strømper.

0

Del dette indlæg

NEJ, det ville jeg ikke gøre.

Skynd dig at tage noget solarie. Eller brug noget selvbruner. Fx en af de der fugtighedscremer med en smule selvbruner i, så er det MEGET nemmere at styre at man ikke får grimme plamager hist og pist.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer