bellehelene

Kirkeprogrammer

13 indlæg i dette emne

Vi har lige været til konfirmation, hvor alle sange var skrevet i et fint kirkeprogram. Gør man egentlig også det til bryllupper? Jeg bliver helt i tvivl, kan simpelthen ikke huske om der har været sådan nogen til de bryllupper, vi har været med til...

Hvad siger I piger, laver I sådan nogen?

Kh Bellehelene

Redigeret af bellehelene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej !

Vi hade kirkehæfte til vores bryllup d.28/4-07 , det var

COACH LAJLA som lavede den til os .

Den fylder for meget til at lægge her ind på BK , hvis du vil ha den så send mig en PM

post-20781-1179424070.gifpost-20781-1179424070.gif

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde ikke kirkehæfter... mest fordi vi havde nok at se til op til bryllupet og derfor ikke ville gøre det værre.

Min veninde, der blev gift en uge efter mig, havde dem dog, og de også passer fint ind til et bryllup, så det er helt op til en selv, om man har overskyd og lyst til at lave dem eller ej :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::balloon::bearhug::bunny_4:

Vi skal have sanghæfte, og synes helt sikkert det er en go ide, så kan alle synge med....

En større grund til at vi laver snaghæfte er at vi skal synge en del lov sange, som hele min famile eller mine venner ikke kender, og så kan alle se med.

Min kæreste er kristen og kommer i en frikirke og der synger de en masse af de har fantastiske smukke og spændende lovsange.

De er ikke særlig lange så vi skal synge 5 lige i et rap. Vi skal have et lovsangskor, med sangerinder guitarister og trommer til at spille lovsangene. Og så har vi valgt kun at have en salme " I blev skabt som mand og kvinde" og der håber vi at kunne få en trompetist til at spille til den..... :bearhug:

På sanghæfterne, laver vi også et program over rækkefølgen af præludium sange bøn prædiken og vielse og hvad der ellers sker under sådan et arrangement.....

:super::toot::super::toot:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes egentlig det var overflødigt med kirkehæfter, men vi endte alligevel med at lave dem for at putte nogle praktiske informationer om fotografering i kirken osv. i. Ellers ved jeg ikke hvordan vi skulle have fået de informationer ud, uden at en skulle have stillet sig op i kirken og sagt det - og dét ville vi altså ikke!

Bonus'en ved kirkehæfterne var så, at alle havde salmerne lige ved hånden og ikke skulle sidde og bladre i salmebogen efter dem. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer