Guest stibbie

blomster til brudepiger???

22 indlæg i dette emne

Hejsa.

Ja, nu nærmer tiden sig til det store bryllup... kun 55 dage endnu :carrot:

Men kom lige til at tænke på de små søde brudepiger (har 5 af slagsen)... eller de er egentligt ikke alle små :boohoo: (23, 14, 11, 3 og 2 år) Kan ikke helt finde ud af, om de også skal have buketter eller ej... hmm... nogle forslag???

Kan simpelthen ikke finde ud af det... skal - skal ikke - skal....

De behøver jo egentligt ikke, men tanken vare mere... hvor skal de ellers gøre af deres hænder når vi går ind i kirken .... hehe... Ja, underligt, men håber I forstår hvad jeg mener.... :cheerleader3:

Vil meget gerne se billeder med/uden blomster .....

:bestwishes: Mange knuser og forårshilsner fra Stibs :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

DU KUNNE EVT. GØRE DET AT DE TRE ÆLDSTE FÅR EN MINI BUKET OG DE TO YNGSTE FÅR EN BLOMSTERKRANS I HÅRET OG MÅSKE GÅR IND HÅND I HÅND. MIN DATTER PÅ 2 1/2 SKAL HAVE EN KRANS I HÅRET OG KOMMER I KIRKEN MED MIN LILLEBROR HÅND I HÅND I KIRKEN MIN LILLEBROR ER RINGBÆRER.

DET VAR MIT RÅD.

KNUS FINESMOR. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine brudepiger på 4 og 5 ønsker sig en buket så de får en mini udgave af brudebuketten eller en enkelt blomst. Ved jo ikke hvad han vælger......

Hørt! Sådan gør vi det også! Dvs. jeg har en brudepige på 25, som får en brudepigebuket, og en lille blomsterpige (4 år), som skal smide blomsterblade ud af en lille kurv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink::unsure:

Jeg synes helt sikkert at det ville være sødt hvis brudepigerne fik en lille buket.

Til mit bryllup har jeg 4 brudesvende og en lille brudepige (Udover min "hjælpe"brudepige) Jeg ville gerne have drengene fik en lille brystbuket, men det var der ikke stemning for :o Alle de små får en lille kurv og så skal de kaste med blomsterblade :) Min store brudepige får ingen buket, hun får rigelig travlt med at rette slæbet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brudepige skal ikke have buket. Hun skal have hænderne frie til at kunne tilrette slæb og slør.

Men det kunne da være rigtig sødt til børnene - altså dem alle på nær hende på 23. Går ud fra at hun skal hjælpe dig praktisk. På en anden side, vil det nok se mærkeligt ud hvis hun ikke har, når alle børnene har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

jeg skal også have brudepiger eller er det traner når man er over 18????

det er mine to dejlige kusiner der skal hjælpe mig i kjolen og pussenusse om mig på dagen

Anna spurte (19) om de også skulle bære blomster med store bedende øjne så det får de

min buket biver denne post-21464-1179746503.jpeg

og stine og anna får de her post-21464-1179746515.jpeg

det bliver også samme farve som på billedet

knus louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mine 2 bedste veninder til at være brudepiger..og de er altså begge 24 :cheerleader3:

De får en lille buket..men ikke magen til min..de får en lavet af de roser som jeg skal have i min og 1 enkel papegøjeblomst i grøn/hvid i midten.. hvor min buket er stor og har mange papegøjeblomst hoveder hængende ned af min kjole i en ranke..

Og selvom de også har en buket er der jo 4 hænder på de 2..og den ene er sat til at holde den andens buket medens jeg bliver rettet til.. vi sætter også stole op til det samme..så kan de lige lægge dem der medens de nusser om mig..hæhæ :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en voksen og en syvårig brudepige.

Jeg skal have solsikker i min brudebuket - og min lille brudepige får én solsikke. Min store brudepige, skal hjælpe mig med at holde min - men jeg må hellere spørge hende, om hun også forventer en blomst. :boohoo:

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Ja, nu nærmer tiden sig til det store bryllup... kun 55 dage endnu :carrot:

Men kom lige til at tænke på de små søde brudepiger (har 5 af slagsen)... eller de er egentligt ikke alle små :thumbsupsmileyanim: (23, 14, 11, 3 og 2 år) Kan ikke helt finde ud af, om de også skal have buketter eller ej... hmm... nogle forslag???

Kan simpelthen ikke finde ud af det... skal - skal ikke - skal....

De behøver jo egentligt ikke, men tanken vare mere... hvor skal de ellers gøre af deres hænder når vi går ind i kirken .... hehe... Ja, underligt, men håber I forstår hvad jeg mener.... :boohoo:

Vil meget gerne se billeder med/uden blomster .....

-HAHA- Mange knuser og forårshilsner fra Stibs :balloons:

Jeg skal have mine 3 bedste veninder som brudepiger og de får en mini-kopi af min buket. Den ene veninde er fra USA og til hendes bryllup for 3 år siden havde alle 6 brudepiger en minibuket og det var rigtig pænt!!! Så slipper du også for at en lidt nervøs brudepiger ikke ved hvor hun skal gøre af sine hænder :balloons:

Held og lykke fra Maria i Helsingør

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Ja, nu nærmer tiden sig til det store bryllup... kun 55 dage endnu :carrot:

Men kom lige til at tænke på de små søde brudepiger (har 5 af slagsen)... eller de er egentligt ikke alle små :thumbsupsmileyanim: (23, 14, 11, 3 og 2 år) Kan ikke helt finde ud af, om de også skal have buketter eller ej... hmm... nogle forslag???

Kan simpelthen ikke finde ud af det... skal - skal ikke - skal....

De behøver jo egentligt ikke, men tanken vare mere... hvor skal de ellers gøre af deres hænder når vi går ind i kirken .... hehe... Ja, underligt, men håber I forstår hvad jeg mener.... :boohoo:

Vil meget gerne se billeder med/uden blomster .....

-HAHA- Mange knuser og forårshilsner fra Stibs :balloons:

Jeg har valgt af mine 4 brudepiger h.h.v to på 14 år, en på 11 år og den sidste er 2 år. får en miniudgave af min brudebuket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tusind tak for alle de gode forslag og billeder. Vi har nu besluttet os... de får alle 5 en brudebuket. De 3 ældste får alm. brudepigebuketter, og de 2 mindste får bare et par blomster....

Det skal nok blive fint.... glæder mig til at se dem med ens farvede kjoler og fine blomster... sødt tror jeg!

Knus og mange tak herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores døtre 1 og 4 år skal have en lille buket. Jeg ved ikke hvordan de kommer til at se ud, da det jo er min kommende mand som har bestilt dem.

På lørdag får vores døtre deres egen lille entré. De skal gå først ind med min Mor, og når de er på plads kommer min Far og jeg. Derfor synes jeg det er rigtig sødt at de har en lille buket hver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer