hsa_83

jeres brudekjole

39 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg tænkte på om i ikke ville vise jeres brudekjoler frem og hvor meget de har kostet og evt mandens :thumbsupsmileyanim: Jeg er lærerstuderende, købte hus sammen med min kæreste som 20 årig, vi fik en søn da jeg var 22... derfor er pengene meget sparsomme:) glæder mig til jeg er færdig om et år og kan komme ud og tjene nogle penge :denmarkflag:

Så da jeg skulle lede efter kjole, synes jeg det var rigtig svært.. de er jo vildt dyre.

men jeg gik på trendsales og fandt en smuk en til 1200kr som blev syret til mig.

Mandens købte vi i jørgen og jørngine, da der var vildt tilbud.. hans jakkesæt kostede kun 400kr normalt kostede det 1600 vildt billigt. Jeg har dog ikke billede af hans, men det ligner nogenlunde det på billedet, bare hans vest og det er med mønster. hans sæt kostede 1650kr

tror mit billede af min kjole blev rigtig uskarpt da jeg skulle lave det meget mindre før det kunne være her

heidi.bmp

Redigeret af hsa_83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min brudekjole kostede knap 12.000 kr. hos "SmukBrud" i Kjellerup. Det er en Benjamin Roberts. I kjolen er der stiver også videre, så jeg skal ikke ud og ofrer noget særligt på undertøj, i hvertilfald ikke nødvendigt med korset.

Kjolen er i Ivory, med masser af perler, der danner symbolske hjerter hele vejen rundt :thumbsupsmileyanim:

post-24210-1180032038.jpg

post-24210-1180032056.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er købt hos House of Brides

Den kostede oprindeligt 14.000 men jeg fik 10% rabat + mit slør med i prisen som blev 12.800, men det er så uden tilretning så ialt for kjolen og slør

kommer jeg til at give ca. 13.800

Heldigvis behøver jeg ikke have noget skørt indenunder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg købte min i Bentes brudedesign, fandt den nedsat til 3000 kr, men pga et gavekort gav jeg kun 1600 kr :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1180022545.jpg

Nu bliver jeg altså nødt til at fortælle dig noget.. Normalt synes jeg at mange falder hen i den slags kjole du har på, men dig sidder den bare FANTASTISK på.. Den sidder så smukt, og jeg skal altid kigge en ekstra gang hver gang jeg går forbi den..

Så er det sagt:)

Boiskov

0

Del dette indlæg

Jeg købte min NYE kjole i House of Brides, mens der var 50% udsalg, så jeg kom af med 4750. Tilretningen kommer dog til at koste 1000 kr, da de ikke havde den i min størrelse og derfor skal lægges ind.

Jeg kan ikke lige smide et billede på nu, da manden sidder ved siden af mig, men tjek min tråd:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik min kjole og alt tilbehør af min dejlige svigermor. Hun kom af med ca 5000,- incl tilretning, hårpynt og halskæde! Der ud over gav hun ca 700,- kr for mit undertøj. Tag jer ikke af at billedet ikke er så godt..... Det er altså utroligt så mærkelige ansigtsudtryk man kan lave, er det ikke!?!?

post-22915-1180065046.jpg

post-22915-1180065053.jpg

post-22915-1180065062.jpg

0

Del dette indlæg

Det er en rigtig fin kjole du har fundet! Tillykke med den! :thumbsupsmileyanim:

Min kjole kostede 6700 kr. Den er købt hos Valentin Brudekjoler. Så kommer der tilretning (745 kr) slør, sko og undertøj oveni. Men det er stadig ikke så meget, som jeg kan se mange andre har givet for deres. Billedet er ikke så godt, og hvis du vil se flere billeder er er en del i min tråd!

post-25415-1180068565.jpg

JEG ELSKER DEN KJOLE

:denmarkflag: Eva

0

Del dette indlæg

Sikke nogle flotte kjoleralle har fået.. og kan se nogen har råd til det :thumbsupsmileyanim: mens mange af jer har fået dem til en rimelig pris.. turde bare ikke gå i en brudeforretning.. ku forestille mig at jeg ville gå amok :heart:

men hvis vi havde haft pengene ville jeg helt sikkert ha gjort det.

vi er så heldige at vores forældre betaler for maden, så vi skal selv gi maks 30.000kr og det er med min ring.. som jeg selv har fået designet. en guldring med et hjerte ovenpå.

nu er der ikke længe til jeg skal giftes :denmarkflag:

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil ikke vise min kjole endnu, da det kun er min Mor der har den og kæresten snuser også lidt rundt her på siden.

Men kan fortælle at jeg har købt min kjole i Skott i Rold og den kostede 9.800.

Jeg er også lærerstuderende, købte hus for 1 år siden og har to små piger på 4 og 1 år. Vores penge er meget små, men vi har sparet og sparet og jeg ville have min prinsessekjole. Skal endelig vise den frem om 15 dage

0

Del dette indlæg

Min kjole kostede 10.450 kr. hos Panyaotis.

Ved godt du har hørt det før, men ÅÅÅHHHH, hvor er den bare guddommeligt smuk, din kjole.. Og sløret :thumbsupsmileyanim: -jeg er bare forelsket i begge dele, og det passer sindssygt godt til dig.. (altså dit udseende, for jeg kender sig jo ikke.. :denmarkflag: ) -Har dog tit været enig i de forskellige svar du har skrevet i diverse tråde

Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg købte min i Bentes brudedesign, fandt den nedsat til 3000 kr, men pga et gavekort gav jeg kun 1600 kr :denmarkflag:

post-21950-1180022545.jpg

Nu bliver jeg altså nødt til at fortælle dig noget.. Normalt synes jeg at mange falder hen i den slags kjole du har på, men dig sidder den bare FANTASTISK på.. Den sidder så smukt, og jeg skal altid kigge en ekstra gang hver gang jeg går forbi den..

Så er det sagt:)

Boiskov

Tusinde tak, Boiskov, hvor er du bare dejlig :heart:

Det varmer sådan :heart:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer