hsa_83

jeres brudekjole

39 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg tænkte på om i ikke ville vise jeres brudekjoler frem og hvor meget de har kostet og evt mandens :thumbsupsmileyanim: Jeg er lærerstuderende, købte hus sammen med min kæreste som 20 årig, vi fik en søn da jeg var 22... derfor er pengene meget sparsomme:) glæder mig til jeg er færdig om et år og kan komme ud og tjene nogle penge :denmarkflag:

Så da jeg skulle lede efter kjole, synes jeg det var rigtig svært.. de er jo vildt dyre.

men jeg gik på trendsales og fandt en smuk en til 1200kr som blev syret til mig.

Mandens købte vi i jørgen og jørngine, da der var vildt tilbud.. hans jakkesæt kostede kun 400kr normalt kostede det 1600 vildt billigt. Jeg har dog ikke billede af hans, men det ligner nogenlunde det på billedet, bare hans vest og det er med mønster. hans sæt kostede 1650kr

tror mit billede af min kjole blev rigtig uskarpt da jeg skulle lave det meget mindre før det kunne være her

heidi.bmp

Redigeret af hsa_83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min brudekjole kostede knap 12.000 kr. hos "SmukBrud" i Kjellerup. Det er en Benjamin Roberts. I kjolen er der stiver også videre, så jeg skal ikke ud og ofrer noget særligt på undertøj, i hvertilfald ikke nødvendigt med korset.

Kjolen er i Ivory, med masser af perler, der danner symbolske hjerter hele vejen rundt :thumbsupsmileyanim:

post-24210-1180032038.jpg

post-24210-1180032056.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er købt hos House of Brides

Den kostede oprindeligt 14.000 men jeg fik 10% rabat + mit slør med i prisen som blev 12.800, men det er så uden tilretning så ialt for kjolen og slør

kommer jeg til at give ca. 13.800

Heldigvis behøver jeg ikke have noget skørt indenunder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg købte min i Bentes brudedesign, fandt den nedsat til 3000 kr, men pga et gavekort gav jeg kun 1600 kr :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1180022545.jpg